Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » pon úno 09, 2015 11:30

Tak co šoféři, jak funguje Regum?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2015 11:38

Nevím :-) .... při mém provozu bych to asi musel patlat co měsíc :-) Ale na druhou stranu, na pryž, tedy gumy kolem dveří to zapůsobilo pěkně - na omak to bylo gumovější. Na tvrdé gumě jsem nepozoroval nějaké pozitivní účinky. Tam asi vyzkouším Würth.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » pon úno 09, 2015 12:23

Bylo to gumovější....a už není?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Jenda
Příspěvky: 1409
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Jenda » pon úno 09, 2015 12:33

Elvis Regum používá už leta a gumy vypadaj hezky. Na SDčku patlu všechny gumy regumem,,, tak uvidíme časem
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon úno 09, 2015 12:42

Neumím posoudit, protože provozem jsou gumy zapráskaný špínou a neumím to posoudit. Navíc jsem v té době neměl IPA, tak jsem to patlal jen na vodou otřený těsnění. Byla kosa a nebyl čas se s tím nějak mazlit, takže určitě to negativně ovlivnilo výsledek.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon úno 09, 2015 17:15

Ani jedním Roverem teď v podstatě nejezdím a nemám ani čas začít chystat osmikilo na technickou vzek:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát úno 13, 2015 17:54

Tak mám za sebou první dotankování do plné nádrže. Do prvního cvaknutí pistole (tak jak tankuji do všech aut) se mi vešlo 52,70 litrů. Podle počítadla jsem ujel 629 km mezi tankováními tak mi to vychází těžko uvěřitelných 8,37 l/100 km :shock: . Na druhou stranu je fakt, že autem jezdím cca 80% mimo obec řekněme do 100 km/h a na rodné Hané kde nejsou kopečky :lol: ,hodně používám tempomat a díky vrácení termostatu se auto velmi rychle dostane na provozní teplotu. Uvidíme po dalších nádržích :idea:
Jinak po natankování jsem se zkoušel na okresce nahánět se Superbem TDI, ale jelikož mi převodovka ve sportovním režimu nechtěla řadit čtvrtý kvalt tak jsem se na to ve 140 vykašlal :lol: Po opakovaném startu motoru řadí zase normálně :roll: Asi mi tím dala najevo, že se jí takové prasečinky nelíbí :lol:
Zítra chci vyměnit oba zadní tlumiče a budu doufat, že tím spravím ten špatný odklon kola :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát úno 13, 2015 20:52

:-) Tak to jsem sám zvědav, ale řekl bych, že to pomůže ;-)
S automatem se s někým honit to fakt asi není úplně ono :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát úno 13, 2015 21:43

Neměl mě oprasit na padesátce, to se nedělá,tak jsem to chvíli zkusil - měl štěstí, že jsem nejel v kupéčku ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob úno 14, 2015 18:22

Tak jsem si dnes připadal jako ten Luboš, který spravuje Lakatoš vzek:
Celá výměna tlumičů skončila na tom, že jsem ho nedokázal vyvléct z těhlice ven.Ikdyž jsem měl zajišťovací šroub v těhlici povolený, těhlici rozevřenou pomocí šroubováku tak ten tlumič nevytáhnu víc jak 1 cm a končím a to jsem povolil i uložení stabilizátoru :roll: .Podle všeho je fakt ohnutej a nedá se vytáhnout zbývající 4 cm. Srážel jsem ho boucháním paličkou po těhlici přes dřevěný hranol přesně jak to píší v opravárenském manuálu list: , ale bezvýsledně. Pak jsem si povolil i horní uložení z podběhu, náprava mi díky tomu šla o dost dolů, skoro tak že visela jen na kabelu od ABS, všelijak jsem tlumič natáčel, tahal, stlačoval, ale výsledek je stejnej ml:
Druhou stranu jsem ani nezkoušel, ale je fakt že toto uložení není zrovna moc šťastné, být tam oko nebo šroub bylo by to jednoduší, flexa a hotovo :!:

Napadají mě už jen dva způsoby jak ho vyndat:

1)buď zkusit navařit matku na plášť tlumiče, do ní zašroubovat šroub, který se při zašroubovávání nakonec opře o těhlici a mohl by tlumič vysadit :idea:
2) rozebrat vše tak abych vyndal tlumič i těhlici zároveň a venku na ponku si s tím nějak poradit a zároveň u toho vyměnit i ložisko kola :idea:
pokud má někdo lepší nápad, tak sem s ním ;)

Nakonec jsem všechno zase skompletoval a pořádně nadělanej a nas..nej jel domů vzek:
Další pokus plánuji koncem měsíce
Přílohy
GRID004408.gif
20150214_124906.jpg
20150214_124922.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » sob úno 14, 2015 19:25

Ten šroub musí celý ven ;-) V tlumiči bývá zářez, kterým ten šroub prochází.... a pokud ho nevyndáš, tak těhlici nesundáš ;-) Tedy předpokládám, že je to stejně, jako to máme na přední nápravě na XW.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od roverix » sob úno 14, 2015 21:04

Já, bych ten šroub taky vytáhl. I na petasedmě musí ven
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob úno 14, 2015 21:19

OK zkusím ho tedy vyndat úplně,díky chlapi
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » sob úno 14, 2015 22:55

Je to účelný bezpečnostní prvek. Aby se to hned nerozsypalo, když nebude šroub dotažený. Bude to hrkat, ale dokud se šroub nevyšroubuje úplně, tak to nevyskočí. Podobně se to řeší třeba u řízení.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od J0hny » sob úno 14, 2015 23:17

Mají pravdu list:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Zamčeno