Stránka 1 z 2
MG 7 z Číny
Napsal: pon led 07, 2008 19:14
od Keksin
* 1.8T standard - L11,095
* 1.8T luxus - L12,450
* 1.8T luxus sporty - L13,150
* 2.5 V6 Luxury vlajková loď
Převzato z
http://www.austin-rover.co.uk/
Napsal: pon led 07, 2008 22:35
od AnderN
Diky bohu za ten anglicky original ... v tomto bych si moc neprecetl

Priste by asi bylo lepsi poslat jen link, prip. s obrazkem -- prohnat to webovym prekladacem uz kazdy zvladne sam.
Jinak ale diky za info, zdrojovou stranku nectu moc casto.
Napsal: ned bře 02, 2008 21:30
od tobias
Napsal: pon bře 03, 2008 8:53
od Tommi_82
To je překlad jak víno.

Napsal: pon bře 03, 2008 16:19
od max80
.
Re: MG 7 z Číny
Napsal: úte dub 29, 2008 8:55
od Keksin
Nové MG
SAIC bosses fly in to assure MG workers at Longbridge
Duncan Tift, Business Staff, Birmingham Post 25th April, 2008
A car similar to this speculative rendering of a new MG-badged sports hatch might just be the model to
revitalise production at Longbridge. (Picture: Michael Wren)
Re: MG 7 z Číny
Napsal: úte dub 29, 2008 12:00
od assa
Re: MG 7 z Číny
Napsal: úte dub 29, 2008 15:33
od Keksin
A já myslel, že tu fabriku rozmontovali a odvezli. Možná staví novou

. Kdoví jestli nekoupí od fordu logo a název Rover. Prachy na to mají.
Re: MG 7 z Číny
Napsal: stř pro 16, 2009 11:30
od Keksin
Interier MG 7

Re: MG 7 z Číny
Napsal: stř pro 16, 2009 11:31
od Keksin
MG 7 V8

Re: MG 7 z Číny
Napsal: stř pro 16, 2009 12:12
od INZER
Hele na druhou stranu,,,,proč né? Mě se líbí.
Re: MG 7 z Číny
Napsal: stř pro 16, 2009 12:17
od Tommi_82
mě taky, protože mi přijde že je skoro jako přes kopírák, záleží ale ještě na jeho ceně a jeho životnosti...
Re: MG 7 z Číny
Napsal: stř pro 16, 2009 12:21
od INZER
někde jsem vyštoural že 750ka stojí cca 30tis usd. Předpokládám podobnou cenovou relaci.
Re: MG 7 z Číny
Napsal: stř pro 16, 2009 13:31
od max80
.
Re: MG 7 z Číny
Napsal: stř pro 16, 2009 14:17
od Keksin
Jesli to není na podvozku R75 Vanden plas (prodloužená verze).
The long-wheelbase version of the Rover 75, announced in the spring of 2002 marked the welcome return of the Vanden Plas-badged Rover; it certainly paid more attention to the Vanden Plas marque ideals than past efforts such as the Rover SD1 and Metro models which wore that badge. Sadly, the VP scheme did not last long; within months it was rebadged 75 LWB. In 2004, it was re-named again: 75 Limousine.