Rover 827 Spitfire

Odpovědět
Spitfire
Příspěvky: 17
Registrován: čtv črc 30, 2009 6:41

Rover 827 Spitfire

Příspěvek od Spitfire » pon čer 13, 2016 19:07

Smutné oznámení:

Dnes mi opět zakukal motor na mém 827, potvrdili se mi nejhorší obavy, když motor začal pokašlávat na jeden válec, a malinko se začala ztrácet chladící kapalina. Dnes definitivně se závada projevila naplno, z výuku se valí bílý hustý dým a je cítit chladící kapalina. Aby toho nebylo málo týká se to válce, který byl již v bloku motoru opravován. Až sundám hlavy budu moudřejší. Delší dobu si tedy nezajezdím, jestli vůbec ještě někdy. weed:

Tak zdar, ať vám to šlape.


Spitfire.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 827 Spitfire

Příspěvek od KDB » úte čer 14, 2016 5:55

To je neveselý...
Mohl by jsi se , prosím, trochu rozepsat, co že tam bylo za problémy ? Pár nás tady s tímhle motorem je, tak ať víme , co nás může potkat......
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Spitfire
Příspěvky: 17
Registrován: čtv črc 30, 2009 6:41

Re: Rover 827 Spitfire

Příspěvek od Spitfire » čtv čer 16, 2016 21:50

Nevím jestli se to týká všeobecné motorů 2700 Honda, ale já jsem měl u dvou motorů ze třech aut,co jsem měl, problém s blokem motoru a sice, že na jednom nebo více válcích byl poškozen ( vyžraný hliníkový blok ) v horní části kolem vložky válce, kde je těsnící plocha těsnění hlavy válců . Je pravda, že oba postihnuté motory měly chladící kapalinu na hliníkové bloky, ale dolívané vodou. Těžko usuzovat, zda to mohl být tento problém, nebo taky prostě stářím a namáháním materiálu, nebo prostě ne až tak kvalitním hliníkem použitým při výrobě, nebo sílou materiálu použitého kolem vložky válce.

Nicméně blok motoru s více postiženými válci jsem vyřadil, oprava by byla moc drahá. Blok, který byl poškozen na jednom válci jsem nechal opravit a motor jsem poskládal dohromady a až do teď jezdil bez problému. Otázkou je co se vlastně stalo . Buď nevydržela oprava bloku motoru a nebo prostě odešlo těsnění pod hlavou, což bych se ani moc nedivil, když vidím tu současnou kvalitu náhradních dílů. Ještě mě napadá jedna věc, která se objevuje spíše u novějších aut typu TDI a to že praskají hlavy. Mohlo by se jednat o prasklinu v hlavě, která se po zahřátí motoru uvolní . To kašlání a bílý dým z výfuku se projeví jenom občas hlavně po tom, co je po jízdě motor zahřátý a po chvíli se znovu nastartuje.
To jsou ale jenom nápady. Až sundám hlavu, tak se to uvidí. Pokud je jenom špatné těsnění nebo hlava, tak mě to netrápí, obojího mám dostatek. Horší je to z časem, a ten teď na to nemám.

Spitfire

Odpovědět