Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od KDB » ned bře 01, 2015 10:06

Trundo, pročpak nejsou staré desky dobré na nové kotouče ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od J0hny » ned bře 01, 2015 12:23

Myslým že proto že kotouče stojí 2xtolik co desky a zbytečně si zajedeš kotouč na ty starý, pokud jsou ještě jetý dokulata od starýho kotouče tak to dlouho nebude brzdit jak má a zatím ti zreznou kraje kotouče, musíš je teda srovnat a tím je zase ubereš a už to nemá cenu, nehledě na to, že jsou taky zezadu zrezlý, hnusný a upečený :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od KDB » ned bře 01, 2015 13:06

Blbost. Pokud mám kvalitní desky, dobrře zajeté, tak je maximálně trochu líznu, aby byly dokonale rovné a klidně použiju. Naopak, nové kotouče se někdy doporučují zajíždět už zajetými deskami. Nový desky se vypalujou a to se ti difunduje do kotouče.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned bře 01, 2015 13:24

Tak jsem nakonec očistil původní kotouče a dal k nim ty nové desky. Co nejdřív koupím nové kotouče 262mm a ty větší 285 mm si schovám, třeba si časem pořídím vůz na který se budou hodit :idea:
Přílohy
20150301_110807.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned bře 01, 2015 15:51

Staré desky na nový kotouč ještě jakš takš jo, když se zbrousí a nejsou po obvodů rozsypané, ale naopak je to škoda desek. Na nový kotouče z nich budeš muset sebrat dost materiálu, aby byly pěkně rovný... tos dělat neměl a měl jsi chvilku počkat na nový kotouče.
KDB by ty velký kotouče na 800Ti nechtěl?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned bře 01, 2015 18:07

Byl jsem auto projet a výměna zadních tlumičů je hodně znát, to auto je vzadu jak vyměněné krásně jisté a hlavně pravděpodobně tím, jak jsem auto během posledních dnů na obou stranách heverem zvedal a spouštěl tak si zřejmě pořádně sedlo to levé zadní kolo a už nemá ten pitomý odklon msm: Mám z toho takovou radost, že se snad půjdu ožrat :lol:
Trundo uvidíme, v nejbližších dnech jdu na technickou a kupovat kotouče teď si nemůžu dovolit, navíc i ty sám jsi mi říkal, že ty kotouče jsou ještě dobré :wink: .Pokud auto projde pak můžu řešit co dál, do té doby se ty desky moc nesjedou, protože já nejezdím systémem brzda plyn. Každopádně i změna účinnosti brzd je po výměně desek hodně znát :!:
Jediným rušivým elementem při jízdě tak zůstává ložisko levého zadního kola, které jsem nechtěl měnit zdůvodu podezření na ohnutou těhlici.
Ložisko mám, ale nevím jestli jeho výměnu zvládnu v polních podmínkách. :|
Myslím, že na Karlovo Tíčko by ty kotouče pasovaly, ale on s ním stejně skoro vůbec nejezdí :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned bře 01, 2015 19:54

Na to ložisko je potřeba lis... nemá smysl se pokoušet to doma mlátit ven palicí, když na lisu je to otázka pěti sekund. Tak jestli ho máš třeba v práci???
Ty desky budou chvilu trvat, než si na ten křivý kotouč sednou, takže určitě ti to ještě nebrzdí tak, jak by mohlo. Strhnul jsi na těch kotoučích aspoň tu hranu? Jestli mají dobrou tloušťku, tak to pak jo... škoda ale, že jsi zainvestoval do železa, které je ti na nic... fakt by to nešlo vrátit? Že už to nemá ten odklon bude buď subjektivní pocit, nebo i ten tlumič byl trošku prohnutý, ale nějakým zvedáním na heveru to ovlivnit fakt nemůžeš ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned bře 01, 2015 20:07

Kotouče vrátit nejdou kupoval jsem je od jednoho kluka odsud z fora :wink:, ale fakt si myslím, že se mi budou hodit 8)
Zkusím zítra ten původní tlumič oměřit podle pravítka, ale asi byl fakt hnutý, dívné je, že po výměně to vypadalo tak jak je na vidět na fotce, kterou jsem sem dával :roll:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned bře 01, 2015 20:21

Na té fotce ten tlumič vypadal trošku prohnutý, ale to může být jen klam... ale tak pořád to zůstává blbě odkloněný, ne?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned bře 01, 2015 20:49

Zkusím to přes týden nafotit, ale nevím kdy,podle mě je teď kolmo tak jak na pravé straně 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned bře 01, 2015 21:48

Jinak lis na to ložisko v práci mám, tak se do toho po technické pustím :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned bře 01, 2015 21:49

Udělej to až po geometrii, kdy budeš mít jistotu, že je těhlice ok... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob dub 04, 2015 15:25

Jelikož mi včera přišly nějaké díly od MH, tak jsem se dnes vrhnul do výměny předních kotoučů tentokrát už konečně těch pro mě správných 262mm :-D a také jsem vyměnil vnitřní panel ovládání klimatizace, protože na tom mém původním nebyl dobře čitelný displej.
Výměna ventilu topení a hlavní hadice chlazení se udělá až bude trochu víc teplo :idea:
Přílohy
20150404_152421.jpg
20150404_152434.jpg
20150404_152522.jpg
20150404_155404.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » sob dub 04, 2015 15:38

Ahoj Karle,
jestli dobře koukám (2. fotografie), to podsvětlení je řešeno žárovičkami s takovými navlečenými gumovými barevnými čepičkami?
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob dub 04, 2015 16:07

Ano mám stejný dojem, je to podsvícení na levé straně palubky, konkrétně kontrolky mlhovek a tempomatu. Právě ta u toho tempomatu s tou prasklou čepičkou mi nesvítí, ale switch je funkční.Rozborka je otázkou chvilky, tak to brzy pořeším 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Zamčeno