gufera vačkové hřídele (motor 20T2N)
Napsal: stř dub 16, 2014 15:05
Ahoj všem,
prosím o Vaše názory, rady, doporučení, zkušenosti co se týče gufer vačkové hřídele. Jedno, na přední straně, už dost teče, je čas na výměnu.
Na Roveru to budu měnit poprvé, tak nevím, zda to nemá nějaká specifika. Jsou s prachovkou, nebo bez? Dle katalogu ATS je přední i zadní stejné - obousměrné. Také v katalogu Rimmerbros to nemají rozlišené, jen tam jsou originály a aftermarket. Něco jsem zachytil v tématu zde: http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... ERO#p97876. Ale to se týkalo Tička. Řekl bych, že pokud se gufero použije jakékoliv kvalitní, značkové, tak by neměl být problém. Tedy pokud se nedá třeba levosměrné místo pravosměrného. Normálně bych to vyměnil za SKF, INA, Rubena, máme tady prodejnu Exvalos. Předpokládám, že výrobní tolerance by měly u všech slušných výrobců platit stejné a proto by mělo být jedno jaký to bude výrobce. Samozřejmě neuvažuji nějakou asijskou bezejmennou výrobu. Měnil jsem gufera na obou vačkových hřídelích u vzduchem chlazeného boxeru v Oltcitu. Dával jsem tam vzhledem k provozním podmínkám SKF z Vitonu a do dnes, po 50 000 km, bez problému. A tam jsou podstatně více namáhaná (vyšší teplota a její větší kolísání). Nebo někdo máte na prodej ty červené originální?
prosím o Vaše názory, rady, doporučení, zkušenosti co se týče gufer vačkové hřídele. Jedno, na přední straně, už dost teče, je čas na výměnu.
Na Roveru to budu měnit poprvé, tak nevím, zda to nemá nějaká specifika. Jsou s prachovkou, nebo bez? Dle katalogu ATS je přední i zadní stejné - obousměrné. Také v katalogu Rimmerbros to nemají rozlišené, jen tam jsou originály a aftermarket. Něco jsem zachytil v tématu zde: http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... ERO#p97876. Ale to se týkalo Tička. Řekl bych, že pokud se gufero použije jakékoliv kvalitní, značkové, tak by neměl být problém. Tedy pokud se nedá třeba levosměrné místo pravosměrného. Normálně bych to vyměnil za SKF, INA, Rubena, máme tady prodejnu Exvalos. Předpokládám, že výrobní tolerance by měly u všech slušných výrobců platit stejné a proto by mělo být jedno jaký to bude výrobce. Samozřejmě neuvažuji nějakou asijskou bezejmennou výrobu. Měnil jsem gufera na obou vačkových hřídelích u vzduchem chlazeného boxeru v Oltcitu. Dával jsem tam vzhledem k provozním podmínkám SKF z Vitonu a do dnes, po 50 000 km, bez problému. A tam jsou podstatně více namáhaná (vyšší teplota a její větší kolísání). Nebo někdo máte na prodej ty červené originální?