Příspěvek
od KDB » úte bře 03, 2009 17:41
Trundo, teď mi přijde, jako, když jezdíme každej jiným autem

.
Ten motor s výjimkou těsnění pod hlavou a nutnosti citlivého přístupu zastudena vůbec není špatný.
Ba naopak, dodnes papírově zahambí většinu ostatních ..v 1.6 - 85kw(115k), 1.8-100KW(135k) a 1.8 s VVC-119kw(160k) ,a hlavně ten motor má bezvadně naladěnou křivku točivého momentu --90procent ho máš k dispozici od 2500ot a v plynulé křivce jde až do max. otáček. To znamená, že ten motor má krásnej plynulej zátah v trvání skoro 4000otáček ! A to vše při vysoké životnosti.
Zklamání mě naposledy připravila 1.8 od Fiatu - 98kw ve Stilu/2002 a to přesto, že již má variabilní časování.... ve2-3 tis se nemastně rozebíhá a až kolem 3,5-4tis zatáhne a jede až 6,5.
Vyloženě nepříjemná byla 1.6 Ford 85kw/2007 taky s VCT!! , kdy se nic nedělo do 3000, pak to razantně nastoupilo, aby to ve 4500 úplně chcíplo.
S výjimkou motorek a Hondy jsem tohle prostě u jiných značek nenašel.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.