VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Určitě se hodí si auto vyzkoušet bezpečně projet trošku na hraně. Nemusíš nutně závodit. Taky jsem si první rok netroufl a tak jsem si koupil odpoledne volné jízdy. Jinak okruh má maximálku kolem 120km/h a je spíš na šikovnost rukou a nohou a otestuješ obratnost auta. Sice to není dvakrát zdravé pro poloosy, ale auto to přežije Vyhecuj i Menfyse a K a pojměte to jako příležitost srovnat stroje
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Chtěl jsem dojet na čumendu a podpořit vás, ale nedám to časově. Hezky si to užijte a neudělejte Roverclubu ostudu Uvidíme se na příštích akcích.
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
To je škoda, ale tak chápu... musíš ještě do solárka, abys na služebce trošku zapadl, co?
Koukám počasí bude takové... mírně nejisté Ale tak lejt by snad nemělo. V nejhorším nahodím 17", ale to bych nerad.
Koukám počasí bude takové... mírně nejisté Ale tak lejt by snad nemělo. V nejhorším nahodím 17", ale to bych nerad.
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Tak tedy...
Já v první řadě děkuji organizátorům za tradičně skvěle zvládnutou akci
Sešli jsme se klasická parta - J0hny s MG ZS Turrrrbooooo, Karel (KDB) s Jardovým osmikilem , Kapitán s eFkem a moje maličkost s Kupéčkem. Kategorii Open nám ještě doplnil klučina s Fiatem Punťo (zřejmě to byl nějaký lehký rally speciál) a mladá paní s BMW 2002Ti, kterou koukám nakonec zařadili správně do kategorie historiků.
Ráno jsem po cestě na místo zmokl, ale zbytek dne bylo krásné počasí, sem tam se zatáhlo. Bohužel ale foukal studený vítr a skutečná teplota nebyla nikterak velká. To se bohužel pro mě stalo asi osudným. Už hned první zatáčku na tréningu jsem pochopil, že bude vážná nutnost se zařídit tak, abych polotvrdé slicky řádně zahřál než se o pneu budu moci opřít. Po několika kolech už to bylo snesitelné a pneumatiky začaly lepit. Hlavně jsem si oťukal to, jak pneumatiky spolupracují se silnějšími brzdami. Posledně jsem měl brzdy v pochybném stavu, ale tentokrát byly nekompromisní i v souvislosti s předním polyuretanovým uložením. Takže konečně jsem to mohl před zatáčkou pěkně zaseknout.
První ostrou jízdu jsem začal opravdu s respektem ke studeným gumám, nicméně stejně jsem se v horní zatáčce směrem ke tribunám nevyvaroval necitlivého nahození auta do smyku, který mě přetočil do zatáčky dřív, takže jsem její roh přeskákal přes obrubník a trávu Druhé kolo už bylo celkem v poho, bez nějakého většího kiksu. Byl z toho ne zcela marný čas 2:08, ale s tím jsem nebyl i tak moc spokojený, protože jsem věděl, že to mohlo být výrazně lepší. Byl jsem docela špatný z toho, jak se mi nepodařilo dostat pneumatiky do provozu a v zatáčkách mi to nezatáčelo. Bohužel z toho jsem vyvodil jen jednu změnu a to prohození předních pneumatik, kde na té zatěžované už se objevilo na hraně plátno.
Druhá jízda byla bez kiksu v prvním "zahřívacím" kole, ale bohužel jsem za hlavní rovinkou po průjezdu do druhého kola neodhadl včas brzdný bod a při dobrždění jsem se dostal do mírné zatáčky a tím výrazně prodloužil dráhu, což mě vyneslo na vnějšek zatáčky. A to znamenalo výrazné zpomalení. Ale tak čas jsem o sekundu zlepšil na 2:07. To ale pořád nebylo to, za čím jsem přijel. Své počáteční ambice jsem přehodnotil a měl touhu líznout aspoň 2:05. Jenže už mi docházelo, že se zahřátím slicků mám fakt vážný problém. Do téhle jízdy jsem šel s mírně předehřátými gumami díky tomu, že jsme počkali na konci čekací fronty a já mohl mezitím gumy projížďkami trošku prohřát. To ale výrazně nepomohlo. Takže došlo na upouštění tlaku, aby se gumy víc žvýkaly a tím se prohřály.
