Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Nevypadá to podle těch fotek nějak špatně. To z čeho olej může stéct je takové akorát zlatavé, tedy potaženo velmi slabým filmem úsad. Dekl je tmavý, tam se to usazuje trochu jinak (z olejové mlhy, je v provozu chladnější), ale nezdá se mi, že by tam byla nějaká karbonová slupka. Vačky se tváří taky vcelku obstojně. Sundal bych vanu, tam bývá nejvíc "pokladů", vyčistil ji, dal zpátky a nalil nový olej.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jojo.... za tímhle postupem bych se taky vydal. To sundání vany a vyčištění není žádná bolavá operace, nakonec její přetěsnění taky není na škodu a cokoli víc by opravdu znamenalo totálně motor rozebrat.
No a několikrát v kratším intervalu olej vyměnit a prostě uvidíš. Cvakání hydroštelů by se teoreticky zhoršit nemělo, když už tak spíš naopak, no a kdyby snad náhodou se to fakt zhoršilo, tak to bude indikovat to, že ten motor tu očistu opravdu potřebuje, tedy že jsou kanálky zanesený moc a nemaže se to optimálně. Každopádně taková výměna hydroštelů bez celkové očisty motoru by byly vyhozený peníze, resp. nemělo by to logiku.
No a několikrát v kratším intervalu olej vyměnit a prostě uvidíš. Cvakání hydroštelů by se teoreticky zhoršit nemělo, když už tak spíš naopak, no a kdyby snad náhodou se to fakt zhoršilo, tak to bude indikovat to, že ten motor tu očistu opravdu potřebuje, tedy že jsou kanálky zanesený moc a nemaže se to optimálně. Každopádně taková výměna hydroštelů bez celkové očisty motoru by byly vyhozený peníze, resp. nemělo by to logiku.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
a hlavně by to několikanásobně překročilo cenu autaTrunda píše:. Každopádně taková výměna hydroštelů bez celkové očisty motoru by byly vyhozený peníze, resp. nemělo by to logiku.

Ono je taky fakt, že se ten motor od chvíle co jsem s ním najel asi 300 pohodových km svým projevem trochu zlepšil, dlouho stál, údržba veškerá žádná a to není dobře


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ok.... v tom případě ale s rozvodama asi naplánuj i tu vanu a znovu výměnu oleje.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ano, rozvody budou
jen co ulovím nějakého echt mechanika, kterej se nebude bát do toho jít
Tu vanu bych udělal ještě teď u první výměny oleje, jen se trochu děsím, čím bude ta vana utěsněná, zatím všude nacházím jen silikon


Tu vanu bych udělal ještě teď u první výměny oleje, jen se trochu děsím, čím bude ta vana utěsněná, zatím všude nacházím jen silikon

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
To mi tak připomíná: jak bude vana dole, zkontroluj taky sítko koše čerpadla, jestli není zalepené.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
... tak kontrola sítka k tomu samozřejmě patří
.... jinak vana se na silikon dává i na K-Series... tam už to tolik nevadí a přeci jen, když se to dobře udělá, tak to těsní lépe, jak těsnění, které tam normálně patří... samozřejmě, pokud ta vana bude opět dělaná na těsnění do drážky, tak by tam měl přijít originál.

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Mělo by tam být normální ploché těsnění
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Koukni z boku, ve spáře by mělo být vidět co tam je. Pokud tam bude místo plochého silikon a originál nové těsnění nemáš, tak tam zase dej silikon, než seženeš originál. Pokud bude ploché, můžeš to taky zkusit silikonem. Není to sice košér, ale když se to udělá pečlivě, taky to funguje. Navíc tady když se nějaká ta kapka tmelu vymáčkne dovnitř, tak jak zatuhne už je v podstatě neškodná, přes olejové sítko by neměla projít.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ono se všemi těsněními na tento motor je trochu problém, zatím jsem nenašel nikoho kdo by je nabízel
Vzpomínám si, že mi tekl olej na bývalé Discoveře V8 přes ventildekl tak jsme s kamošem vystřihli těsnění ze silnějšího korku dali ho tam a byl pokoj

Vzpomínám si, že mi tekl olej na bývalé Discoveře V8 přes ventildekl tak jsme s kamošem vystřihli těsnění ze silnějšího korku dali ho tam a byl pokoj

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
A nebo tak... Člověk si musí umět poradit. Samozřejmě při tom musí mít i nějakou soudnost. S patřičnými znalostmi, dostatečným citem pro věc a trochou uvažování se většinou nic nezkazí. Za tohoto předpokladu se dá i improvizovat.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Karle, říkám, zkus o tomhle mazlíkovi napsat v té diskuzi na Honda-Clubu a poptat tam kde se tu dají na takový motor shánět díly... určitě ti poradí.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
U toho korku si při dnešní nabídce korkových podlah ještě můžeš i vybrat vzor, který se Ti bude nejvíc líbit.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Co jsem zjistil na Hondaclubu tak většinu dílů na Legend je schopen sehnat
http://www.automatejcek.cz/

http://www.automatejcek.cz/
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!