servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Autoservisy, testbooky....atd
Clif
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 15, 2008 20:52

servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Clif » čtv črc 17, 2008 18:41

Zdravim ... jsem student a docela rad bych si koupi rover 200 kvuli tomu ze za jeho cenu lepsi auto opravdu nesezenu a take se mi dost libi ... jen mam strach kvuli servisu... prece jenom bych si ho nechtel koupit aby za par tejdnu kixknul a ja ho musel nejak dopravit nekam do brna ... takze nevite o necem ? propripade je tu nekdokdo ma rovera z vychodnich cech ?

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Roman620ti » čtv črc 17, 2008 19:51

No v Pardubicích mi nějaké věci, jako třeba rozvody, výměnu oleje převodovky a výměnu manžet poloos dělali v servisu Honda. Super jednání a rychlost, ale téměř vše co dělali bylo na hov*o a muselo se to dělat znovu. :lol: Snad ty mažety udělali aspoň dobře, ty jediné jsem nemusel nechat předělávat, ale radši klepu...
Jinak Rover je furt jenom auto a neni snad důvod strachu, všechny bežné věci jsou stejně složité, jako u jiných aut. Něco jednodušší, neco složitější, jen to chce sehnat někoho, kdo tu práci neom*dává a těch je málo :(

Max80 - no to máš dobrý, že Ti to servisuje kolega Zakar, zdá se, že Roverům rozumí, na rozdíl od jiných opravářů a servisů :lol:
2x Rover 620ti

Clif
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 15, 2008 20:52

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Clif » čtv črc 17, 2008 21:17

diky za ohlasy :) ... je mi jasny ze takovy ty klasicky veci by meli zvladnout normalni servisy ale bojim se vetsich zavad proto se jeste teda ptam ... je rover 200 rok vyroby kolem 1997-1999 poruchovej ? je mi jasny ze to zalezi na vic aspektech ale aspon tak nejak objektivne treba kdybych si to porovnal s felicii ?

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Roman620ti » pát črc 18, 2008 11:26

Max80 Jo takhle... :D No teď si mi zase připoměl, že musím nechat udělat rozvody na stříbrným. Koukal jsem pod kryty a je tam řemen originální díl Rover - MG, tak se bojím, jestli tam neni už hodně dlouho... Naštěstí mi je snad udělá brácha, jako na červeným 8) Doufám... :D

Clif : Jak říká Max, největší častá investice je asi to fouklé těsnění pod hlavou, u kterého se musej měnit aj šrouby a tak ta cena docela vyleze, no a jako další drahou třešničku bych uvedl dokoupení chybějícího dálkového ovládání. Samotné dálkové se uvádí kolem 5000kč + naprogramování. Tak radši kupovat auto s dvouma dálkama...
2x Rover 620ti

Clif
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 15, 2008 20:52

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Clif » sob črc 19, 2008 10:33

roman620ti: a na kolik tak vyjde to tesneni? ... dalkovy ovladani by me az tak nepalilo :)

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Roman620ti » ned črc 20, 2008 21:53

No nechci tady nikoho děsit, ale ceny se tady tak pohybovaly kolem 7000, možná i o trošku víc. Aspoň myslím...
2x Rover 620ti

Clif
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 15, 2008 20:52

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Clif » pon črc 21, 2008 18:44

tak to aby to uz bylo vymeneny kdyz ho budu kupovat :-P

Clif
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 15, 2008 20:52

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Clif » pon črc 21, 2008 20:42

no zeptam se predchoziho majitele ne ?:D a pokud to bude z bazaru tak to risknu :D

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Tommi_82 » pon črc 21, 2008 21:30

Fouklý těsnění není zas taková tragedie, já už s tím jezdím rok (v principu se to těswnění ani opravovat nemusí ale stojí to pak péči navíc). Jen je nepříjemný furt měnit vodu v expanzní nádržce. Ohledně servisů, dával jsem to na opravu do DS(znalejší servis v Brně už asi nebude) a stejně to neopravili. Hlava je prej OK a kudy to teče nikdo neví. Pan Švihálek říkal že se šrouby měnit nemusej a takhle to hold dopadlo. Takže ani sebeznalejší servis není zárukou. Jinak bych řekl že u Dvoustovky se není čeho bát, ta te na holičkách nenechá.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Clif
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 15, 2008 20:52

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Clif » pon črc 21, 2008 22:52

tommi_82: diky ted si me zas dodal o dost vice chuti do tohodle auta :) ... jeste otazka... po kolika najetych se to vetsinou stava ? ... precejenom ja ho nebudu drtit tisicovkama kilometru tydne :) ... kdyz jsem to pocital tak mesicne bych vic jak 500-600 kilometru nenajel takze by mi to snad chvilku vydrzelo :)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Tommi_82 » pon črc 21, 2008 23:37

Jako piflý těsnění?
To byla svýho času výrobní vada, jakmile to jednou někdo opraví, tak už to je většinou v cajku nadosmrti, leda že bys to uvařil. A i když to v cajku není tak je to furt jen kosmetickej problém rozhodně ne vážná závada. Každopádně v čechách se na to sere tak hold na to člověk občas narazí. Jak píšou, když už to musíš měnit tak to chce i s těma šroubama. Těsnění samo o sobě stojí 1200 nový, nový šrouby stojej asi 300 za kus a je jich tam deset. Zbytek je za práci.

