Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát črc 10, 2015 9:14

Včera jsem nahlédl pod ventildekl a po ujetí 1000 km od výměny oleje to vypadá mnohem lépe :wink:
Mám i video chodu motoru ve formátu MP4 , ale nejde mi vložit přímo :cry:
Přílohy
DSCN4524.JPG
stav při výměně oleje
20150708_192059.jpg
stav po ujetí 1000 km
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát črc 10, 2015 10:20

Tak rozdíl tam je... nicméně moc bych nevěřil tomu, že se takto vyplaví i hydroštely. V nich olej nekoluje, takže když se do nich něco dostane, tak už to tam i zůstane. Kdyby byla možnost je vyndat a vyčistit, tak by to bylo nejefektivnější.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » pát črc 10, 2015 10:44

Čau.
To je asi fakt.
Karle, zkoušel jsi proplach olejem? Moc to téma tu nečtu, jen se sem tam mrknu, prý dost pomáhá nalít nějaký levnější olej stejné specifikace, ujet tak 2-3 000 km a nalít pořádný, včetně výměny dalšího filtru.
Co ty lehce vydřené vačky, to je normální?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát črc 10, 2015 11:28

To: Pítrs: V současné náplni oleje je nalitý přípravek od Bishopsu :arrow:
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=97
před vypouštěním původního oleje jsem použil jiný přípravek od této firmy, který uvolní motor od karbonových úsad :arrow:
http://www.bishopsoriginal.cz/?p=329
Stav vaček asi normální není, ale jelikož byl motor zanedbán ze strany olejů a má minimálně 340 tisíc tak se není čemu divit ml:
To: Trunda: ano vyčištění hydroštelů by bylo nejlepší, ale nevím jestli si mám na tohle doma troufnout :?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát črc 10, 2015 12:23

Na vačkách nevidím nic zlého.... normálně zajetý tak, jak u systému s nadzvedátky bývá....
Tak to by se muselo udělat s rozvody... normálně by to nebylo zas tak složité, ale tu bys musel rozbombardovat sání včetně těch hadiček a to teda nevím nevím :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát črc 10, 2015 12:52

Tak rozvody bych rád udělal do Rajhradu, ale jestli na tohle bude mít mechanik nervy a já peníze to dost pochybuji :lol:
Jen tak mimochodem zítra se jedu mrknout na tohle :wink:

http://www.veterankalendar.cz/?id=5&id_p=3247
Přílohy
0770853001435135640.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » pát črc 10, 2015 13:29

Karel825 píše: Před vypouštěním původního oleje jsem použil jiný přípravek od této firmy, který uvolní motor od karbonových úsad :arrow:
Trunda píše:Na vačkách nevidím nic zlého.... normálně zajetý tak, jak u systému s nadzvedátky bývá....
Setkal jsem se s názorem (který mi dává smysl), že je lepší to propláchnout olejem, protože čerstvé detergenty v novém oleji jsou v průběhu několika málo tisíc kilometrů účinnější, než jednorázové prokolování půl hodiny před vypuštěním.
Ty vačky mi přijdou nějaké trošku vydřené, tak asi by stačilo je přeleštit, pokud nebudou zdevastované, ale nevím, třeba to nevadí, jen se ptám.

Karel825 píše:Jen tak mimochodem zítra se jedu mrknout na tohle :wink:
http://www.veterankalendar.cz/?id=5&id_p=3247
Jaká to pestrobarevná akce :)
Co Tě tam zajímá nejvíc?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát črc 10, 2015 13:37

Zajímá mě těch očekávaných 700 ks veteránů a hlavně mám to skoro pod okny tak si chci zpříjemnit poslední volný víkend 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » pát črc 10, 2015 13:38

Škoda, že mám plný diář, jinak bych si tam asi zajel, přeci jen to mám celkem za komínem.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od KDB » pát črc 10, 2015 15:16

Karle, rozvodů se neboj, dělaj se víc, než dobře - hodnotím to i jako příjemnější než třeba na K series - je to taková hezká mechanická práce a skládačka. Měnil jsem jen řemen.
Jsem zastánce průplachú normálním oleje - zkrácené výměny. Obzvlášť v Tvém případě bych se vyvaroval účinných proplachů, neboť bych se obával přicpání mazání nějakým bordelem.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » pát črc 10, 2015 15:26

KDB píše:Obzvlášť v Tvém případě bych se vyvaroval účinných proplachů, neboť bych se obával přicpání mazání nějakým bordelem.
Ano, na tohle jsem zapomněl myslet, je to tak.
To je už lepší ten agregát kompletně rozmontovat a ručně počistit.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát črc 10, 2015 19:43

Před aplikací Bishopsu jsem prošel spoustu fór kde se tato problematika řeší a vpodstatě žádná osobní zkušenost nehovořila negativně proti tomuto přípravku. Motor je s přibývajícím nájezdem klidnější a jede čím dál lépe tak mu dám šanci :wink:
Každopádně jak jsem psal dříve ve svém tématu, olej tam nechám maximálně 5000 km odteď 4000 a pak udělám výměnu :idea:
Pokud jde o rozvody tak díky Karle, že mi věříš :wink: , ale chci udělat i výměnu napínací kladky a vodní pumpy včetně opakovaného proplachu chladícího okruhu, protože se mi pořád v expanzce objevuje nějaký kal - NE šlem, ale kal :(
K tomu čištění hydroštelů. Platí to obecně, že jsou hydroštely rozebíratelné tak jak je rozdělal a pak složil zpět Trunda :?:
Honda používá typ, který je v příloze a dávám i odkaz na stránky :arrow:
http://www.deautogroup.com/?l=en&m=prod ... 60&make=HO
Přístup k hydroštelům je vidět na druhé fotce motoru, který to taky pěkně schytal ml: a na nákresu od Rimmerů
Někde jsem dokonce četl něco o tom, že se prodávala nějaká sada na předělání na manuální vymezení ventilů :idea:
Přílohy
hydroštel C27.jpg
zdvihátka C27A.jpg
hlava C27.gif
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát črc 10, 2015 20:13

Aha.... šel bych do toho vyčištění hydroštelů... vždyť to je úplně parádně rozdělatelný a nemusíš rozhazovat sání. Navíc tenhle typ hydroštelu nemusíš rozklepávet - jen se rozdělají půlky od sebe. Je to v podstatě jen ten cumcrlík, který my máme schovaná ještě v misce.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát črc 10, 2015 20:15

Aha... ale to je jen jedna půlka hlavy... druhá je přístupná z čela a to tedy u té zadní hlavy moc reálné nebude :-( ... kurni.... tak to asi nic. To by bylo asi spíš na vyndání motoru ven...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát črc 10, 2015 20:20

No právě, pristupne jdou jen saci,výfuk je problém :x
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Zamčeno