Otázka pro znalce - převodovka R827
Otázka pro znalce - převodovka R827
Vážení kolegové,
nevíte, jaký typ manuální převodovky se dával k motoru 2,7 Honda a eventuálně jaká náplň do ní patří ?
V mém Rave se model 827 nevyskytuje a v českém uživatelském manuálu je jen množství oleje - 2,3l - shodně pro 820 i 827.
K 2,0 turbo se dávala všude PG1.......
nevíte, jaký typ manuální převodovky se dával k motoru 2,7 Honda a eventuálně jaká náplň do ní patří ?
V mém Rave se model 827 nevyskytuje a v českém uživatelském manuálu je jen množství oleje - 2,3l - shodně pro 820 i 827.
K 2,0 turbo se dávala všude PG1.......
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
http://www.rovertech.net/forum/viewtopic.php?t=48995 ... víc jsem zatím nenašel...
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
Ahoj, mám kompletní servisní manuál, jak starou 827 máš ? Co se týče oleje, tak se tam nedává převodový olej ale motorový 10W/40. Proč tomu tak je nevím, ale už jsem se s tím setkal u vícero aut.
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
827 (XS) 124 kw. Do převodovky motorový olej 10W30, 10W40 API SG.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
obrať se na pana Vejvodu info@millersoils.cz
http://www.millersoils.co.uk/automotive ... Automotive
http://www.mazeme.cz/
nově instalovaná aplikace Which oil? dnes nefunguje....
jako headline na těchto britských stránkách je zmínka o 5. místě Prokopa na Sardinii,
který jede taky na Millers Oils http://www.millersoils.co.uk/news/2013/ ... rdinia.asp
http://www.millersoils.co.uk/automotive ... Automotive
http://www.mazeme.cz/
nově instalovaná aplikace Which oil? dnes nefunguje....
jako headline na těchto britských stránkách je zmínka o 5. místě Prokopa na Sardinii,
který jede taky na Millers Oils http://www.millersoils.co.uk/news/2013/ ... rdinia.asp
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
Multigrade engine oil to specification API SG/CD or better, viscosity 10W/40
2,3 litru
http://www.rover-club.net/graphics/manu ... nes825.pdf
2,3 litru
http://www.rover-club.net/graphics/manu ... nes825.pdf
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
S manuálem mám sedana z roku 96 (už nová palubka). Shrnu dosavadní (ještě neuzavřené) pátrání - do manuálu (pro V6 to byl pravděpodobně typ převodovky značený PG2) se do cca poloviny 90let skutečně lil motorový olej, nicméně poté se přešlo na MTF94 - snad pro lepší kvalitativní parametry oleje a i nějaké změny v převodovce samotné. Takže asi pro jistotu dám MTF94 - stejně jsem teď koupil 20l kanystr
Řeším i olej do coupé (1994) 827, ale s automatem - tam už mám na 99% jasno - pro motory od Hondy se používal i Hondí AT - a do ní původně patřil Hondamatic 96 ATF, poté nahrazený ATF-Z1 a teď (od roku 2011) snad nahrazený ATF DW-1. Určitě ne ATF s Dexron IID - je to bohužel stejný případ jako je Jatco a ATF N402- prakticky se nedoporučuje náhrada - tady Haynes uvádí v omyl.
Pro úplnost dodán, že se ještě používaly automaty od ZF (tam patří dexron IID - jak tvrdí Haynes) a později Jatco JF403E .

Řeším i olej do coupé (1994) 827, ale s automatem - tam už mám na 99% jasno - pro motory od Hondy se používal i Hondí AT - a do ní původně patřil Hondamatic 96 ATF, poté nahrazený ATF-Z1 a teď (od roku 2011) snad nahrazený ATF DW-1. Určitě ne ATF s Dexron IID - je to bohužel stejný případ jako je Jatco a ATF N402- prakticky se nedoporučuje náhrada - tady Haynes uvádí v omyl.
Pro úplnost dodán, že se ještě používaly automaty od ZF (tam patří dexron IID - jak tvrdí Haynes) a později Jatco JF403E .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
Zdar, už jsi měnil v hondím automatu olej a jaký jsi použil?
Taky jsem pátral a hledal co použít, o čem se mezi majiteli píše. Dá se sehnat olej HONDA ATF-DW1 zhruba za 1l/800kč, pak má tuto normu splňovat levnější VALVOLINE ATF MAX LIFE.
V diskuzích zmiňovaný byl také RAVENOL DW-1,
Taky jsem pátral a hledal co použít, o čem se mezi majiteli píše. Dá se sehnat olej HONDA ATF-DW1 zhruba za 1l/800kč, pak má tuto normu splňovat levnější VALVOLINE ATF MAX LIFE.
V diskuzích zmiňovaný byl také RAVENOL DW-1,
Re: Otázka pro znalce - převodovka R827
Ještě neměnil, tohle auto zatím spí ve stodole. Nicméně mám pocit , že s dostupností a cenou náhrad se to poslední dobou zlepšilo....
, ale konkrétní tip nemám.

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.