
Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jj, to odpovídá tomu, co jsem psal
Jinak řečeno, jak hydroštel nezatuhne ve zcvaknuté poloze, nebo v něm není nachytanýho moc bordelu, tak se dá rozhýbat pomocí příslušného olejového režimu. Nicméně pokud nepřestane cvakat úplně, nebo cvaká po nastartování za studena a po krátké době od předchozího startování, tak to znamená, že je v něm borčus, který buď znemožňuje pořádnému naplnění a nebo naopak nedovolí ventilu se uzavírat, tedy se neudrží naplněný...

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Souhlasím s Vámi oběma, pokud by auto bylo servisováno řádně mohlo se spoustě problémů předejít
, na druhou stranu vzhledem k mnou předpokládanému nájezdu kilometrů nemá smysl se pouštět do větších akcí. Příští výměnu oleje budu dělat po 3 tisících což je minimum pro přípravek od Bishopu a uvidíme.Třeba na Honda klubu je spousta majitelů Legendů, které mají také motory řady C , kterým auta cvakají a berou to skoro jako vlastnost samozřejmě při nájezdech přes 400 tisích 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
JInak Karle pokud jsou ty kilometry u tvých osmistovek skutečné tak to ti závidím
a moc rád bych je někdy viděl na vlastní oči
Ale za ten zanedbaný servis bych s Jardou nebyl kamarád


Ale za ten zanedbaný servis bych s Jardou nebyl kamarád

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
U "kladenského" osmikila jsou km nejpravděpodobnější (ač jsou nejmenší), bylo kupované tady nové, a z hokejového klubu se převedlo v roce 2009 na firmu Jardova tatínka, odkud to předloni koupil v balíku s jinými auty člověk, co od nich bere náklaďáky, a od toho jsem to obratem koupil. Pochybuju, že by stáčel tacho u auta v hodnotě pár tisíc,
U kupéčka, tam si ho pán dovezl tak trochu pro sebe a vypadá hodně zachovale, tak bych těch 135000 docela věřil....
..až pojedeš kolem, stav se...jen to řekni předem, abych je opucoval, protože jsou chudáci pod dvouletým prachem
U kupéčka, tam si ho pán dovezl tak trochu pro sebe a vypadá hodně zachovale, tak bych těch 135000 docela věřil....
..až pojedeš kolem, stav se...jen to řekni předem, abych je opucoval, protože jsou chudáci pod dvouletým prachem

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
U kladenského mám sice servisní knížku, ale v ní je pouze jediný záznam po roce provozu a 10267 kilometrech....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Dnes dopoledne jsem dotáhnul výměnu i druhého zadního tlumiče, abych to měl kompletní a když už bylo kolo dole rozdělal jsem i zadní brzdy, vše jsem vyčistil , promazal a složil zpět, chodí to hezky dokonce i ručka se vrací.
Pak jsem se dal do výměny předních kotoučů. Jednak byl obrovský problém povolit třmeny, pravděpodobně s nima hodně dlouho nikdo nehýbal, ale za použití delší páky se to povedlo,desky jsou úplně totál kotouč šel dolů dobře.
Ale po sundání se mi zdálo, že je nějaký lehčí
,taky že jo má místo průměru 285 mm, který se dával na mou motorizaci jenom 262 mm ta šla do 2,0 atmosféry a 2,5 SDi.
Pochopitelně že tomu velikostně odpovídají i třmeny , které se mi nevejdou na velký kotouč
Nevíte někdo jestli by ty Trundou nabízené mohly pasovat. Asi si k němu udělám zítra výlet a zkusíme to porovnat
viewtopic.php?f=18&t=8878
Pak jsem se dal do výměny předních kotoučů. Jednak byl obrovský problém povolit třmeny, pravděpodobně s nima hodně dlouho nikdo nehýbal, ale za použití delší páky se to povedlo,desky jsou úplně totál kotouč šel dolů dobře.
Ale po sundání se mi zdálo, že je nějaký lehčí



Nevíte někdo jestli by ty Trundou nabízené mohly pasovat. Asi si k němu udělám zítra výlet a zkusíme to porovnat

viewtopic.php?f=18&t=8878
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jen tak letmo... desky pasovat nebudou a změřil jsi rozteč šroubů na těhlici? Podle Rimmerů tam shoda není...
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Desky když si přiložím na sebe tak jsou stejné a i podle konfigurátoru na EBC mají stejný rozměr, ale zatím jsem je nezkoušel.
Rozteč šroubů na těhlici je 140 mm měřeno metrem
Rozteč šroubů na těhlici je 140 mm měřeno metrem
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Další problém je to, že se ti na to nevlezou kola... možná... rozteč změřím večer... ještě jdu svařovat výfuk 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ikdyž podle toho posledního obrázku mají ty nové jiný vnitřní tvar. 
KOla mám 16" právě ty se vejdou i velké kotouče.
Budeš hodnej když to změříš

KOla mám 16" právě ty se vejdou i velké kotouče.
Budeš hodnej když to změříš
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak jsem to měřil a má to 140 mm taky, otázka jak je kotouč daleko od těhlice... Ty totiž tam nemáš systém Lucas a je tedy otázka, v čem se to ve finále liší. S deskama jsem to myslel tak, že ty tvoje nové nebudou pasovat do velkých třmenů. Takže jestli ti nevyjde lépe kotouče zkusit vrátit a nevzít menší..... ..... .... jako kdyby ty kotouče šly převrtat na 4x100 (možná ty upevňovací díry takovou rozteč mají) a seděl by rozměr středové díry, tak bych je třeba odkoupil na Kupéčko.
Zítra by ses musel stavit nějak nad večerem. Budeme mít návštěvu.
Zítra by ses musel stavit nějak nad večerem. Budeme mít návštěvu.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
OK díky, zítra k večeru se tedy zastavím, ale předem ti napíši SMS 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak jsem našel zmínku, že se sem tam ty velký brzdiče z R820Ti montují na RFa, takže pasovat ti tam budou ... http://forums.mg-rover.org/showpost.php ... stcount=16 ... jinde ale zase píšou, že jsou jiný, ale to spíš myslí tak, že vypadají jinak a ne, jako že by nešly nasadit.
Ale jsem si jistý, že desky dobrý nebudou
Jako doma nějaký na dojetí mám, dají se srovnat, ale zas na nový kotouče dávat jakýsi starý desky??? Fakt zvaž, jestli ti to stojí za to. Sice by tam asi lepší brzdy nebyly od věci, kor u automatu, ale nakonec tě to bude stát víc, než koupit správné kotouče.
Ale jsem si jistý, že desky dobrý nebudou

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Vlastně já kecám....! Nebude to sedět jen tak. Seděly by brzdiče ze ZRa, ale tyhle z TIčka se musí vypodložkovat, aby byly správně vůči středu kotouče. No musí se to změřit a vyzkoušet.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ještě jsem o tom v noci přemýšlel a půjdu cestou původních rozměrů kotoučů a brzdičů.
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!