Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
A já si říkal, že jsi nedal vědět jak jsi dopadl na geošce.... tak hlavně jak ti je lépe. Já zkusil napatlat kousek těsnění na ZT a tedy žádnou změnu jsem nezaznamenal. Ono možná by nebylo od věci nejprve nahřát fénem, aby se roztáhly póry a třeba si to pak lépe cucne.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak jestli jsi to zkoušel okolo toho zadního okna co je za céčkovým sloupkem tak tam se obávám, že to nikdy měkké nebude, ono taky není guma jako guma
a na druhou stranu i u výrobku Swissvax se projeví změkčení až po opakovaných aplikacích
http://swissvax.cz/swissvax/detail/seal ... ssvax/1190


http://swissvax.cz/swissvax/detail/seal ... ssvax/1190
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Připojuji se s gratulací k přírůstku. Pěkný kousek, zajímavé o něm číst a prohlížet fotografie. Taky uvažuju, že bych časem nějakou osmistovku pořídil. Ale je jich už dost poskromnu, tak si člověk moc nemůže vybírat motorizaci, ale klidně bych vzal i s naftovým 2,5 VM, sice není od Rovera, ale je to taky zajímavá konstrukce. Ne že bych byl na diesely nějak zatížený, R620 SDi je můj první diesel, ale když už jednoho mám... Vlastně jsem původně pokukoval ještě po druhé šestistovce. To by ale muselo být Tíčko. A když o tom tak přemýšlím, ony ty šestistovky za pár let chtě nechtě budou už taky postupně přecházet do třetí dekády.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Díky za gratulaci olsone a rozumné zhodnocení
Je to přesně tak jak píšeš, výběr je minimální a tak jsem nepohrdnul ani motorem od Hondy. Těch italů od VM tu svého času běhalo dost, ale dnes už je to pryč
Na denní ježdění to už dnes rozhodně není, ale tak věřím, že se mi ho chvíli podaří provozovat, alespoň příležitostně
Šestikilo se mi také libí, zrovna minulou sobotu přijela za mladou její kamarádka ve velmi zachovalém 618i, kterého provozuje denně již 10 let a je spokojená
Uvidíme jak to bude do budoucna s náhradními díly na tyto řady 





Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jo jo, náhradní díly. To je asi nejlepší se předzásobit metodou "průmyslový křeček". Musí na to ale být dostatečné finance, které pochopitelně nebudou chybět jinde a pak taky nafukovací barák.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
tenhle kousek stojí u známýho na zahradě s padlým automatem a v pokročilým stadiu koroze, kdybys potřeboval nějaký ND, dalo by se to zařídit.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Díky za info, budu na to pamatovat, pár věcí mě trápí a budu je muset řešit 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Aukro projíždím pravidelně a je tam toho víc co bych eventuélně mohl potřebovat, třeba oboje tlumiče, ale včera jsem měřil hustoměrem kvalitu chladící směsi u obou Roverů, kupéčko je OK krásně čisté do -40°C, ale u osmikila jsem nátáhnul pěknej humus - zeleno rezavé trochu masné a sem tam chrchel a smrdí to spíš jako ředidlo, ale nehoří
však víš,ani to nešlo změřít, trochu mám obavy, že má motor v háji těsnění pod hlavou
Olej sice neubývá je čistý, auto topí jako hrom, ale má trvale otevřený termostat - možná jen ten bordel ucpal sedlo a tak nedovírá, pokud tam vůbec nějaký termostat je , možná ho někdo vytáhnul, aby zabránil přehřívání
. Jinak co si vzpomínám tak kupéčko na tom po koupi bylo s kvalitou chladiva podobně, ale výdrž T-motoru je o dost lepší než C27A
Zkusím to do konce týdne vypustit a propláchnout, ve skrytu duše doufám,že je to jen pozůstatek nějaké dřívější katastrofy. Jen váhám jestli mám použít nějaký čistič na chladící systém nebo jen proplachovat holou vodou. Na UK forech varují u tohoto motoru pouze před používáním utěsňovačů chladící soustavy, takže by snad neměl být problém použít třeba toto:
http://www.kupoleje.cz/cz-detail-883889 ... stavy.html




http://www.kupoleje.cz/cz-detail-883889 ... stavy.html
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Fotka mé chladící kapaliny po 24 hodinách
Včera mi přišla spíš původně modrá dnes to vypadá na původní růžovou barvu
Výměna je jasná,proplach taky - jen doufám, že to již nezpůsobilo nějaký závažný problém na motoru nebo chladiči
Je to pro mě fakt nepochopitelné
jak někdo může tak zasadní věci nechat dojít do takových konců, když pravidelná výměna je otázkou stovek korun 


Výměna je jasná,proplach taky - jen doufám, že to již nezpůsobilo nějaký závažný problém na motoru nebo chladiči

Je to pro mě fakt nepochopitelné


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Na to tady máme fajnovýho smajlíka.......... 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Vidíš a tak jsme po něm volali
a hned je mi lépe 





Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Já to naopak plně chápu.Karel825 píše:Je to pro mě fakt nepochopitelnéjak někdo může tak zasadní věci nechat dojít do takových konců, když pravidelná výměna je otázkou stovek korun
Toto je naprosto normální věc, prostě na takové věci se zvysoka kašle.
Společnost nepředěláš no....
(třeba takové motory škodovek stodvacítek, to byla vždycky tragédie, tam to málokdo kdy měnil, takže po deseti patnácti letech bylo na další závady zaděláno a z toho pak vycházely ty zaručeně "odborné" názory, že ty auta stojí za houby a jsou šmejdy, přitom s trochou péče se s nima dalo rozumně jezdit, já kdysi jednu měl a na rozdíl od jiných jsem si NIKDY nestěžoval)
Lenham3 mi kdysi říkal, že třeba u K motorů čistí jednoduše chladící okruh od mastné emulze tak, že chladivo komplet vypustí, do expanzky nalije trochu jaru, doleje vodou, nahodí agregát, nechá trochu prohřát a pak vypustí.
V případě potřeby opakovat a pak propláchnout čistou vodou.
Zní to bizarně, ale patrně to funguje a hlavně...je to za pár haléřů

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Já mám podle všeho spíš problém s rezavým kalem a usazeninami než se stopami olejů takže jsem objednal tohle
http://autoprofishop.cz/autoprofi-cisti ... -soustavy/
Motor C27A od Hondy má velmi tenké chladící a mazací kanálky, takže pro jeho životnost je kvalita maziva a chladiva opravdu zásadní, proto se ani nedoporučuje používat při drobných únicích různé utěsňovače, protože ty ucpou i to co má být průchozí a je problém. Po vyčištění mi možná začne téct chladič, to bude nemilé ,ale řešitelné

http://autoprofishop.cz/autoprofi-cisti ... -soustavy/
Motor C27A od Hondy má velmi tenké chladící a mazací kanálky, takže pro jeho životnost je kvalita maziva a chladiva opravdu zásadní, proto se ani nedoporučuje používat při drobných únicích různé utěsňovače, protože ty ucpou i to co má být průchozí a je problém. Po vyčištění mi možná začne téct chladič, to bude nemilé ,ale řešitelné

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Aha.
Tak to jo.
Asi na bázi nějakých kyselin.
To víš, když to ten blbec před Tebou neřešil, tak to zkoroduje no.....
Tak to jo.
Asi na bázi nějakých kyselin.
To víš, když to ten blbec před Tebou neřešil, tak to zkoroduje no.....

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS