Stránka 1 z 2

KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: úte kvě 05, 2015 21:39
od KDB
Začalo to takhle : http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... %3F#p96123

Auto po Jaromíru Jágrovi.... ( to je Pan hokejista a slušný člověk, kdyby byl někdo v posledních 30 letech na jiné planetě weed: )
Tak, jako se nad inzerátem bavil kolega, tak se bavili i volající na inzerát a podívat se na auto přišli jen cikánští spoluobčané hledající levnou limuzínu....a tak jsem se s prodávajícím lehce dohodl.

Stav.....je olezlý A sloupek u řidiče - jakoby se ho někdo chytal při nastupování. Lak je původní a slušný s několika drobnými škrábanci, růžek předního nárazníku má lehký škrábanec a zadní má na vodorovné ploše prasklinu, jako když tam někdo upustil brusli :mrgreen:
Interiér je nedotčený - jediné kazy jsou lehounce odřené rohy sedaček od nastupování (řidič i spolujezdec), neoriginální rádio, a rozlezlý plast palubky u kapličky přístrojů (věkem).
Servis...v servisce je vyplněná jen jedna kontrola po roce u tehdejšího importéra, jinak je prázdná, ale je tam vizitka na nějaký Rover servis v Praze. Olej v motoru vypadá tak na 20-25.000km .
Auto má najeto 113.000km takže stav tomu odpovídá - v podstatě by měl servis řešit jen olej, destičky a rozvody.
Technicky se na autě podepsalo nepoužívání, takže jsou zatuhlé desky v brzdičích, shnilý výfuk a prasklá spona manžety poloosy.
Určitě se dají zjistit k autu podrobnosti z historie jak servisu i používání a určitě to zkusím.....
Je k tomu všechno pro mě myslitelné příslušenství nového auta, návod, serviska, dodatky k návodu (vše v češtině), klíče, kódy....


Tak tohle se událo přesně před dvěma lety....

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: úte kvě 05, 2015 21:55
od KDB
Pár fotek z té doby....

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: úte kvě 05, 2015 22:37
od KDB
Od té doby se toho moc nedělo....
Vyměnil jsem v roce 2013 olej a filtr v motoru, olej v převodovce (vypustil jsem tak litr :? ) a trhlou manžetu na L poloose ....a vyrazil na STK, Tam mě vyhodili za díru ve výfuku, a cestou na STK jsem objevil cosi HUČÍCÍHO na podvozku. Nicméně jsem se svezl prvních pár desítek v R800.... :-D
Loni jsem jen chodil pravidelně ohřívat motor - opatrně, protože rozvody vypadaly jako originální z roku 1996 :shock:
Letos jsem s ním neměl zvláštní úmysly - jen dokončit převod na mne. A to se ukázalo jako bod změny. Jelikož od začátku roku se neustále dolaďují prováděcí předpisy, neuznaly mi starou EK, s kterou ještě v únoru neměly problém...
Tak jsem to pojal jako výzvu a příležitost vyvenčit auto, které pravděpodobně provázelo kus života asi neslavnějšího kladenského hokejistu, právě když v Praze hraje svoje asi poslední MS - a nehraje vůbec špatně weed:

Znamenalo to zpojízdnit a vyndat všechna auta ve stodole, jelikož 68 byla zasunutá až vzadu...to se povedlo v sobotu.

V neděli přijela mamka na přezutí na letní....zvrtlo se to v celodenní servis weed:

V pondělí jsem vyměnil výfuk a vyrazil (opatrně - stále s původními rozvody) na STK a protože jsem cestou zdárně rozjezdil brzdy, prošel jsem - základní kámen k účasti na Mýtě 2015 položen. Něco ale strašně hučí...

V úterek proběhla výměna destiček (zbývaly 2 mm k plechu) a rozhýbání. Demontáž levé polonápravy . ponejprv to vypadalo, že hučí ložisko převodovky, nakonec "jen" ložisko kola......kde ho ale ve středu (v pátek je svátek) sehnat.
Matně jsem si vybavil, že jsem pře 14 dny koupil R827 na díly - třeba je tam použitelné....

Středa - odjezd na stodolu (55+55 km), a demontáž POUŽITELNÉHO náboje.

Čtvrtek - výměna náboje, konzervace spodku, večer rozdělání rozvodů.

Pátek - výměna rozvodů, hrubé vyčištění auta uvnitř i zvenčí, výměna oleje v motoru, DOFOUKÁNÍ pneu.

Sobota - odjezd směr Mýto, trochu problém se srovnat pod strop a po cestě tam konečně možnost naplno prohnat koně - fakt dobrý drive: a taky nejlíp chodící PG1, co mám...
Na okruhu pohoda - jedu s citem, nechci ublížit autu a taky obava ze zakopnutí díky žvýkajícím se zimním gumám.
Jediná závada se objevila po cestě zpátky - teče gufero polosy....
Pro dnes vše, příště zpracuju fotodokumentaci....

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: stř kvě 06, 2015 7:37
od Karel825
Z toho článku je zcela jasné jak tě osmikilo chytlo a to je moc dobře, těším se na další příspěvky a samozřejmě gratulace k jeho oživení mir:

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 7:50
od KDB
Dřív jsem nemohl příjít na chuť vnějšímu vzhledu, hlavně z některých úhlů, ale už jsem si asi zvykl :D . Hodně pomůžou kola....
Jediné s čím mám problém, je výška pod stropen - při kombinaci Recar a strešního okna jsem 0,5 cm lebkou od stropu...

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 8:22
od AnderN
Můžu potvrdit ... výška stropu mě taky hodně překvapila, když jsem měl možnost do R800 sednout. No a opravdu se mi líbí R800 například v tomto posledním provedení:
Obrázek

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 8:24
od Trunda
Tak na těchto kolech má Karel to TIčko... je to mňamka ;-)

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 14:56
od Karel825
Ano jsou to 17" kola, ale ani na těch 16" auto nevypadá zle navíc předpokládám, že je komfortnější díky vyššímu profilu pneumatiky :wink:

JInak je zajímavé, že 800 je jen o 23 mm vyšší než kupéčko, ale tím, že má prakticky rovnou střechu a střešní okno, může mít někdo místa pro hlavu málo, osobně se svou tělesnou výškou problém v tomto voze nemám 8)

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 15:32
od Trunda
Kurnik jsem si říkal, která že to zelená se mi na 800 tak líbí... na 68 máš takovou do modra, Karel má Racing Green (na obrázku vpravo) a teď tu na obrázku vidím tu, která u mě vítězí - ta levá, taková khaki, řekl bych perleťová. Ta je nejlepčejší ;-)

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 15:48
od Karel825
Mohla by to být BRG v perleťovém provedení velmi podobná je i zelená na MG RV8 :idea:

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 16:06
od Trunda
Ano, to bude ona... moc pěkná barvička. Příplatková určitě... takovou na některém nemáš?

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 20:31
od AnderN
Jo, taková by byla luxusní... s motorem 25KV6 nejlépe.

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 21:17
od J0hny
AnderN píše:Jo, taková by byla luxusní... s motorem 25KV6 nejlépe.
To by ho tam musel někdo vetknout :lol:

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 21:27
od Karel825
Proč Johny, vždyť motory KV6 se do osmikila dávaly standardně, bylo to součástí Faceliftu od roku 1996 a taky hlavně kvůli emisím :!:
Mimochodem pěkně to tu KDB plevelíme, je to thread o jeho "68" :oops:

Re: KDB - Rover 827 - "68"

Napsal: čtv kvě 07, 2015 22:35
od KDB
weed: