vyfuk komplet R827
vyfuk komplet R827
Zdravím, mám dotaz na majitele osmistovek (moc jich tu nebude, ale proč to nezkusit).
Nekupoval jste někdo poslední dobou střední, nebo zadní tlumič výfuku tady v ČR? Na webu jsou obchody co "mají skladem, nebo dostupné" ale ve finále mi napíšou že se moc omlouvají, nevyrábí se, ukončeno, žádné náhrady. Zatím jsem zkoušel: Haspa, Pema vyfuky, Vasedily24, Vyfuky ABC, MJAUTO, Vyfuky-Bosal, Automedik,
Nekupoval jste někdo poslední dobou střední, nebo zadní tlumič výfuku tady v ČR? Na webu jsou obchody co "mají skladem, nebo dostupné" ale ve finále mi napíšou že se moc omlouvají, nevyrábí se, ukončeno, žádné náhrady. Zatím jsem zkoušel: Haspa, Pema vyfuky, Vasedily24, Vyfuky ABC, MJAUTO, Vyfuky-Bosal, Automedik,
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyfuk komplet R827
Motor C27A pochází od Hondy. Zkusil bych se obrátit na ně, třeba měl spřízněný Legend stejný výfuk. Pokud máš katalogové číslo Roveru, tak by to měli dohledat.
Re: vyfuk komplet R827
Dovolil bych si být trošku jizlivý
.... ses taky mohl pochlubit trošku jinou formou, že jsi novým majitelem nám známé limuzíny
Zkusil jsi tu? http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/index.php?strana=663



Zkusil jsi tu? http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/index.php?strana=663
Re: vyfuk komplet R827
.... napsal jsem dotaz na Honda klub 

Re: vyfuk komplet R827
Zadní jsem sehnal minimálně jednou přes Tyll. Ale obecně postupuju tak, že si najdu číslo dílu (třeba v katalogu Tyllu) a pak ho gůglím - zadní díl se dal v pohodě, střední byl problém -. ale protože jsem ho nepotřeboval, nešel jsem po něm intenzivně.
Ale v nouzi se holt upraví nějaký příhodný tlumič - proto nevyhazuju ani starý kusy - kvůli trubkám.
Ale v nouzi se holt upraví nějaký příhodný tlumič - proto nevyhazuju ani starý kusy - kvůli trubkám.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: vyfuk komplet R827
Dokazu privezt z UK jedu tam v pulce brezna 

Re: vyfuk komplet R827
Díky všem za reakce.
To: AnderN, Honda legend to má jinak, bohužel, a dostupnost dílů je stejně bídná.
To: Trunda, nejsem chlubivý typ,
nic ve zlém, v současnosti Tyll ty díly v katalogu nemá ani naceněné, jen spojovací materiál. Našel jsem teoretickou zaměnitelnost zadního dílu pro nějakou verzi Legend 2,5 (ale stejně to nikde nemají) Na záměny jsem opatrný, někdy z těch cross referencí lezou bludy.
To: KDB, ano taky hledám podle katalogových čísel, v ČR mají e-shopy vedený nejčastěji BOSAL a WALKER, i když to pak nedokáží sehnat. Další možnost, souhlasím, nakoupit univerzál trubky, tlumiče spojky, vlnovec a vařit.
To: Lenham, chtěl jsem nejdříve zkusit domácí obchody, když tak se ozvu, však by to nebylo poprvé.
Šlo mi o to zda někdo náhodou nenapíše, "teď jsem to bral tam a tam" a ušetřil mi čas, než bych poptal všechny ty desítky obchodů, které to vedou v nabídce, ale mají to jen virtuálně.
To: AnderN, Honda legend to má jinak, bohužel, a dostupnost dílů je stejně bídná.
To: Trunda, nejsem chlubivý typ,

To: KDB, ano taky hledám podle katalogových čísel, v ČR mají e-shopy vedený nejčastěji BOSAL a WALKER, i když to pak nedokáží sehnat. Další možnost, souhlasím, nakoupit univerzál trubky, tlumiče spojky, vlnovec a vařit.
To: Lenham, chtěl jsem nejdříve zkusit domácí obchody, když tak se ozvu, však by to nebylo poprvé.
Šlo mi o to zda někdo náhodou nenapíše, "teď jsem to bral tam a tam" a ušetřil mi čas, než bych poptal všechny ty desítky obchodů, které to vedou v nabídce, ale mají to jen virtuálně.
Re: vyfuk komplet R827
Přeposílám z Honda klubu 
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 46#1098837 .... ten Mulder má ve stodole desítky starých Hond, hlavně Legendů, takže je to kapacita
Tyll má koncák, ale se zahnutými koncovkami. Nicméně i tak zkus poptat, protože oni vyrábí i výfuky na zakázku. A co jsem s nimi kdy řešil, tak byli vždy hodně vstřícní...

http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 46#1098837 .... ten Mulder má ve stodole desítky starých Hond, hlavně Legendů, takže je to kapacita

Tyll má koncák, ale se zahnutými koncovkami. Nicméně i tak zkus poptat, protože oni vyrábí i výfuky na zakázku. A co jsem s nimi kdy řešil, tak byli vždy hodně vstřícní...
Re: vyfuk komplet R827
díky, výroba na zakázku by asi jistila absolutní nedostupnost dílů. Auto mám v dílně a zatím jsem to prohlížel zespodu jen zběžně. Začínám s revizí přední nápravy a pak to ostatní.
Re: vyfuk komplet R827
Než budou nové díly, tak jsem trochu vylepšil stávající stav. Dal jsem nový nerezový vlnovec a část potrubí na středním dílu.
Karle, jak jsem se bavili o tom drnčení při zvýšeném volnoběhu, tak to potrubí před katalyzátorem je z dvojitých trubek. Jedna vnitřní byla volná, dala se posunovat o půl centimetru sem a tam. Opraveno.
Karle, jak jsem se bavili o tom drnčení při zvýšeném volnoběhu, tak to potrubí před katalyzátorem je z dvojitých trubek. Jedna vnitřní byla volná, dala se posunovat o půl centimetru sem a tam. Opraveno.
Re: vyfuk komplet R827
Jojo, myslím, že jsem mu kdysi říkal, že to bude ono...
... Taky jsem to na KV6 řešil probroušenim na druhou trubku a provařením.
Kde jsi nakonec objednal?

Kde jsi nakonec objednal?
Re: vyfuk komplet R827
Požádal jsem Lenhama, aby se mi zeptal v UK.
Řekl bych, že na autě jsou původní : přední trubka, KAT a asi i střední díl.
Přední trubka měla už dosti vyrezlé sváry v místě napojení vlnovce a bohužel je ze spodu odřená a trochu prohnutá, jako by s autem někdo najel rychleji na zpomalovací retardér. Prohnutá dovnitř asi o 1 cm byla i olejová vana. (Mimochodem nebylo v ní ani moc karbonu.)
KAT je uvnitř OK, alespoň mechanicky.
Na středním díle je nápis UNIPART a nejvíc špatný byl konec směrem k zadnímu tlumiči, který už byl jednou někým provizorně opravovaný.
Zadní díl (WALKER) sice není hlučnější, ale někdo ho už měl ze shora otevřený jak plechovku sardinek a pak znovu zavařený. Možná už byly vyrezlé a upadnuté vnitřní přepážky tak to někdo spravoval. Ten už asi moc dlouho nevydrží.
Řekl bych, že na autě jsou původní : přední trubka, KAT a asi i střední díl.
Přední trubka měla už dosti vyrezlé sváry v místě napojení vlnovce a bohužel je ze spodu odřená a trochu prohnutá, jako by s autem někdo najel rychleji na zpomalovací retardér. Prohnutá dovnitř asi o 1 cm byla i olejová vana. (Mimochodem nebylo v ní ani moc karbonu.)
KAT je uvnitř OK, alespoň mechanicky.
Na středním díle je nápis UNIPART a nejvíc špatný byl konec směrem k zadnímu tlumiči, který už byl jednou někým provizorně opravovaný.
Zadní díl (WALKER) sice není hlučnější, ale někdo ho už měl ze shora otevřený jak plechovku sardinek a pak znovu zavařený. Možná už byly vyrezlé a upadnuté vnitřní přepážky tak to někdo spravoval. Ten už asi moc dlouho nevydrží.
Re: vyfuk komplet R827
jen tak v rychlosti, nehodilo by se toto:
http://aukro.cz/vyfuk-svod-s-vlnovcem-r ... 99143.html
Tento týden budu v Sušici, tak to můžu vyzvednout a vzít na nějaký budoucí sraz, bude li zájem
http://aukro.cz/vyfuk-svod-s-vlnovcem-r ... 99143.html
Tento týden budu v Sušici, tak to můžu vyzvednout a vzít na nějaký budoucí sraz, bude li zájem

ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
Re: vyfuk komplet R827
Čau, ale jo vezmu ho. Napiš mi pak v SZ číslo účtu, ať ti můžu poslat peníze a díky předem.
Re: vyfuk komplet R827
Tak pozdě, někdo nás předběhl....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.