KDB - Rover 827 - "68"
KDB - Rover 827 - "68"
Začalo to takhle : http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... %3F#p96123
Auto po Jaromíru Jágrovi.... ( to je Pan hokejista a slušný člověk, kdyby byl někdo v posledních 30 letech na jiné planetě )
Tak, jako se nad inzerátem bavil kolega, tak se bavili i volající na inzerát a podívat se na auto přišli jen cikánští spoluobčané hledající levnou limuzínu....a tak jsem se s prodávajícím lehce dohodl.
Stav.....je olezlý A sloupek u řidiče - jakoby se ho někdo chytal při nastupování. Lak je původní a slušný s několika drobnými škrábanci, růžek předního nárazníku má lehký škrábanec a zadní má na vodorovné ploše prasklinu, jako když tam někdo upustil brusli
Interiér je nedotčený - jediné kazy jsou lehounce odřené rohy sedaček od nastupování (řidič i spolujezdec), neoriginální rádio, a rozlezlý plast palubky u kapličky přístrojů (věkem).
Servis...v servisce je vyplněná jen jedna kontrola po roce u tehdejšího importéra, jinak je prázdná, ale je tam vizitka na nějaký Rover servis v Praze. Olej v motoru vypadá tak na 20-25.000km .
Auto má najeto 113.000km takže stav tomu odpovídá - v podstatě by měl servis řešit jen olej, destičky a rozvody.
Technicky se na autě podepsalo nepoužívání, takže jsou zatuhlé desky v brzdičích, shnilý výfuk a prasklá spona manžety poloosy.
Určitě se dají zjistit k autu podrobnosti z historie jak servisu i používání a určitě to zkusím.....
Je k tomu všechno pro mě myslitelné příslušenství nového auta, návod, serviska, dodatky k návodu (vše v češtině), klíče, kódy....
Tak tohle se událo přesně před dvěma lety....
Auto po Jaromíru Jágrovi.... ( to je Pan hokejista a slušný člověk, kdyby byl někdo v posledních 30 letech na jiné planetě )
Tak, jako se nad inzerátem bavil kolega, tak se bavili i volající na inzerát a podívat se na auto přišli jen cikánští spoluobčané hledající levnou limuzínu....a tak jsem se s prodávajícím lehce dohodl.
Stav.....je olezlý A sloupek u řidiče - jakoby se ho někdo chytal při nastupování. Lak je původní a slušný s několika drobnými škrábanci, růžek předního nárazníku má lehký škrábanec a zadní má na vodorovné ploše prasklinu, jako když tam někdo upustil brusli
Interiér je nedotčený - jediné kazy jsou lehounce odřené rohy sedaček od nastupování (řidič i spolujezdec), neoriginální rádio, a rozlezlý plast palubky u kapličky přístrojů (věkem).
Servis...v servisce je vyplněná jen jedna kontrola po roce u tehdejšího importéra, jinak je prázdná, ale je tam vizitka na nějaký Rover servis v Praze. Olej v motoru vypadá tak na 20-25.000km .
Auto má najeto 113.000km takže stav tomu odpovídá - v podstatě by měl servis řešit jen olej, destičky a rozvody.
Technicky se na autě podepsalo nepoužívání, takže jsou zatuhlé desky v brzdičích, shnilý výfuk a prasklá spona manžety poloosy.
Určitě se dají zjistit k autu podrobnosti z historie jak servisu i používání a určitě to zkusím.....
Je k tomu všechno pro mě myslitelné příslušenství nového auta, návod, serviska, dodatky k návodu (vše v češtině), klíče, kódy....
Tak tohle se událo přesně před dvěma lety....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Pár fotek z té doby....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Od té doby se toho moc nedělo....
Vyměnil jsem v roce 2013 olej a filtr v motoru, olej v převodovce (vypustil jsem tak litr ) a trhlou manžetu na L poloose ....a vyrazil na STK, Tam mě vyhodili za díru ve výfuku, a cestou na STK jsem objevil cosi HUČÍCÍHO na podvozku. Nicméně jsem se svezl prvních pár desítek v R800....
