Rover 827 Si, r.v. 1995
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ty čepičky se při převlékání často rozpadnou. Oranžové ve velikosti T3 jsem kdysi sehnal, ale byl to trochu oříšek. Tyhle vypadají větší, tak snad nebudeš mít problém.
http://www.heureka.cz/?h[fraze]=navlek+na+zarovku
http://www.heureka.cz/?h[fraze]=navlek+na+zarovku
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Díky za odkaz Ondro, ty moje vypadají na T5 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Změř jim průměr a budeš vědět hned.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
To samozřejmě udělám respektive vyndám celou žárovku a zajdu s ní do obchodu 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak hadice chlazení a ventil topení vyměněny.
Jinak ventil byl koupen v Anglii , podle krabičky vyrobeno u nás a na ventilu je dokonce nálepka Mexiko
Po zapojení hadiček podtlaků mi jednotka klimatizace vše ovládá ale nedokáže zavřít vodu takže jdu hledat dál.
Podle manuálu tam někde pod palubkou má být ještě Solenoid Vacuum hose
Když podtlak připojím natvrdo k ventilu tak mi topná voda do topení nejde
Jinak ventil byl koupen v Anglii , podle krabičky vyrobeno u nás a na ventilu je dokonce nálepka Mexiko


Po zapojení hadiček podtlaků mi jednotka klimatizace vše ovládá ale nedokáže zavřít vodu takže jdu hledat dál.
Podle manuálu tam někde pod palubkou má být ještě Solenoid Vacuum hose

Když podtlak připojím natvrdo k ventilu tak mi topná voda do topení nejde
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Takže to tedy vypadá, že ten ventil byl v pořádku?
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ten původní ventil v pořádku nebyl, jeho gumový kužel, který uzavírá přívod vody byl částečně rozpadlý, takže nezavíral. Problém bude nejspíš někde za palubkou, kde je ovládání podtlaků.Ten jde totiž jen dovnitř, ale už nejde zpět k motoru, aby ovládal ten ventil. Znamenalo by to větší rozebrání palubky a do toho se teď pouštět nebudu. Shodil jsem jen kastlík před spolujezdcem a našel přívod těch podtlakových hadiček . Ty jdou souběžně a jsou napojené do bílé plastové odbočky a pak pokračují dál, ale každá jde už jinam. Příští týden budu mít víc času, tak to zkusím rozhodit, blbé je, že k tomu nemám žádný schopný popis a v manuálu je o tom jen zmínka 
Ta krabička Denso do které vedou ty barevné dráty by měl být podle čísla regulátor klimatizace, která ale nespíná, pravděpodobně kvůli tomu, že není naplněná a tak nedojde k zapnutí kompresoru

Ta krabička Denso do které vedou ty barevné dráty by měl být podle čísla regulátor klimatizace, která ale nespíná, pravděpodobně kvůli tomu, že není naplněná a tak nedojde k zapnutí kompresoru

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Víceméně náhodou jsem dnes zjistil nemilou věc, vyčvachtaný horní silentblok (kost mezi motorem a karoserií) konkrétně ten větší průměr pozice č.21.
chodí to skoro půl centimetru.
U Rimmerů se již nenabízí, ale našel jsem jednu firmu v Kroměříži, která snad dělá zakázkově těsnění, kroužky, manžety a silentbloky včetně veteránů což ty naše stroje skoro jsou, tak je zkusím oslovit
http://www.klaskm.cz/


U Rimmerů se již nenabízí, ale našel jsem jednu firmu v Kroměříži, která snad dělá zakázkově těsnění, kroužky, manžety a silentbloky včetně veteránů což ty naše stroje skoro jsou, tak je zkusím oslovit

http://www.klaskm.cz/
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tohle se řeší tak, že koupíš normálně nějaký měkčí polyuretanový tmel a tím ten silent vyplníš... jinak zrovna zítra se budu asi stavovat za klukama, co tohle dělají, respektive dělají polyuretanové silenty i na zakázku, ale co jsem se s nima tudle bavil, tak takto jednotlivě to vychází draho...
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ahojte.
Tak jaké jsou aktuální zprávy?
Tak jaké jsou aktuální zprávy?
Tak co Regum, jak funguje?Trunda píše:Karel provedl průzkum trhu a aktuálně se chystáme otestovat výrobek zvaný REGUM, který se vyrábí ve Valašských Kloboukách, má to každá "druhá" drogerka a stojí to nula nula prd....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Dá se to taky opravit tak, že to přelisuješ z náhradního použitého dílu, který má zase naopak vyklepanou druhou stranu. Počítám že na 800 to taky půjde i z dílů na jiné řady - kosti jsou různé, samotné silentbloky jsou v několika rozměrech a používají se v několika řadách Roverů.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Trundo a kolik potom takto upravený silentblok má vydržet
Úpřimně se mi taková oprava moc nezdá
To Pítrs: s tím Regumem zatím dobrý, jen ošetřená hadice chlazení mi při jízdě na STK praskla
, ale ne kvůli Regumu, ale stáří
tak jsem musel sehnat druhou, ale asi jí tím při chvilce taky natřu. Gumu okolo dveří jsou stále OK a na zbytek se musím podívat
olsone podle Rimmeru není záměna v tomto kompletním silentbloku má ho jen R827, rozměr té vadné části sice můžu oměřit, ale nezjistím adaptabilitu


To Pítrs: s tím Regumem zatím dobrý, jen ošetřená hadice chlazení mi při jízdě na STK praskla



olsone podle Rimmeru není záměna v tomto kompletním silentbloku má ho jen R827, rozměr té vadné části sice můžu oměřit, ale nezjistím adaptabilitu

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Vydrží to... v případě tohohle silentu to ale asi bude chtít spíš vyrabovat tu průchodku a vylejt to polyuretanem celé. Celkem běžně se to tak dělá... dokonce jsem koukal, že na ZT mám takto vyřešený spodní rameno na motoru.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Kompletní kus je většinou dělaný na míru k tomu kterému modelu, podle použitého motoru, provedení karoserie a možností úchytných bodů. Ale samotné silentbloky jednoho rozměru se opakují ve více modelech. U R827Si nevím, možná to bude specialita, ale kdo nezkusí, nezjistí. Změřit by to určitě bylo dobré. Kompatibilitu pak zjistíš porovnáním s jiným obdobně změřeným kusem.
Zkus zde poptat uživatele patriknoha, když jsem řešil stejný problém, ale se spodním uchycením motoru na R620SDi, nedařilo se mi to sehnat. Od něj jsem vzal na R400 a přelisoval to.
Zkus zde poptat uživatele patriknoha, když jsem řešil stejný problém, ale se spodním uchycením motoru na R620SDi, nedařilo se mi to sehnat. Od něj jsem vzal na R400 a přelisoval to.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Karle, změř ten silentblok - vnější průměr, šířku, průměr díry a já to porovnám s tím co mám dispozici.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R