Stránka 1 z 4

MG SVR

Napsal: pon bře 02, 2009 13:52
od Trunda
Tak, myslim ze nadesel cas rozjet diskuzi nad dalsim skvostnym kouskem ;-) Na ceskych a moravskych silnicich se nam uz pohybuje z produkce Rover/MG ledacos, ale neco nam tu jeste chybi.... MG SVR. Tak kdo bude prvni? ;-)
Kdyby snad chtel byt nekdo originalni, tak tu pridavam par nabidek:
http://classifieds.crash.net/crash/cras ... 15701.html
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... arno/35821
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... arno/45655
http://mg.thatsexactlywhatwewant.co.uk/ ... 1088828593

Re: MG SVR

Napsal: pon bře 02, 2009 14:13
od Tommi_82
No pěkný rakety....

Re: MG SVR

Napsal: pon bře 02, 2009 19:35
od R4ms3S
na mobile.de se jich pár prodává, ale ta cena :shock:

Re: MG SVR

Napsal: pon bře 02, 2009 20:02
od Trunda
No jooo no, tohle uz asi fakt nebude nic pro nas... leda sehnat zas nejaky rozstreleny kousek :-) Asi se budeme muset zacit soustredit jinym smerem... treba na Lotusy :-) Koukam, ze se daj sehnat relativne slusne...

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 9:21
od marvvin
proc na lotusy ? porid si treba Fko, ma to identickej motor co lotus(elise) a pojezdeni je v tom taky dobry :) je fakt ze s lotusem by clovek budil jeste vic zajmu okoli, prece jen vypada exoticteji ;)

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 11:35
od Trunda
Prave... ze to ma stejny motor.... a kurnik! :-) Tak to asi ne... se vsi uctou a to se priznam, ze jednu dobu jsem o Fku uvazoval, v Englandu povazujou MGF za rubbish... a bohuzel neco na tom pravdy je :-( Motor je Roveracka benzinova bida a obecne proti roadsterovi od mazdy a hondy, bude MGF asi bridil... Marvi, kez bys mne vyvedl z omylu... :-)
Takze zpet, SVR s motorem z Mustangu bude lahoda :-) ... Jinak Lotusy se maji skorepinovou kastli a co jsem videl fotky, tak staci hlavickovany zajicek a je prakticky po autu :-)

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 11:50
od marvvin
protoze v anglii koukaj na rovery a mg jak mi na skodovky ... nevim s cim od mazdy a hondy to chces srovnavat, mazda me napada mx5 a ta je na tom s vykonem stejne, oproti ni ma mg lepsi rozlozeni vahy(motor za sedackama)takze je hravejsi, od hondy me napada s2000 ale to uz je sportovni japonec a je vykonove nekde jinde, to uznavam, ale jinak bych netvrdil ze fko je rubbish ...

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 14:38
od Trunda
Jasny... presne tyhle typy jsem myslel... jen tu hondu spis CRX... s tim rozlozenim vahy a hravosti to mas recht... ja spis myslel spolehlivost auta, resp. motoru. Na tom je rozhodne MGF nejhur...

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 14:44
od marvvin
no nevim, v Fku jsou klasicky Kckovy motory, takze az na tesneni pod hlavou nejsou moc problemovy ...

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 17:21
od Trunda
Jak je to s prevodovkou a treba se zadni napravou?

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 17:41
od KDB
Trundo, teď mi přijde, jako, když jezdíme každej jiným autem :D .
Ten motor s výjimkou těsnění pod hlavou a nutnosti citlivého přístupu zastudena vůbec není špatný.
Ba naopak, dodnes papírově zahambí většinu ostatních ..v 1.6 - 85kw(115k), 1.8-100KW(135k) a 1.8 s VVC-119kw(160k) ,a hlavně ten motor má bezvadně naladěnou křivku točivého momentu --90procent ho máš k dispozici od 2500ot a v plynulé křivce jde až do max. otáček. To znamená, že ten motor má krásnej plynulej zátah v trvání skoro 4000otáček ! A to vše při vysoké životnosti.
Zklamání mě naposledy připravila 1.8 od Fiatu - 98kw ve Stilu/2002 a to přesto, že již má variabilní časování.... ve2-3 tis se nemastně rozebíhá a až kolem 3,5-4tis zatáhne a jede až 6,5.
Vyloženě nepříjemná byla 1.6 Ford 85kw/2007 taky s VCT!! , kdy se nic nedělo do 3000, pak to razantně nastoupilo, aby to ve 4500 úplně chcíplo.

S výjimkou motorek a Hondy jsem tohle prostě u jiných značek nenašel.

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 17:50
od Trunda
Ale to jooo :-) Ja nepopiram, ba naopak, ze ten motor co se tyka vlastnosti uzitkovych, ze je vyborny... Nevim, ale jen ze mi prijde, ze na to kolik ten motor najede malo kilometru, jsou s tim starosti docela velky.... myslim ted komplet i s prevodovkou. Kamarad ma Golfa 1,6 a najety 260000km a co vim, tak zadne vetsi servisni zasahy se na tom nedelaly...
Jinak na sportovni auto K motor bude asi zajimavy.... ptal jsem se na prevodovku v mgf... jak to s ni je?

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 18:18
od KDB
Ale k Fku...byl to sice nejlevnější roadster s motorem uprostřed, ale žádná chudinka - jak podvozek, tak motor. ale i vzhledově. Moc konkurentů mě nenapadá..
Fiat Barchetta(vše vpředu).... - podvozek s Punta
- vše vpředu
+ klasický roadster, který si na nic nehraje
+ vzhled
+ dobře se vejdu :lol:
Alfa Spider - náročné na údržbu- musíš být fanda
- přední náhon
+ motor
+ vzhled

Mazda MX5 - asi žádný , možná některé nejslabší motory
+ klasická koncepce pohonu
+ podvozek
+ opět klasický roadster, který si na nic nehraje
+ vzhled
a malinkattý minus, protože se do ní hůř skládám :lol:



MGF - jen ten, že se do něj vejdu jen tak :roll:
+ klasický ANGLICKÝ roadster

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 18:45
od donutil
Ještě jsi zapoměl Peugeot 206 CC.Jasný motor vpředu-nevýhoda,ale když chceš něco zkontrolovat,nebo opravit,máš zase lepší přístup 1,6 motor 80 kw to taky jde,ale hlavně ta pevná skládací střecha...

Re: MG SVR

Napsal: úte bře 03, 2009 18:48
od Trunda
Noooo.... nekde jsem tuhle zajimavou nakupni tasku videl u nas na dedine ;-) :-D