Loni jsem jen chodil pravidelně ohřívat motor - opatrně, protože rozvody vypadaly jako originální z roku 1996
Letos jsem s ním neměl zvláštní úmysly - jen dokončit převod na mne. A to se ukázalo jako bod změny. Jelikož od začátku roku se neustále dolaďují prováděcí předpisy, neuznaly mi starou EK, s kterou ještě v únoru neměly problém...
Tak jsem to pojal jako výzvu a příležitost vyvenčit auto, které pravděpodobně provázelo kus života asi neslavnějšího kladenského hokejistu, právě když v Praze hraje svoje asi poslední MS - a nehraje vůbec špatně
Znamenalo to zpojízdnit a vyndat všechna auta ve stodole, jelikož 68 byla zasunutá až vzadu...to se povedlo v sobotu.
V neděli přijela mamka na přezutí na letní....zvrtlo se to v celodenní servis
V pondělí jsem vyměnil výfuk a vyrazil (opatrně - stále s původními rozvody) na STK a protože jsem cestou zdárně rozjezdil brzdy, prošel jsem - základní kámen k účasti na Mýtě 2015 položen. Něco ale strašně hučí...
V úterek proběhla výměna destiček (zbývaly 2 mm k plechu) a rozhýbání. Demontáž levé polonápravy . ponejprv to vypadalo, že hučí ložisko převodovky, nakonec "jen" ložisko kola......kde ho ale ve středu (v pátek je svátek) sehnat.
Matně jsem si vybavil, že jsem pře 14 dny koupil R827 na díly - třeba je tam použitelné....
Středa - odjezd na stodolu (55+55 km), a demontáž POUŽITELNÉHO náboje.
Čtvrtek - výměna náboje, konzervace spodku, večer rozdělání rozvodů.
Pátek - výměna rozvodů, hrubé vyčištění auta uvnitř i zvenčí, výměna oleje v motoru, DOFOUKÁNÍ pneu.
Sobota - odjezd směr Mýto, trochu problém se srovnat pod strop a po cestě tam konečně možnost naplno prohnat koně - fakt dobrý a taky nejlíp chodící PG1, co mám...
Na okruhu pohoda - jedu s citem, nechci ublížit autu a taky obava ze zakopnutí díky žvýkajícím se zimním gumám.
Jediná závada se objevila po cestě zpátky - teče gufero polosy....
Pro dnes vše, příště zpracuju fotodokumentaci....
Vyměnil jsem v roce 2013 olej a filtr v motoru, olej v převodovce (vypustil jsem tak litr ) a trhlou manžetu na L poloose ....a vyrazil na STK, Tam mě vyhodili za díru ve výfuku, a cestou na STK jsem objevil cosi HUČÍCÍHO na podvozku. Nicméně jsem se svezl prvních pár desítek v R800....
Loni jsem jen chodil pravidelně ohřívat motor - opatrně, protože rozvody vypadaly jako originální z roku 1996
Letos jsem s ním neměl zvláštní úmysly - jen dokončit převod na mne. A to se ukázalo jako bod změny. Jelikož od začátku roku se neustále dolaďují prováděcí předpisy, neuznaly mi starou EK, s kterou ještě v únoru neměly problém...
Tak jsem to pojal jako výzvu a příležitost vyvenčit auto, které pravděpodobně provázelo kus života asi neslavnějšího kladenského hokejistu, právě když v Praze hraje svoje asi poslední MS - a nehraje vůbec špatně
Znamenalo to zpojízdnit a vyndat všechna auta ve stodole, jelikož 68 byla zasunutá až vzadu...to se povedlo v sobotu.
V neděli přijela mamka na přezutí na letní....zvrtlo se to v celodenní servis
V pondělí jsem vyměnil výfuk a vyrazil (opatrně - stále s původními rozvody) na STK a protože jsem cestou zdárně rozjezdil brzdy, prošel jsem - základní kámen k účasti na Mýtě 2015 položen. Něco ale strašně hučí...
V úterek proběhla výměna destiček (zbývaly 2 mm k plechu) a rozhýbání. Demontáž levé polonápravy . ponejprv to vypadalo, že hučí ložisko převodovky, nakonec "jen" ložisko kola......kde ho ale ve středu (v pátek je svátek) sehnat.
Matně jsem si vybavil, že jsem pře 14 dny koupil R827 na díly - třeba je tam použitelné....
Středa - odjezd na stodolu (55+55 km), a demontáž POUŽITELNÉHO náboje.
Čtvrtek - výměna náboje, konzervace spodku, večer rozdělání rozvodů.
Pátek - výměna rozvodů, hrubé vyčištění auta uvnitř i zvenčí, výměna oleje v motoru, DOFOUKÁNÍ pneu.
Sobota - odjezd směr Mýto, trochu problém se srovnat pod strop a po cestě tam konečně možnost naplno prohnat koně - fakt dobrý a taky nejlíp chodící PG1, co mám...
Na okruhu pohoda - jedu s citem, nechci ublížit autu a taky obava ze zakopnutí díky žvýkajícím se zimním gumám.
Jediná závada se objevila po cestě zpátky - teče gufero polosy....
Pro dnes vše, příště zpracuju fotodokumentaci....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Z toho článku je zcela jasné jak tě osmikilo chytlo a to je moc dobře, těším se na další příspěvky a samozřejmě gratulace k jeho oživení
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Dřív jsem nemohl příjít na chuť vnějšímu vzhledu, hlavně z některých úhlů, ale už jsem si asi zvykl . Hodně pomůžou kola....
Jediné s čím mám problém, je výška pod stropen - při kombinaci Recar a strešního okna jsem 0,5 cm lebkou od stropu...
Jediné s čím mám problém, je výška pod stropen - při kombinaci Recar a strešního okna jsem 0,5 cm lebkou od stropu...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Můžu potvrdit ... výška stropu mě taky hodně překvapila, když jsem měl možnost do R800 sednout. No a opravdu se mi líbí R800 například v tomto posledním provedení:
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Tak na těchto kolech má Karel to TIčko... je to mňamka
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Ano jsou to 17" kola, ale ani na těch 16" auto nevypadá zle navíc předpokládám, že je komfortnější díky vyššímu profilu pneumatiky
JInak je zajímavé, že 800 je jen o 23 mm vyšší než kupéčko, ale tím, že má prakticky rovnou střechu a střešní okno, může mít někdo místa pro hlavu málo, osobně se svou tělesnou výškou problém v tomto voze nemám
JInak je zajímavé, že 800 je jen o 23 mm vyšší než kupéčko, ale tím, že má prakticky rovnou střechu a střešní okno, může mít někdo místa pro hlavu málo, osobně se svou tělesnou výškou problém v tomto voze nemám
- Přílohy
-
- Rover 800 kola 17 vs 16.jpg (11.23 KiB) Zobrazeno 3312 x
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Kurnik jsem si říkal, která že to zelená se mi na 800 tak líbí... na 68 máš takovou do modra, Karel má Racing Green (na obrázku vpravo) a teď tu na obrázku vidím tu, která u mě vítězí - ta levá, taková khaki, řekl bych perleťová. Ta je nejlepčejší
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Mohla by to být BRG v perleťovém provedení velmi podobná je i zelená na MG RV8
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Ano, to bude ona... moc pěkná barvička. Příplatková určitě... takovou na některém nemáš?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Jo, taková by byla luxusní... s motorem 25KV6 nejlépe.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDB - Rover 827 - "68"
To by ho tam musel někdo vetknoutAnderN píše:Jo, taková by byla luxusní... s motorem 25KV6 nejlépe.
Re: KDB - Rover 827 - "68"
Proč Johny, vždyť motory KV6 se do osmikila dávaly standardně, bylo to součástí Faceliftu od roku 1996 a taky hlavně kvůli emisím
Mimochodem pěkně to tu KDB plevelíme, je to thread o jeho "68"
Mimochodem pěkně to tu KDB plevelíme, je to thread o jeho "68"
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: KDB - Rover 827 - "68"
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.