Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od AnderN » ned dub 05, 2015 10:57

Ty čepičky se při převlékání často rozpadnou. Oranžové ve velikosti T3 jsem kdysi sehnal, ale byl to trochu oříšek. Tyhle vypadají větší, tak snad nebudeš mít problém.
http://www.heureka.cz/?h[fraze]=navlek+na+zarovku
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned dub 05, 2015 11:02

Díky za odkaz Ondro, ty moje vypadají na T5 :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od AnderN » ned dub 05, 2015 11:19

Změř jim průměr a budeš vědět hned.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned dub 05, 2015 11:23

To samozřejmě udělám respektive vyndám celou žárovku a zajdu s ní do obchodu ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob dub 11, 2015 12:36

Tak hadice chlazení a ventil topení vyměněny.
Jinak ventil byl koupen v Anglii , podle krabičky vyrobeno u nás a na ventilu je dokonce nálepka Mexiko :roll: :lol:

Po zapojení hadiček podtlaků mi jednotka klimatizace vše ovládá ale nedokáže zavřít vodu takže jdu hledat dál.
Podle manuálu tam někde pod palubkou má být ještě Solenoid Vacuum hose :idea:
Když podtlak připojím natvrdo k ventilu tak mi topná voda do topení nejde
Přílohy
20150411_101437.jpg
20150411_101521.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » sob dub 11, 2015 18:59

Takže to tedy vypadá, že ten ventil byl v pořádku?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob dub 11, 2015 19:46

Ten původní ventil v pořádku nebyl, jeho gumový kužel, který uzavírá přívod vody byl částečně rozpadlý, takže nezavíral. Problém bude nejspíš někde za palubkou, kde je ovládání podtlaků.Ten jde totiž jen dovnitř, ale už nejde zpět k motoru, aby ovládal ten ventil. Znamenalo by to větší rozebrání palubky a do toho se teď pouštět nebudu. Shodil jsem jen kastlík před spolujezdcem a našel přívod těch podtlakových hadiček . Ty jdou souběžně a jsou napojené do bílé plastové odbočky a pak pokračují dál, ale každá jde už jinam. Příští týden budu mít víc času, tak to zkusím rozhodit, blbé je, že k tomu nemám žádný schopný popis a v manuálu je o tom jen zmínka :(
Ta krabička Denso do které vedou ty barevné dráty by měl být podle čísla regulátor klimatizace, která ale nespíná, pravděpodobně kvůli tomu, že není naplněná a tak nedojde k zapnutí kompresoru :idea:
Přílohy
20150411_144305.jpg
20150411_144316.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon dub 13, 2015 17:47

Víceméně náhodou jsem dnes zjistil nemilou věc, vyčvachtaný horní silentblok (kost mezi motorem a karoserií) konkrétně ten větší průměr pozice č.21. :( chodí to skoro půl centimetru. :!:
U Rimmerů se již nenabízí, ale našel jsem jednu firmu v Kroměříži, která snad dělá zakázkově těsnění, kroužky, manžety a silentbloky včetně veteránů což ty naše stroje skoro jsou, tak je zkusím oslovit :idea:

http://www.klaskm.cz/
Přílohy
GRID004584.gif
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon dub 13, 2015 17:57

Tohle se řeší tak, že koupíš normálně nějaký měkčí polyuretanový tmel a tím ten silent vyplníš... jinak zrovna zítra se budu asi stavovat za klukama, co tohle dělají, respektive dělají polyuretanové silenty i na zakázku, ale co jsem se s nima tudle bavil, tak takto jednotlivě to vychází draho...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » pon dub 13, 2015 18:13

Ahojte.
Tak jaké jsou aktuální zprávy?
Trunda píše:Karel provedl průzkum trhu a aktuálně se chystáme otestovat výrobek zvaný REGUM, který se vyrábí ve Valašských Kloboukách, má to každá "druhá" drogerka a stojí to nula nula prd....
Tak co Regum, jak funguje?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » pon dub 13, 2015 18:44

Dá se to taky opravit tak, že to přelisuješ z náhradního použitého dílu, který má zase naopak vyklepanou druhou stranu. Počítám že na 800 to taky půjde i z dílů na jiné řady - kosti jsou různé, samotné silentbloky jsou v několika rozměrech a používají se v několika řadách Roverů.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon dub 13, 2015 20:24

Trundo a kolik potom takto upravený silentblok má vydržet :?: Úpřimně se mi taková oprava moc nezdá :roll:

To Pítrs: s tím Regumem zatím dobrý, jen ošetřená hadice chlazení mi při jízdě na STK praskla :lol:, ale ne kvůli Regumu, ale stáří :arrow: tak jsem musel sehnat druhou, ale asi jí tím při chvilce taky natřu. Gumu okolo dveří jsou stále OK a na zbytek se musím podívat :idea:

olsone podle Rimmeru není záměna v tomto kompletním silentbloku má ho jen R827, rozměr té vadné části sice můžu oměřit, ale nezjistím adaptabilitu :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon dub 13, 2015 20:46

Vydrží to... v případě tohohle silentu to ale asi bude chtít spíš vyrabovat tu průchodku a vylejt to polyuretanem celé. Celkem běžně se to tak dělá... dokonce jsem koukal, že na ZT mám takto vyřešený spodní rameno na motoru.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » úte dub 14, 2015 8:58

Kompletní kus je většinou dělaný na míru k tomu kterému modelu, podle použitého motoru, provedení karoserie a možností úchytných bodů. Ale samotné silentbloky jednoho rozměru se opakují ve více modelech. U R827Si nevím, možná to bude specialita, ale kdo nezkusí, nezjistí. Změřit by to určitě bylo dobré. Kompatibilitu pak zjistíš porovnáním s jiným obdobně změřeným kusem.
Zkus zde poptat uživatele patriknoha, když jsem řešil stejný problém, ale se spodním uchycením motoru na R620SDi, nedařilo se mi to sehnat. Od něj jsem vzal na R400 a přelisoval to.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » úte dub 14, 2015 9:06

Karle, změř ten silentblok - vnější průměr, šířku, průměr díry a já to porovnám s tím co mám dispozici.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Zamčeno