Příspěvek
od undy » pát kvě 15, 2009 7:30
Ak si dobre čítal,tak tá hadica je vedená pod vodičovým koberčekom a v závislosti od sily vyvinutej na podlahu je riadený všplech horľavej tekutiny .Je to tam jasne spomenuté.A ešte som nespomenul strešné okno-to je vlastne intercooler ale nefunguje to na 100%-ešte je to v štádiu dolaďovania.Aj ten odporový drôt bude v novšej verzii nahradený sviečkami,zatiaľ ale riešia problém,ako zabrániť aby vo vyšších rýchlostiach nezhasli.A to Vás nechcem otravovať technickými podrobnosťami ohľadne prednej nápravy,bude to na princípe drive by wire,zatiaľ tam dávajú bavlnené wire,okrem najvyššieho stupňa výbavy-ten má niečo ako rybársky silon,Teraz pracujú na umiestnení airbagu vodiča,predošlé staršie verzie ho mali totiž umiestnený trochu staromódne vo volante.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD