Stránka 1 z 16

MG 6

Napsal: pon bře 09, 2009 10:08
od Keksin
Why no MG at Geneva?

Obrázek

Geneva was the perfect opportunity for the world to see the upcoming MG6... but no dice.

Zdroj http://www.aronline.co.uk/

Re: MG 6

Napsal: pon bře 09, 2009 12:08
od Trunda
No je to smutny.... kde jsou ty casy, kdy byl poprask okolo SVRka... uprimne ale nevim, cim by MG v dnesni dobe melo zazarit... sve puvodni kouzlo proste bohuzel ztratilo... :-(

Re: MG 6

Napsal: pon bře 09, 2009 12:20
od max80
.

Re: MG 6

Napsal: pon bře 09, 2009 12:42
od Trunda
Asi ano.... no ja si taky rikal, ze to je takove "korejske".... takova ta anglicka konzervativnost je tatam...

Re: MG 6

Napsal: pon bře 09, 2009 18:22
od Welinka
Mě osobně se moc líbí tohle - http://www.ultimatecarpage.com/pic.php? ... arnum=2141 - škoda, že to nedotáhli do výroby :(

Re: MG 6

Napsal: pon bře 09, 2009 20:17
od Trunda
No Welinko, to je pekny kousek... tohle by se urcite neztratilo... ach jo, co si budeme povidat... zlate casy jsou pryc :-(

Re: MG 6

Napsal: čtv bře 12, 2009 8:33
od Skeeve
Uf, to je velmi marna fotomontaz. Uz jen ten znak, spzka...

Re: MG 6

Napsal: stř dub 22, 2009 18:49
od max80
.

Re: MG 6

Napsal: stř dub 22, 2009 21:36
od Trunda
Asi budu blinkat..... to je vazne k placi :-( Kde jsou ty konzervativni tvary? Ja bych jim proste zakazal znacku MG pouzivat!!!!

Re: MG 6

Napsal: stř dub 22, 2009 21:53
od roverix
Nějak na tom MG6 nevidím, kde končí blatník a začíná nárazník. Že by to vytesali z jednoho kusu :mrgreen:

Re: MG 6

Napsal: čtv dub 23, 2009 6:40
od Tommi_82
Jak se říká, pánové William Morris a Cecil Kimber se asi obrací v hrobě. Mě osobně se to teda taky vůbec nelíbí. :roll:

Re: MG 6

Napsal: ned lis 22, 2009 12:23
od Keksin
MG 6 is due to be launched on Monday, 23 Nov 09

Obrázek

Obrázek

Re: MG 6

Napsal: ned lis 22, 2009 12:50
od F.i.s.h.men
To vypada suprove.

Re: MG 6

Napsal: ned lis 22, 2009 13:22
od roverix
zadní sklo z Jensenu, zadní lampy BMW, přední kapota Vartburk

Re: MG 6

Napsal: pon lis 23, 2009 9:33
od Mirek 1234.cz
Je to hnus velebnosti...

Bohužel za 10-20 let to bude ještě horší.
Člověk půjde po obchoďáku, nahází do košíku chemické žrádlo s nápisem BIO, prášek na praní, aviváž, a ve vedlejším regálu si vezme auto.

Sci-fI? Ne bohužel začínající realita - v každé zemi kousek, ale až se to propojí...

China/Japan - prodej a pouze značkový servis aut jdou ruku v ruce tak, že malé autoservisy téměř vymizely - technologie na opravy aut a diagnostiky, pro výrobcem záměrně extrémě navýšenou cenu si nemůžou dovolit, jelikož se za tři roky nezaplatí - za pět let je už auto pro autosalony mrtvé! I pro lidské "moderní mínění" - hlavně ve velkých městech!

China/Japan, ale i DE-Lidé kupují zásadně nová auta, i když nemají peníze (musí, jelikož se platí eko daně pod. jako u nás při koupi, ale za každý rok provozu, nebo je započtena v pov. ručení, a daň za prostor/velikost auta) na 3 - v extrému 5let, za podmínek, že budou jezdit na servis pouze do originál značkového servisu. Po této době autosalon, pokud byly dodrženy jeho podmínky, odečte cenu vyšší než by dostal jinde, a zákazník dostane zase nové auto. Takhle pořád dokola... Takže např. v DE, kde mají lidi pár let stará typu VW Polo, Octavia I, nebo BMW 3 a pod. (Rover už uvidíte tak u venkovana, nebo na vrakovišti, jelikož nové neexistují), mění za akční modely Dacia, Fabia, korejce... Až po koupi si stěžují, že nemají v autech servo, nejdou sklápět sedadla, moderní vozy proti starým drncají, jsou tvrdé, atd... ale splňují euro IV, nebo V, tak mají klidné svědomí a jsou IN.

Pomalinku, ale jistě to přichází do Evropy, v DE už klesnul počet opravovaných vozů v neorig. servisech průměrně o 50%, jelikož nedokáží opravovat moderní vozy.

Nevím kam to až půjde... legenda Patrol téměř skončila k vůli "zmetkovým motorům 3,0Di" - chyba svalována na zákazníka, problémy koncernu VW s motory 2,0TDi vadné vstřiky a jejich nemožnost je vymontovat - servis je mění vč. hlavy, vadné turba... - chyba svalována na zákazníka, Renault Laguna a pod. - škoda se zmiňovat, i přes to, že se pokusili 2005 o zlepšení :)) Mondeo + Galaxy problémy se vstřikovači - chyba svalována na zákazníka už při najetých 1-2.000km - v DE svalováno na nekvalitní palivo, záruka se nevztahuje :), DE - VW Audi 2,5 je normální, že vačky jsou totálně vydřené, a motory umírají např. u vozů Q5 už při 1.200km, Touareg je normální, že motor 2,5TDi mezi 35-100.000km je zralý na GO, protože chrastí hůř než TRABI, a auto je celkově šmejd - svalováno na zákazníka, např. nezahřívání motoru - blbost. Např. Mercedes záměrně (ví o tom dlouho) montuje do nových vozů (např. motory 220 + 250CDi od E, až po GL) vadné vstřikovače, mimo klasické své potíže, nedokáží řádně nastartovat a fungovat pokud stojí déle než měsíc, musí se vymontovat a vyměnit, jelikož jsou poškozené. Dokonce k vůli nedostatku těchto vstřikovačů tomu byl MB nucen zastavit na nějakou dobu výrobu, údajně aby problém alespoň "trochu" vyřešili. Pak z nich vylezlo, že výoba byla zastavena jen k vůli nedostatku vstřikovačů, ale těch vadných (Delphi) :)

Dobře nám tak . EU chce kruté emise, stát prachy za vše co se pohne z místa, lidem 100PS v malém autě nestačí..., a čím jsou lidi mladší, tím se ta hranice posouvá 120, 150, 180PS... a chtěj spotřebu do 5L. Tak kam až to zajde ? :wink: