problém s otevřením kapoty
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon kvě 13, 2013 11:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)
problém s otevřením kapoty
zdravím, dosuď jsem nepotřeboval od někoho pomoct, se všěmi problémy s mým autem jsem si vždycky poradil, nebo našel zde na foru, vkládám ač nerad, asi svůj první dotaz, vlastním již rok a půl rovera 825SDi r.v 1997, jsem na tohoto anglického krasavce hrdý( už si toho všimla i přítelkyně, že si auta občas všímám víc než jí) a těd k tomu problému, nedávno jsem se chtěl podívat pod kapotu, jak jsem na tom s olejem v motoru a stalo se, čeho jsem se bál, něco někde křuplo a nemohu otevřít kapotu, omrnul jsem situaci a tuším, že závada bude pod kapotou, pod kterou se nemůžu dostat, o víkendu se na to pořádně podívám, piště rady tipy, předem děkuji
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
Re: problém s otevřením kapoty
Zdravím, to je velmi nemilé
navíc Rover 800 má na ovládání kapoty dvě lanka, každé odjištuje jeden mechanizmus na každé straně viz nákres fotka jako příloha.
Teoreticky by jedna strana mohla být odjištěná a druhá držet. S tím jak se tam dostat mě napadá jediné buď z kanálu zkusit spodem dostat podél chladiče až nahoru k bowdenům, ale jestli je u 825 SDi tak málo místa jako u 827 V6 tak to bude problém
a nebo by možná pomohlo sundat plastový podběh co je za kolem a zkusít jít tudy
Mám pocit, že někdo tu podobným způsobem odemykal kapotu v sekci R75, zkusím pohledat

Teoreticky by jedna strana mohla být odjištěná a druhá držet. S tím jak se tam dostat mě napadá jediné buď z kanálu zkusit spodem dostat podél chladiče až nahoru k bowdenům, ale jestli je u 825 SDi tak málo místa jako u 827 V6 tak to bude problém


Mám pocit, že někdo tu podobným způsobem odemykal kapotu v sekci R75, zkusím pohledat

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: problém s otevřením kapoty
Tady je to vlákno o R75, jen si nejsem jist, jestli to naše 800 mají s tím ovládáním stejně, nějak blíž jsem to zatím nepotřeboval koumat
viewtopic.php?f=43&t=8200&p=103426&hilit=lanko#p103426

viewtopic.php?f=43&t=8200&p=103426&hilit=lanko#p103426
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon kvě 13, 2013 11:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)
Re: problém s otevřením kapoty
tak s tím místem jsme na tom stejně, koukal jsem ze spoda jestli bych se tam nějak nedostal rukou, bez šance, s tím podběhem to nemusí být špatný nápad, určítě se na to o víkendu podívám, dám jsem pak nějaký fotky z demontáže
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon kvě 13, 2013 11:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)
Re: problém s otevřením kapoty
nevydžel jsem do víkendu jak jsem psal a musel jsem se na to podívat dneska, sundal jsem levý přední podběh a zjistil jsem, že je mi to k ničemu, žadný místo abych se dostal k masce zevnitř, to samý, když jsem sundal spodní kryt motoru, jestli bych se tam nedostal ze spoda, bez šance, poslední možnost na kterou nebudu hrdý, je, že bych nějakým způsobem vyškubal mřížky v masce, prostě do motorovýho prostoru se nějak dostat musím, ale to jen pokud nenajdu nějaký jiný způsob jak to udělat
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
Re: problém s otevřením kapoty
škoda, ale podle fotek to tudy asi fakt nepůjde
a jak to vypadá u táhla vevnitř v kabině
když shodíš plast vedle spojkového pedálu tak by ses měl dostat na bowdeny, možná je problém jen tam
Pokud vylomíš mřížku tak se dostaneš pouze na páčku, která umožňuje otevřít již uvolněnou kapotu ale k zámkům po stranách, které máš zajištěné se tama nedostaneš nepustí tě chladič

a jak to vypadá u táhla vevnitř v kabině

když shodíš plast vedle spojkového pedálu tak by ses měl dostat na bowdeny, možná je problém jen tam

Pokud vylomíš mřížku tak se dostaneš pouze na páčku, která umožňuje otevřít již uvolněnou kapotu ale k zámkům po stranách, které máš zajištěné se tama nedostaneš nepustí tě chladič

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon kvě 13, 2013 11:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)
Re: problém s otevřením kapoty
těď když zatáhnu zevnitř za táhlo na otevření kapoty, jde trošku stuha a má i vůli se vracet zpět, na to táhlo jsem se chtěl taky podívat, ale venku už se stmívalo tak jsem to už zabalil, možná zítra bych se na to podíval
ještě k tý mřížce, je fakt, že nevím jak přesně ten mechanizmus funguje, ještě, že jsem se k tomu dneska nedostal
ještě k tý mřížce, je fakt, že nevím jak přesně ten mechanizmus funguje, ještě, že jsem se k tomu dneska nedostal
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
Re: problém s otevřením kapoty
Beru si zítra osmikilo do práce a zkusím se na to taky pořádně podívat, sám ho mám krátce takže se teprve učím
Zkouším teď hledat na cizích Roverforech jak na to, ale bojuji s angličtinou tak to jde pomalu

Zkouším teď hledat na cizích Roverforech jak na to, ale bojuji s angličtinou tak to jde pomalu

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon kvě 13, 2013 11:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)
Re: problém s otevřením kapoty
jasný, vítej v klubu osmistovkářů, je nás málo, dotěď jsem na silnicích neviděl žádný jiný osmikilo, jenom to moje
, s těma forama jsme na tom stějně, většinou jsou v angličtině a google překladač si to moc nedává, taky omrknu nějaký fora a uvidím

momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
Re: problém s otevřením kapoty
http://www.acura-legend.com/vbulletin/f ... en-141741/
http://www.acura-legend.com/vbulletin/f ... en-122431/
.... něco, co jsem během chvilky našel... krom toho, že sundat nárazník, jsem tam nenašel nic extra. Tedy ještě zkusit ve dvou - jeden přimáčkne kapotu a druhý zkusí zatáhnout za páčku.
http://www.acura-legend.com/vbulletin/f ... en-122431/
.... něco, co jsem během chvilky našel... krom toho, že sundat nárazník, jsem tam nenašel nic extra. Tedy ještě zkusit ve dvou - jeden přimáčkne kapotu a druhý zkusí zatáhnout za páčku.
Re: problém s otevřením kapoty
tady je ještě nákres samotných táhel a klapky
a odkaz na Rimmery
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004569
Zatím jsem z těch for vylouskal, že by se přes přední mřížku mělo dát dostat na táhla, ta přestříhnout a pak kleštěma vytáhnout ven a zatáhnout za lanko.
Lanka se dají nahradit těma z byciklů, to už řešili kluci na R75 a pokud by byl problém v klapce tak tu na Rimmerech mají skladem
To s tím stláčením kapoty jsem našel taky, ale v situaci kdy je alespoň jeden zámek povolený
a odkaz na Rimmery
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004569
Zatím jsem z těch for vylouskal, že by se přes přední mřížku mělo dát dostat na táhla, ta přestříhnout a pak kleštěma vytáhnout ven a zatáhnout za lanko.
Lanka se dají nahradit těma z byciklů, to už řešili kluci na R75 a pokud by byl problém v klapce tak tu na Rimmerech mají skladem
To s tím stláčením kapoty jsem našel taky, ale v situaci kdy je alespoň jeden zámek povolený

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: problém s otevřením kapoty
Díval jsem se na tu mřížku, ale bohužel, ty táhla jdou až za chladičem aspoň u 827, takže tudy se k nim nedostaneš.
Potom vstupují do prostoru mezi vnitřním a vnějším blatníkem viz fotka - bohužel z mobilu
otázkou je kde to může být prasklé, nejlépe kdyby to bylo přímo u té páčky v interiéru, tam se dostaneš a můžeš zatáhnout za lanko, pokud na druhém konci u samého zámku, tak se k tomu nijak jinak nedostaneš
Na UK foru někdo psal že to řešil rozbitím předního světlometu
,je to sice barbarství, ale když měl v polici náhradní kus, tak proč ne 
Potom vstupují do prostoru mezi vnitřním a vnějším blatníkem viz fotka - bohužel z mobilu

otázkou je kde to může být prasklé, nejlépe kdyby to bylo přímo u té páčky v interiéru, tam se dostaneš a můžeš zatáhnout za lanko, pokud na druhém konci u samého zámku, tak se k tomu nijak jinak nedostaneš

Na UK foru někdo psal že to řešil rozbitím předního světlometu


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s otevřením kapoty
Mě se na ZT rozbilo otevírání kapoty před časem taky, a bylo to právě vyskočené u páčky v interiéru. Po sestavení to vyskakovalo znova pořád dokola, bylo nutné to lépe zafixovat. Zřejmě unavený materiál toho "domečku", ve kterém jsou bowdeny ukotvené. Zkusil bych začít tam -- rozeber to a uvidíš.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon kvě 13, 2013 11:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou (Královehradecký kraj)
Re: problém s otevřením kapoty
svátky za náma, hromada chlastu za mnou a po dlouhý době jsem se zase dostal k autu, momentálně jsem to zkusil z interiéru, odšrouboval jsem ten kryt na ty táhla a hle, trefa do černýho, budu muset objednat nový kus, někdo prede mnou už to lepil a zas se to ulomilo, na pár dnů to zkusím přilepit, snad to chvílku vydrži, když si zvpomenu, že jsem chtěl vylámat mřížku abych se pod tu kapotu nějak dostal, hrůza, moc děkuju za rady
momentálně Rover 825SDi r.v. 1997(2,5 diesel s turbem 4 válec) přede jak kočička a je v provozu
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
v minulosti Rover 420SDi r.v. 1998(2,0 diesel 4 válec)
Re: problém s otevřením kapoty
Mají jen pravostranný... http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID999537
Pokud máš všechny kousky toho plastu, tak by se to dalo svařit, ale je otázka, co by to vydrželo.
Pokud máš všechny kousky toho plastu, tak by se to dalo svařit, ale je otázka, co by to vydrželo.