Já bych si pár věcí rád vymontoval, jako z té poslední 825D. Ale než se vůbec stihne zareagovat tak je auto v lisu.cvrko píše:V tom případě jen jako dárce orgánů---bohužel.
Osmistovka v Běchovicích
Re: Osmistovka v Běchovicích
Re: Osmistovka v Běchovicích
Bohužel nemam místo a ni dost sil, ale i kdyby, tak než si vystojí mojí frontu aut na renovaci, mohl by klidně na zelené značkyberryj píše:Nějakou osmistovku by sis pořídit měl![]()
Tahle bude asi problém, pojistka není placená už dlouho, tipnul bych, že auto uvízlo v polopřevodu a ke dnešku už je oficiálně zaniklé.

ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
Re: Osmistovka v Běchovicích
však je mi to jasné, 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osmistovka v Běchovicích
Tak tak, paradoxně tím vyřazením aut v polopřevodu z registru vozidel se uvolnila nová cesta, jak taková auta dostat na veteránské značky. Podmínkou je samozřejmě 30 let věku, veteránská testace apod. Tam se nic nemění. Ale dokud nezačali vyřazovat auta v polopřevodu, tak vlastně neexistovala legální cesta, jak auto registrované na běžných značkách dostat na veterána.
Pak se můžeme divit, že je průměrný věk aut v republice oficiálně tak vysoký, když jsou tam auta, která mají 50 let a jsou provozovaná v režimu veteránů. V kombinaci s bordelem, který v registru je, bude takových starých aut, která vůbec nejezdí a často už ani neexistují, pravděpodobně nemalé procento.
Pak se můžeme divit, že je průměrný věk aut v republice oficiálně tak vysoký, když jsou tam auta, která mají 50 let a jsou provozovaná v režimu veteránů. V kombinaci s bordelem, který v registru je, bude takových starých aut, která vůbec nejezdí a často už ani neexistují, pravděpodobně nemalé procento.
Re: Osmistovka v Běchovicích
jaká taková auta Ondro? Kdyby se auta v polopřevodu nevyřazovaly a chtěl bych z něj mít veterána, tak stejně musí být v dobrém stavu a pak není problém ho dohlásit a udělat pouze tak zvanou klubovou testaci, zůstanou klasické RZ, jen dostanu veteránské osvědčení a výhody a povinnosti jako veterán.
Proč tedy klasicky registrované auto dávat na zelené značky? navíc auto s doklady má větší hodnotu, ne?
Proč tedy klasicky registrované auto dávat na zelené značky? navíc auto s doklady má větší hodnotu, ne?

ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osmistovka v Běchovicích
Důvody pro převod na "zelené" veteránské značky mohou být různé, ale o tom se nebavím. Bavím se o přesunu vozidla z běžného registru vozidel (RSV) do registru historických vozidel (RHV). Pro odhlášení z RSV je totiž od jisté doby nutné podstoupit tzv. ekologickou likvidaci. Bez dokladu o tomto úkonu příslušný úřad neprovede vyřazení z RSV. Jenže když to auto ekologicky zlikvidujete, jak požaduje zákon, tak už jaksi nemáte co zapisovat do RHV. Zajímavé, že když se tohle schvalovalo, tak celý slavný AČR s jeho podřízenými veteránskými organizacemi mlčely, místo aby poukázaly na zjevný nesmysl.
Re: Osmistovka v Běchovicích
to s tebou souhlasím od začátku, já už jsem ale dál a bavím se u důvodech 
tato očista byla dobrá spíš pro ty, kteří se potřebovali zbavit dokladů, ke kterým již nebylo adekvátní auto nebo alespoň v adekvátním stavu.
Pokud je vše na autě v pořádku a rozhodnu se ho provozovat jako veterána, nic mě přeci nenutí ho ekologicky likvidovat. Takže legislativně v tom žádný nesmysl není, ne?

tato očista byla dobrá spíš pro ty, kteří se potřebovali zbavit dokladů, ke kterým již nebylo adekvátní auto nebo alespoň v adekvátním stavu.
Pokud je vše na autě v pořádku a rozhodnu se ho provozovat jako veterána, nic mě přeci nenutí ho ekologicky likvidovat. Takže legislativně v tom žádný nesmysl není, ne?
ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osmistovka v Běchovicích
Je potřeba si ujasnit, co podle tebe znamená "provozovat jako veterána"? Pokud jen to, že s autem podstoupíš veteránskou testaci a pak vyjedeš jednou v neděli a jednou na podzim, pak v tom není problém.
Jak chceš ale podle údajů z RSV dělat například statistiky průměrného stáří vozidel v ČR, podle kterých se přijímají následná "ekologická" opatření? Prošli jsme si "šrotovným", diskutuje se o zkrácení intervalu STK, zavádějí se emisní zóny atd. Když tam jsou auta, pro která je z podstaty určený RHV, kam se ale nemohou normální cestou dostat. Na druhou stranu proč auto v RHV nemůže mít své původní značky a doklady? Ten systém je od základu nevhodně nastavený...
Ale to už jsme hodně odbočili od té osmistovky z Běchovic
Jak chceš ale podle údajů z RSV dělat například statistiky průměrného stáří vozidel v ČR, podle kterých se přijímají následná "ekologická" opatření? Prošli jsme si "šrotovným", diskutuje se o zkrácení intervalu STK, zavádějí se emisní zóny atd. Když tam jsou auta, pro která je z podstaty určený RHV, kam se ale nemohou normální cestou dostat. Na druhou stranu proč auto v RHV nemůže mít své původní značky a doklady? Ten systém je od základu nevhodně nastavený...
Ale to už jsme hodně odbočili od té osmistovky z Běchovic

Re: Osmistovka v Běchovicích
já ti neoponuji, jen to neřeším tak do hloubky 
beru to jen z povrchního pohledu vlastníka starého auta, s kterým si chci vyjet jednou v neděli a jednou na podzim
zpátky do Běchovic

beru to jen z povrchního pohledu vlastníka starého auta, s kterým si chci vyjet jednou v neděli a jednou na podzim


zpátky do Běchovic

ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
Re: Osmistovka v Běchovicích
Opět je vhodné si připomenout, abychom na to při volbách mysleliAnderN píše:Ten systém je od základu nevhodně nastavený...

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Osmistovka v Běchovicích
Bohužel pak někeří volí Babiše.... 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Osmistovka v Běchovicích
Zdar, kde přesně stojí zítra se budu pohybovat poblíž, tak bych to zkoukl !!!
Spitfire.
Spitfire.
Re: Osmistovka v Běchovicích
pozdě ale přeci, stojí tady :https://www.google.cz/maps/place/50%C2% ... 6898?hl=en
ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
Re: Osmistovka v Běchovicích
Kousek bydlí se_ky s mojí dcerou,pisni mu aby tam dal nějaký kontakt.Zkus to. 



Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Osmistovka v Běchovicích
To můžu taky - vím, kde to je.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.