Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » sob říj 18, 2014 17:34

A já si říkal, že jsi nedal vědět jak jsi dopadl na geošce.... tak hlavně jak ti je lépe. Já zkusil napatlat kousek těsnění na ZT a tedy žádnou změnu jsem nezaznamenal. Ono možná by nebylo od věci nejprve nahřát fénem, aby se roztáhly póry a třeba si to pak lépe cucne.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob říj 18, 2014 17:40

Tak jestli jsi to zkoušel okolo toho zadního okna co je za céčkovým sloupkem tak tam se obávám, že to nikdy měkké nebude, ono taky není guma jako guma :wink: a na druhou stranu i u výrobku Swissvax se projeví změkčení až po opakovaných aplikacích :idea:
http://swissvax.cz/swissvax/detail/seal ... ssvax/1190
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » sob říj 18, 2014 20:02

Připojuji se s gratulací k přírůstku. Pěkný kousek, zajímavé o něm číst a prohlížet fotografie. Taky uvažuju, že bych časem nějakou osmistovku pořídil. Ale je jich už dost poskromnu, tak si člověk moc nemůže vybírat motorizaci, ale klidně bych vzal i s naftovým 2,5 VM, sice není od Rovera, ale je to taky zajímavá konstrukce. Ne že bych byl na diesely nějak zatížený, R620 SDi je můj první diesel, ale když už jednoho mám... Vlastně jsem původně pokukoval ještě po druhé šestistovce. To by ale muselo být Tíčko. A když o tom tak přemýšlím, ony ty šestistovky za pár let chtě nechtě budou už taky postupně přecházet do třetí dekády.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob říj 18, 2014 20:13

Díky za gratulaci olsone a rozumné zhodnocení mir: Je to přesně tak jak píšeš, výběr je minimální a tak jsem nepohrdnul ani motorem od Hondy. Těch italů od VM tu svého času běhalo dost, ale dnes už je to pryč :( Na denní ježdění to už dnes rozhodně není, ale tak věřím, že se mi ho chvíli podaří provozovat, alespoň příležitostně :idea: Šestikilo se mi také libí, zrovna minulou sobotu přijela za mladou její kamarádka ve velmi zachovalém 618i, kterého provozuje denně již 10 let a je spokojená :wink: Uvidíme jak to bude do budoucna s náhradními díly na tyto řady ml:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od olson » sob říj 18, 2014 20:40

Jo jo, náhradní díly. To je asi nejlepší se předzásobit metodou "průmyslový křeček". Musí na to ale být dostatečné finance, které pochopitelně nebudou chybět jinde a pak taky nafukovací barák.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od MíraMT » pon říj 20, 2014 8:21

tenhle kousek stojí u známýho na zahradě s padlým automatem a v pokročilým stadiu koroze, kdybys potřeboval nějaký ND, dalo by se to zařídit.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon říj 20, 2014 8:35

Díky za info, budu na to pamatovat, pár věcí mě trápí a budu je muset řešit mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon říj 20, 2014 21:07

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » úte říj 21, 2014 6:42

Aukro projíždím pravidelně a je tam toho víc co bych eventuélně mohl potřebovat, třeba oboje tlumiče, ale včera jsem měřil hustoměrem kvalitu chladící směsi u obou Roverů, kupéčko je OK krásně čisté do -40°C, ale u osmikila jsem nátáhnul pěknej humus - zeleno rezavé trochu masné a sem tam chrchel a smrdí to spíš jako ředidlo, ale nehoří :-D však víš,ani to nešlo změřít, trochu mám obavy, že má motor v háji těsnění pod hlavou :cry: Olej sice neubývá je čistý, auto topí jako hrom, ale má trvale otevřený termostat - možná jen ten bordel ucpal sedlo a tak nedovírá, pokud tam vůbec nějaký termostat je , možná ho někdo vytáhnul, aby zabránil přehřívání :idea: . Jinak co si vzpomínám tak kupéčko na tom po koupi bylo s kvalitou chladiva podobně, ale výdrž T-motoru je o dost lepší než C27A :!: Zkusím to do konce týdne vypustit a propláchnout, ve skrytu duše doufám,že je to jen pozůstatek nějaké dřívější katastrofy. Jen váhám jestli mám použít nějaký čistič na chladící systém nebo jen proplachovat holou vodou. Na UK forech varují u tohoto motoru pouze před používáním utěsňovačů chladící soustavy, takže by snad neměl být problém použít třeba toto:
http://www.kupoleje.cz/cz-detail-883889 ... stavy.html
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » úte říj 21, 2014 15:58

Fotka mé chladící kapaliny po 24 hodinách :roll: Včera mi přišla spíš původně modrá dnes to vypadá na původní růžovou barvu :wink:
Výměna je jasná,proplach taky - jen doufám, že to již nezpůsobilo nějaký závažný problém na motoru nebo chladiči :idea:
Je to pro mě fakt nepochopitelné :arrow: jak někdo může tak zasadní věci nechat dojít do takových konců, když pravidelná výměna je otázkou stovek korun vzek:
Přílohy
DSCN4517.JPG
DSCN4518.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » úte říj 21, 2014 16:14

Na to tady máme fajnovýho smajlíka.......... :puke:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » úte říj 21, 2014 16:16

Vidíš a tak jsme po něm volali :!:

:puke: :puke: :puke: a hned je mi lépe :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » stř říj 22, 2014 8:57

Karel825 píše:Je to pro mě fakt nepochopitelné :arrow: jak někdo může tak zasadní věci nechat dojít do takových konců, když pravidelná výměna je otázkou stovek korun vzek:
Já to naopak plně chápu.
Toto je naprosto normální věc, prostě na takové věci se zvysoka kašle.
Společnost nepředěláš no....
(třeba takové motory škodovek stodvacítek, to byla vždycky tragédie, tam to málokdo kdy měnil, takže po deseti patnácti letech bylo na další závady zaděláno a z toho pak vycházely ty zaručeně "odborné" názory, že ty auta stojí za houby a jsou šmejdy, přitom s trochou péče se s nima dalo rozumně jezdit, já kdysi jednu měl a na rozdíl od jiných jsem si NIKDY nestěžoval)
Lenham3 mi kdysi říkal, že třeba u K motorů čistí jednoduše chladící okruh od mastné emulze tak, že chladivo komplet vypustí, do expanzky nalije trochu jaru, doleje vodou, nahodí agregát, nechá trochu prohřát a pak vypustí.
V případě potřeby opakovat a pak propláchnout čistou vodou.
Zní to bizarně, ale patrně to funguje a hlavně...je to za pár haléřů :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » stř říj 22, 2014 9:44

Já mám podle všeho spíš problém s rezavým kalem a usazeninami než se stopami olejů takže jsem objednal tohle :arrow:
http://autoprofishop.cz/autoprofi-cisti ... -soustavy/
Motor C27A od Hondy má velmi tenké chladící a mazací kanálky, takže pro jeho životnost je kvalita maziva a chladiva opravdu zásadní, proto se ani nedoporučuje používat při drobných únicích různé utěsňovače, protože ty ucpou i to co má být průchozí a je problém. Po vyčištění mi možná začne téct chladič, to bude nemilé ,ale řešitelné ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Pítrs » stř říj 22, 2014 9:50

Aha.
Tak to jo.
Asi na bázi nějakých kyselin.
To víš, když to ten blbec před Tebou neřešil, tak to zkoroduje no..... :(
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Zamčeno