Tak dnes jsem se dal do avizované výměny chladiva. Nejdříve jsem nalil koupený přípravek a pak po krátkém projetí vypustil přes spodní hadici od chladiče skoro 8 litrů sraček

Pak jsem si musel udělat místo, abych se dostal k domečku termostatu, takže baterka, celý airbox včetně hadic museli jít ven. Už při rozdělávání domečku jsem si všimnul červeného silikonu místo těsnění mezi přírubami a po rozdělání jsem hledal termostat - marně. Zrejmě někdo usoudil, že se bez něj obejde a tak ho vyndal
No nic, pojďme dál. Pak jsem odpojil hadici topení na které je ten plastový ventil, který podtlakem řídí své otvírání. Po demontáži obou hadic a proplachování jsem našel uvnitř ventilu něco jako chrchel ale po vyndání pinzetou jsem zjistil, že je to kus gumy, pravděpodobně membrány a nebo část kuželového těsnění ventilu. Když jsem pomocí pusy vyvinul podtlak tak ventil sice chodí,jde trochu doboku , ale hlavně neuzavírá se zcela a voda protéká

vyzkoušeno nad umyvadlem. Rozebrat se to snad ani nedá, zřejmě je to celé slisované a mordovat jsem to nechtěl. Tak jsem vše zase složil a nalil čistou destilku a nechal zahřát.Autem jsem přejel do skladu kde nemrzne, subjektivně to teď topí víc než předtím

. Dnes objednám potřebné díly (termostat a ventil) a pokračovat budu až to přijde
Jinak přístup i přes tu změť hadiček byl jakžtakž dobrý , ale každý kdo šel kolem se chytal za hlavu a slabší povahy rovnou omdlévaly
