Stránka 3 z 26

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: čtv říj 02, 2014 19:15
od AnderN
R800 není v Rave?

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: čtv říj 02, 2014 19:25
od Karel825
Na to se právě ptám, z tvých stránek jsem si stáhnul manuál viz níže, ale podle mě tam není všechno :(

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: čtv říj 02, 2014 19:40
od Trunda
V RAVE jsou, ale není tam pro motor c27a...

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: čtv říj 02, 2014 19:57
od Karel825
Takže pravděpodobně je to na modely po faceliftu :( ikdyž třeba coupé se s mojí motorizací dělalo až do konce výroby :wink:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: čtv říj 02, 2014 21:02
od Trunda
Tu je něco ke stažení, ale je tam toho prd http://www.mediafire.com/download/cbu8t ... nc8890.zip

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: sob říj 04, 2014 16:53
od Karel825
Dnes proběhla avizovaná rozborka řidičových dveří, bohužel hlavní repráky mají kompletně odtrženou membránu a proto nehrají dobře a rezonují - snad se dají koupit náhradní membrány :idea:
Třeba tu se něco nabízí
http://www.reproobchod.cz/nahradni-dily ... 019?page=2

Pak jsem pokračoval kontrolou ovládání oken - řidičovo totiž nezpouštělo. Jejich jednotka WCU je pod sedadlem řidiče a ovládá i střešní okno, takže sedačka musela ven aspoň se pod ní po 20 letech uklidilo. :lol: To pod WCU je další řídící jednotka pro převodovku (ta se zeleným štítkem) :!: Nakonec pomohlo rozebrat switch tlačítek ovládání a po přitlačení na plošný spoj se okno rozjelo, prostříknul jsem tedy klouby stahovaček, aby šly lehce a vše zase složil zpět. Jinak je to super skládačka, čekal jsem, že to bude horší mir:
Odpoledne jsem pak shodil pravé přední kolo abych poladil plastový podběh, který byl špatně nasazený, přitom jsem změřil sílu kotoučů a jsou přesně na minimální povolené tloušťce 19 mm, :arrow: takže nutná výměna včetně desek - Ježíšek se letos asi pěkně prohne list:
Jo a obě prasklé hadičky od podtlaku šly zkrátit a znovu napojit weed:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: sob říj 04, 2014 19:56
od Trunda
Pěkně jedeš ;-) Tady takové to rozcházení stářím zatuhlých a zanedbaných věcí u čerstvě koupeného auta je super zábava :-) No já jsem se dneska bavil mnohem smutnější záležitostí.... dneska už na to nemám sílu, tak snad zítra popíšu :-(

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: sob říj 04, 2014 21:18
od Karel825
Máš pravdu, nadšení z nového vozu mě stále pohání dopředu a taky na to mám čas, ale zítra asi vyvětrám kupéčko, aby mu to nebylo líto 8)

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: ned říj 05, 2014 10:28
od Kamil93
Ohledně toho nefukčního repráku.Na jednom dvoře u autoservisu tady v Teplicích stojí jeden R800.Už jsem v něm jednou byl,protože jsem něco sháněl a byl jsem prostě zvědavej jak to auto vypadá :D No a plánuju další návštěvu,tak bych se ti mohl mrknout po tom repráku,tapec tam je demontovanej a mám za to,že repro tam jsou ;) Jen netušim kolik by za to pán chtěl,ale předpokládám,že by to nemuselo být ani moc ;)

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: ned říj 05, 2014 10:44
od Karel825
Klidně se ho zkus zeptat, měly by tam být takové repráky jako jsou na fotkách níže,ale možná záleží na roku výroby :| nové určitě kupovat nechci, zadky hrají dobře a s autem toho zas tak moc nenajezdím, díky za snahu mir:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: ned říj 05, 2014 10:50
od Kamil93
Až se tam stavím,zjistim co a jak a dám vědět :) Potom to můžeme řešit dál.Úplně chápu,že nechceš kupovat nové.Navíc pro dobrý pocit-origo je origo met:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: ned říj 05, 2014 10:52
od Karel825
Ano,tak nějak :mrgreen:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: ned říj 05, 2014 11:51
od Trunda
Kamile, když tak prosím zkus to osmikilo nafotit... Karel se ti nepřiznal, že by z toho bral určitě víc věcí, než jen repráky..... že Karle :-D

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: ned říj 05, 2014 11:53
od Karel825
Možná ano, ale záleží jaký je to model - hlavně ročníkově :wink:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Napsal: ned říj 05, 2014 16:57
od Karel825
Tak nakonec jsem si na dnešní odpolední vyvětrání raději vybral osmikilo - to proto abych se vnitřně uklidnil po ranní nepříjemné události doma :lol: . Ujel jsem bezmála 100 km a soustředil se přitom hlavně na činnost pravé nohy, která je pro automat tím nejdůležitějším faktorem ovlivňující řazení a hlavně spotřebu, bude to chtít asi delší cvik, ale dá se to naučit :idea: při pohodové jízdě umím donutit převodovku přeřadit nahoru už při 1500 otáčkách, naopak párkrát jsem vyzkoušel i tzv. kickdown klidně i o dva kvalty dolů v 5 tisících a je to teda nářez stejně jako odpich z přeplněné křižovatky , při prudkém sjezdu jsem si zase odzkoušel režim"2", který je k tomu určen.
Doufám, že mi spokojenost s tandemem motor+ převodovka vydrží co nejdéle !

Jinak jsem si až dnes všimnul, že mám volant při přímé jízdě mírně nakřivo, doufám, že to půjde poladit na geometrii a při otáčení volantem doprava se mi ozývá mírné vrzání, možná to spolu souvisí a když byl o mě Trunda tak mi říkal něco o větší volantové vůli :( , no budu to muset řešit :idea:
A ještě jedno pozitivum - při průjezdu obytnými částmi se za autem hodně lidí otáčelo, asi nevěřili svým očím a uším :arrow: zvuk V6 + automat je totiž hlavně v nízkých otáčkách velmi příjemný msm: