Jo, no trošínku jsem zešílel..

Finančně se mi to sice teď vůbec nehodí, ale tak nějak jsem se nedokázal kontrolovat

.. 820tku určitě nevracím zpět do kopřiv, nicméně tento kus se teď na pár měsíců stane prioritou č. 1
Přemýšlel jsem a asi je pro mě stále schůdnější varianta renovovat něco, co je interiériově a tak nějak celkově ok.. paradoxně GO motoru je vzhledem k podmínkám, který mám "ten nejmenší problém" - dílů na to je pořád dost..
Takže k mojí nové lásce.. Zakoupena ve bohatýrské čtvrti Praha-Vestec, kde stála naproti garáži se zaparkovaným Jaguárem XJ6.. je to tam takový jiný svět, ve kterém spokojení strejdové jezdí pár stovek metrů do místní trafiky v Mercedesu CLK, městská policie má nové Superby a nejsociálnější auto, které jsem tam viděl bylo BMW X5.. I na 825-tce bylo na první pohled vidět, že byla milovaným a staraným autem do poslední chvíle.. Majitel takovej moravskej sympaťák se zálibou v atypických vozech

Hned k nám běžel s plechovkama Kofoly na schlazení a asi 4 hodiny jsme v kuse kecali o tom, co měl kdo z nás za jaká auta a co jsme zažili na cestách
825 používal dlouhou dobu jako auto denní potřeby, než došlo k prasknutí termostatu. Měl to pak u nějakého mechanika, kde dostal termostat nový (musel prý objednávat z Anglie).. krátce potom začaly problémy s náhlým přehříváním.. auto třeba 30km normálně jede s teplotou v normálu, načež ručička najednou vystřelí k horní hranici a vaříme... Bohužel mu nepřála finanční situace, tak opravu odkládal a odkládal, až se rozhodl, že auto prodá někomu do dobrých rukou. Ozvalo se prý pár lidí, ale určovali si nesmyslné slevy, nebo šlo o cikánské barony, kteří chtěli dojezdit supr limuzínu more..

Rover tak stál skoro rok před domem, přičemž ho majitel alespoň párkrát prý krátce projel, aby nic nazatuhlo a udržel brzdy v použitelném stavu.. V expanzce je bordel (ne olejová oka), ale takové hnusné úsady, na víčku oleje je lehká bílá pěna (ale na měrce vypadá čistý) .. Áftomat řadí sametově, jeho olej je ještě krásně červený (a tak to má být, protože tak je to správné

)) .. motor samotný běží hladce, bez klepání, nebo pazvuků.. je znát jen, že je někde děravý výfuck.. ale to nevadí, to už je taková spotřebka.. víc jsem neměl koule to trápit vzhledem ke stavu motoru..
Když jsem do té Phy jel, říkal jsem si, že 825 s kamarádem odřídíme domů, ale když jsem viděl expanzku a lehkou emulzi na vícku oleje, tak mě odvaha opustila. Vyřešili jsme to tedy administrativně s tím, že se dovoz k nám do dílny v týdnu pořeší podválem, až ho budu mít k dispozici.. Autí už je tedy moje, ale stále stojí v té Praze a ještě tam bude muset pár dní přežít..
Exteriér fajnovej a kromě výrazně "zhrublého" laku na střeše, puchýře na blatníku, chybějícího znáčku na přední kapotě nic hrozného.. vlastně.. zamrzí snad jen poškozený řidičův zámek po pokusu o vloupání a vedle zámku je vyrytý ženský reprodukční orgán jako pozdrav od neúspěsného zloděje..
Lak celkově je jinak ve slušném stavu a myslím, že to není nic, co nespraví leštička
Samostatná kapitola je však interiér... Kůže byla pravidelně impregrovaná a je to vidět, jelikož interiér je přímo skandální.. Nebojím se říct, že vypadá jako u "tříletýho" auta... Není tam kromě vyluxování a opravy odstáté gumy kolem voliče automatu potřeba vůbec nic... Dostal jsem ještě brzdové destičky, které měl připravené na výměnu ještě před závadou.. Jinač všechno co má makat, maká - akorát okýnkům se opět nechtělo, ale baterka byla na sračku od toho stání, tak nejdřív dám novou
Bohužel můj mobil měl jen 2% baterie, tak jsem měl jen doslova pár chvil na to abych stihl vyfotit alespoň interiér

za kvalitu kompozice se omlouvám, strašně jsem spěchal, páč jsem se bál, že se mi každou chvíli foun vypne

jak to dovalím na válu, ofotím, co to půjde

Už jsem od Lenhama objednal tesnění pro hlavy + sadu kompletních gufer.. Sehnal jsem na netu i komplet rozvody se všema třema řemenama (bez vodní pumpy) od Gatesu za 3700kč vč. DPH, tak jsem příjemně překvapen
Kdyby někdo z Vás měl naprodej "deku" přední kapoty, hned beru a klidně 2x, páč obě moje osmikila jí mají rozhryzanou minimálně od T-Rexe a vypadá to nechutně... + kulaté gumičky zakrývající mikrospínače na dálkovém ovladači- tady u 825 vůbec nejsou.
Tak snad alespoň fotky napoví a tešte se na další

založím pak 825 vlastní téma, ať to tu neplevelím

Bože, já už se tak těším, až jí vezmu někam na výlet

) Snad máte i nějaké pravidelné srazy

Jinak díky za všechny informace, které mě přesvědčili ke koupi
PS:. motor 820-tky už šlape jako hodinky - pomohlo opravdu důkladné vyčištění toho krokového motorku plynu, tak děkuji za nasměrování. Jinak adaptace klapky přes 5x plyn mi nefungovala, ale i tak je to ok a už i chytá na brnk
