Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 20, 2014 18:35

S tím ložiskem máš pravdu, díky mir:
Stejně musím nejdřív příští týden udělat výměnu oleje v motoru a až pak budu pokračovat 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob lis 22, 2014 12:59

Včera jsem se zastavil u lenhama, abych si u něj vzal 5litrů oleje UNIL Europa 10W40 a taky obě přední kliky mir: .
Taky mi včera přišla těsnění pod ventildekly, cpát tam zase silikon jako někdo přede mnou jsem fakt nechtěl :puke: , těsnění pod olejovou vanou se mi zdá OK, zbytek se uvidí až budu měnit olej :idea:
Dnes jsem se pustil aspoň do výměny ulomené kliky u spolujezdce, po výměně vše funguje jak má,takže už i moje žena si může konečně otevřít z venčí. :lol:
Barevný rozdíl zatím neřeším, příští rok budu nechávat lakovat více věcí, tak to vezmu při tom :idea:
Přílohy
DSCN4533.JPG
DSCN4534.JPG
DSCN4531.JPG
DSCN4532.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » úte pro 16, 2014 17:35

Tak jsem zase kousek popojel. Stav 178004 km a výměna motorového oleje Unil Europa 10W40 včetně filtru Bosch. Vanu jsem nakonec nesundával, protože to obnáší sundat část nápravnice a možná i svody a času po práci bylo málo. Nicméně při příští výměně po 5000 km to udělám. Alespoň jsem vyměnil těsnění pod ventilovými dekly.
Dlouho jsem zvažoval jestli motor při výměně nějak proplachovat, ale nakonec jsem se po přečtení mnoha recenzí rozhodnul v rámci výměny oleje použít i přípravky od firmy Bishops :arrow:
http://www.bishopsoriginal.cz/?page_id=3
V podstatě jsem na ně nenašel jedinou zápornou odezvu stran možného poškození motoru a i odborník na oleje pan JIří Čech uznává, že to funguje, tak uvidíme :idea:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411
Konkrétně jsem použil přípravek 501 na odstranění kalů a usazenin, který jsem po krátkém projetí asi 30 km vypustil spolu se starým olejem. Je fakt, že olej byl oproti stavu kontrolovanému na rysce daleko černější a i pohled pod ventildekl je čistější 8)
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=329
Po výměně filtru a nalití nového oleje jsem přidal druhý přípravek 460G určený pro benzinové motory, který by tam měl zůstat až do příští výměny :!:
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=97
Taky jsem pořádně skouknul kudy, že ten olej teče na zadní řadě, část jsem očistil a odmastil a vrátil jsem konečně plastový kryt pod chladič.

Jinak mě těší, že na půl nádrže jsem ujel už 419 km, ale že bych ujel na jednu nádrž 800 km si fakt nemyslím, ono i kdyby to bylo jen 680 km tak to vychází na 10 litrů/100 což při automatu a obsahu 2,7 není marné msm:
Přílohy
DSCN4546.JPG
DSCN4545.JPG
DSCN4544.JPG
DSCN4543.JPG
DSCN4542.JPG
DSCN4547.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

olson
Příspěvky: 492
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » úte pro 16, 2014 19:22

Bishop´s je dobrá volba, ať už jde o aditiva do olejů (pokud bych do oleje nějaké aditivum dával, tak právě Bishop´s), nebo aditiva do paliv (upřednostňuji např. před VIFem). A Jiří Čech je člověk znalý.
Jinak s tou spotřebou - očekávej že od poloviny nádrže to bude ubývat rychleji. Stupnice palivoměrů bývají lineární ale snímače ne. Také mi při ukazateli na 1/2 vycházela příjemně nízká spotřeba. Jediný způsob je spočítat to od natankování plné nádrže dle dotankování zase do plné nádrže.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » úte pro 16, 2014 19:57

Jasně Olsone přesný výpočet udělám až tuhle nádrž dojedu na rezervu, mám v ní totiž nalitý přípravek od výše jmenované značky na pročištění palivového systému.
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=142
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát led 02, 2015 13:08

Něco takového jsem čekal, pořád mi bylo divné, že ten motor při tachometrových 178000 není úplně TOP , pravděpodobně má 300000 ml:
S ohledem na cenu vozu a nemožnost jeho dalšího prodeje mě to až tak netrápí, ale chudák ten, který si koupil takto omlazený vůz přede mnou za podstatně větší dardu :roll:
Naštěstí u kupéčka je po prověření vše OK list:
Přílohy
Rover 827 kilometry.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát led 02, 2015 13:21

Ty.... to bude spíš překlep... ono se na to bohužel nedá moc spolehnout.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát led 02, 2015 13:30

Jakej překlep, musel by se splést ve dvou pozicích :arrow: podle mě je to jasné :lol: , ikdyž zbytek auta by spíš odpovídal těm 178000 :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát led 02, 2015 14:15

Když se podíváš do techničáku, došlo tam v té době ke změně majitele?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát led 02, 2015 14:28

Ano v roce 2011, 5 měsíců po realizované TK při které už je najednou 154000 :shock: a 2009 bylo 214000. Přitom stávající majitel mezi TK 2007 a 2009 ujel 70000 km a dá se předpokládat, že jezdil stejně i mezi 2009-2011 pak se chudák zděsil, že má auto 300 a že ho snad ani neprodá s těmi kilometry.... :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát led 02, 2015 14:32

Asi by se to na přístrojovce dalo poznat, pokud se v ní někdo hrabal... no naštěstí za ty prachy tě to stejně trápit nemusí ;-) A nebo ze zajímavosti zkus dohledat bývalého majitele v té době a optat se ho ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát led 02, 2015 14:40

Mám naštěstí k řešení důležitější věci než tohle :lol: , ale věřím, že i tady na fóru bude podobně postižených více.
Každopádně ta možnost ověření stavu tachometru přes registr STK je dobrá věc mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od AnderN » čtv led 08, 2015 10:15

Jooo, tak to ti na těch 300 tis. km celkem hezky odpovídá. Stočeno ze zhruba 280-290 tis., od té doby najeto dalších cca 20 tis. km.

No jsem zvědavý, zatím jsem se k tomu nedostal. U ZT nemám pochybnosti, tam je to ověřené i přes ECU, ale u R25 může být překvapení :-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv led 08, 2015 20:57

Ondro, CVT většinou nemají najeto víc než 200 tisíc, tak buď vklidu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv led 08, 2015 21:09

Tuším, že převodovku má ale měněnou ;-) ... ale i motor je tam myslím skládačka, takže i kdyby to bylo přetočený, tak tam stejně v tom autě moc původního nebude :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Zamčeno