Já jsem svoje auto s tím koupil, předchozí majitel s tím jezdil a pak to prodal, před čtyřma rokama s tím jezdil někdo ve švýcarsku, evidentně mu to taky moc nevadilo.

Nenapadá mě žádná častá závada která by auto znepojízdnila, vesměs jsou všecko jen takový prkotiny. Záleží jen na tobě jestli investuješ do opravy nabo na to budeš prdět po česku.

Většinou je potřeba investovat jen to těch spotřebních věcí který se serou na všech autech, jako jsou destičky, kotouče, řemeny, filtry, výfuk, spojka atd.

Prostě jestli má člověk koupit felcku nebo dvoustovku tak pro mě je jasná volba dvoustovka. Za tu zábavu na silnici to stojí.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Tommi_82 » pon črc 21, 2008 23:54

Jinak dodám že já osobně musím měnit vodu v expanzce zhruba každých 800-1500 km, záleží jak moc to člověk točí. Po téhle porci kilometrů je tam většinou už dvoucentimetrová vrstva maglajzu. Ten sajrajt totiž udělá i pár kapek oleje když se prožene vrtulkou. žádný dolívání oleje u mě není potřeba, kleslo mi to těsně pod spodní rysku a výměna je přitom už za dveřma. Prostě jednou za čas vydělám expanzku a vystříkám ji vapkou a propláchnu jarem a teplou vodou. Práce na 10 minut i s umytím rukou :-)

Auto mám rok, investoval jsem do oprav asi 18 000: Výměna oleje, filtrů, zadní kotouče, zadní destičky, těsnění pod hlavou, termostat i s obalem, vodní pumpa a další drobnosti (geometrie, 2x přehození pneu). Z toho bylo zhruba 6-8 tisíc za práci v servise, zbytek součástky. Najel jsem 15 000 km.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Tommi_82 » úte črc 22, 2008 8:26

Těsnění je tam nový, dal jsem to opravit hned po koupi v "Rover" servisu, nicméně i po opravě a následném překontrolování utíká olej do vody(a zdá se že voda do oleje ne). V tomto konkrétním případě je jediný vedlejší efekt bordel v chladícím okruhu. Pochybuju že by odešel motor, leda že by došel olej a zadřelo se to. Původně jsem byl odhodlanej proti tomu bojovat, ale bylo to dvakrát v servise s touto komplikací a nikdo na nic nepřišel. Předchozí majitel to prodal asi právě kvůli tomuhle. Když se ztrácí voda je to problém, ale dokud se voda vůbec neztrácí tak je zbytečný v noci strachy nespat.

Každopádně omlouvám se že jsem odbočil od tématu. Jsem už skoro jako politik. :lol:
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od Roman620ti » úte črc 22, 2008 8:40

No to je bomba :shock: To by chtělo zlámat ruce a hnáty tomu mechanikovi, kterej tam ty nové šrouby nedal...
2x Rover 620ti

roverider
Příspěvky: 23
Registrován: čtv říj 04, 2007 20:17

Re: servis v pardubickem nebo hradeckem kraji

Příspěvek od roverider » pon pro 22, 2008 16:34

Tommi_82 píše:Jinak dodám že já osobně musím měnit vodu v expanzce zhruba každých 800-1500 km, záleží jak moc to člověk točí. Po téhle porci kilometrů je tam většinou už dvoucentimetrová vrstva maglajzu. Ten sajrajt totiž udělá i pár kapek oleje když se prožene vrtulkou. žádný dolívání oleje u mě není potřeba, kleslo mi to těsně pod spodní rysku a výměna je přitom už za dveřma. Prostě jednou za čas vydělám expanzku a vystříkám ji vapkou a propláchnu jarem a teplou vodou. Práce na 10 minut i s umytím rukou :-)

Auto mám rok, investoval jsem do oprav asi 18 000: Výměna oleje, filtrů, zadní kotouče, zadní destičky, těsnění pod hlavou, termostat i s obalem, vodní pumpa a další drobnosti (geometrie, 2x přehození pneu). Z toho bylo zhruba 6-8 tisíc za práci v servise, zbytek součástky. Najel jsem 15 000 km.

no to z tebe musi mit ten motor radost, olej s chladící kapalinou asi bude dobře mazat a v hlavě v místě kde těsnění netěsní se vymelou dolíčky, no a o ježdení s olejem pod minimem ani nemluvě, projedeš zatáčkou, olej se odleje a čerpadlo místo oleje nasaje vzduch....

Odpovědět