Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » stř lis 12, 2014 10:32

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » stř lis 12, 2014 10:32

Už objednáváš? :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » stř lis 12, 2014 10:37

No vidíš jak jsi šikovnej když chceš :lol:
mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » stř lis 12, 2014 10:39

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » stř lis 12, 2014 10:41

Jo klidně se zastav, Fabia je ti k dispozici hi:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 13, 2014 18:01

Takže svíčky vyměněny místo Bosch Super 4, jsem dal obyčejné NGK BCPR6E nicméně motor běží stále stejně.
Staré svíčky jsem si poskládal podle pořadí válců a č.1;3 a 5 - zadní řada válců - jsou trochu černější a smrdí spáleným olejem :(
přední řada je opálená normálně a bez zápachu.
Tím se mi potvrdilo to co jsem našel pod zadními svody, že olej skutečně jde do válců otázkou je jak :?: . :evil:

Stav tachometru 177713 km
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv lis 13, 2014 18:08

Jako správný hondí motor to papat olej musí ;-) Takže svíčky černé budou.... ty, to zatím moc neřeš... uvidíš kolik budeš muset dolejvat. Když to bude moc, tak se holt udělají komplet hlavy. Dá se čekat, že u tak starého motoru a pokud přeci jen nějakou delší dobu stál, budou gufera na ventilech tvrdý....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 13, 2014 18:10

Tou první větou jsi mě dokonale uklidnil Trundo, no nic jdu si na to dát panáka chlat:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv lis 13, 2014 18:18

:lol: .... ne fakt to zatím neřeš. U motorů některých nejmenovaných koncernových značek se prý udává, že v toleranci spotřeby oleje je pokud motor za cyklus spapá jednou tolik, co je jeho náplň :lol: Tak uvidíš jak na tom budeš ;-) Panáka bych si taky dal, ale su ještě v práci :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát lis 14, 2014 17:40

Dnes dotankováno a po zahřátí projeto v zátěži a ve sportovním režimu, kdy se řadí jen první tři kvalty, ale zato až do plných car:: , moc příjemné svezení po rovné silnici :lol: příští týden zajedu na geometrii a test tlumičů, které jsme s Trundou tipovali na výměnu weed:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon lis 17, 2014 18:11

Video s Crash testem Roveru 800, myslím, že s ohledem na dobu vzniku dopadnul velmi dobře,ale nejlépe nebourat mir:
http://www.youtube.com/watch?v=4HUgF3zlxrc
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 20, 2014 17:10

Dnes jsem byl u technika na geometrii a testu tlumičů.
Hned když jsem najel na kanál tak si všimnul špatného (kladného) odklonu levého zadního kola a řekl mi, že s tím bohužel nic neudělá- náprava nema žádné prvky pro toto seřízení. Podle něj auto dostalo nebo spíš dalo ránu do obrubníku, zřejmě při nějaké frajeřině a došlo buď k poškození těhlice nebo k ohnutí tlumiče - auto už jsem takto koupil, takže co s tím kdo dělal nevím. :( Viz první fotka, kde je to trochu vidět .
Navíc se i ozývá ložisko tohoto zadního kola, takže asi dílem všeho je to špatně a nemělo cenu to dál řešit a platit geometrii.
Pak jsme provedli test tlumičů, který ukazuje, že předek i přes prasklou manžetu tlumí slušně, zadek je o dost horší, hlavně pravá strana, ale pořád je to do normy.
Výměnu tlumičů jsem stejně plánoval , ložisko kola taky, jestli řešit i tu těhlici ještě zvážím, trochu se mi to nezdá, protože je to pořádné maso materiálu, ale zase věřím technikovým zkušenostem, dělá totiž jen geometrii a testy tlumičů, takže o tom asi něco ví :wink:
Přílohy
DSCN4456.JPG
test tlumičů Rover 827.jpg
GRID004408.gif
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv lis 20, 2014 18:14

No divil by ses, ale ta těhlice se ohne jak nic, když to dostane tzv. !&@#! o obrubník... o tom nepochybuj. Jenže ohnutý může být fakt cokoli - tlumič, těhlice ale i to spodní rameno. Kurde, jsem si myslel, že to má multilink a on to vzadu McPherson - pěkný ;-) ... pak ovšem odklon štelovat nejde. Ale jestli tě to potěší, tak mám úplně stejný problém na přední nápravě na Kupéčku a taky jsem to s ním řešil. A taky - zřejmě ohnutý tlumič, či těhlice.
Začni asi tím tlumičem a uvidíš, jestli se to nesrovná. Pak kdyžtak zkusíš sehnat těhlici.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 20, 2014 18:23

Tak je jasné, že při váze auta to v případě bočního nárazu na kolo musí dostat pěknou prdu,která se musí někam vybít jak říkám, nemám důvod mu nevěřit.Radil mi demontovat tlumič a přiložit k pravítku, v případě ohnutí to na té délce udělá dost. Po výměně ložiska a tlumičů se uvidí.
Jinak jsem samozřejmě rád, že v tom jedeš se mnou :lol:
a mimochodem, kam se mi ztratily obrázky z podpisu :?: :o
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv lis 20, 2014 18:30

Ložisko neměň dokud nebudeš mít jistotu, že to není křivé kvůli těhlici - bys pak vyhodil i ložisko ;-)

Obrázek ti zmizel asi na Rajčeti (humus hnus), nebo inteligenti mění URL k obrázkům.... nahraj obrázky někam na stabilnější místo (klidně do nějakého příspěvku a pak se odkazuj na URL obrázku v příspěvku přegenerovanou přes TinyUrl).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Zamčeno