A to se v třetí jízdě osvědčilo jako správný krok. Gumy nebyly tolik klouzavé a nepotkalo mě tuším žádné výrazné uklouznutí a i za zatáčkami se mi zdálo, že se to chytalo rychleji. Bohužel v tom napětí z toho, co gumy, jsem opět zaspal na konci rovinky a udělal stejnou chybu, dostal se na vnějšek zatáčky a zbytečně se přibrzdil. Ale jinak jsem jel klidněji a dal si pozor na to, abych v ostrých vracečkách opravdu líznul apex zatáčky a ve výsledku jsem dosáhl aspoň těch cca 2:05 min.
Takže musím uznat před Karlem porážku... nepodařilo se mi porazit jeho nejlepší čas. Dokonce mi utekl o cca 1,5 s i můj předloňský nejlepší čas.
Ale jo.... na atmosféru pořád dobrý. Celkem jsem měl i radost z toho, že se mi podařilo zajet lepší výsledek, jako celkem nabušený BMW.
Za to J0hny ukázal, že se mu podařilo ze ZSa udělat auto z jiné planety. Jeho časy byly neskutečný a poslouchat jeho auto byla doslova slast Ho asi limitoval úplný opak proti mě a to, že se mu zadní gumy přehřívaly. Ale i tak mu to sedělo v zatáčkách pěkně.
Karel zas hezky prohnal po trávníku hondí V6tku . Taky řešil problémy s obutím, ale asi nakonec vzal za vděk to, že jsme mu rozmluvili laborování s neúmyslně podhuštěným zimním obutím (bez hřebů ). Časy ale taky neměl nějak marné na to, s jakým korábem se pohyboval po těch motokárových cestičkách Škoda, že jsem neměl možnost možnost jeho jízdy vidět.
Kapitán nakonec překonal mírnou krizovku s teplotou kapaliny a z eFka vydoloval co šlo vzhledem k běžným pneumatikám.
A tak mimo závodění jsme hodně poklábosili o technice, pokoukali ostatní... uteklo to fakt rychle a rozhodně nebyl okamžik, kdybych se já nudil.
Rekapitulaci techniky udělám v tématu o Kupéčku...
Ale tímto kromě organizátoru chci poděkovat jednak Jendovi za pomoc se servisem, díky čemuž jsem mohl v klidu řešit ostatní věci okolo. Díky J0hnymu za propůjčení předních kol a tím vyřešení celkem svízelné situace a taky za svezení v jeho bestiálním MG . Taky vzdáleně díky klukům z Honda Clubu za konzultaci techniky a techniky jízdy a za skvělý polyuretanový materiál A taky děkuji manželce za toleranci s časem stráveným pod autem
Jo a abych nezapomněl... Mirasovo Skové Mini jede taky neskutečně a jak jsem ho před rokem štengroval, tak musím uznat, že to auto není zas tak úplně mimo. Sice je to hromada zbytečných blbin , ale zas to fakt jede a velice slušně brzdí. Dal mi možnost si miníka i zařídit a bylo to velice příjemné svezení. Díky Míro
Tak a pár fotek a videa...
... více zde https://plus.google.com/photos/11042008 ... o3m4Mj2ywE
Já v první řadě děkuji organizátorům za tradičně skvěle zvládnutou akci
Sešli jsme se klasická parta - J0hny s MG ZS Turrrrbooooo, Karel (KDB) s Jardovým osmikilem , Kapitán s eFkem a moje maličkost s Kupéčkem. Kategorii Open nám ještě doplnil klučina s Fiatem Punťo (zřejmě to byl nějaký lehký rally speciál) a mladá paní s BMW 2002Ti, kterou koukám nakonec zařadili správně do kategorie historiků.
Ráno jsem po cestě na místo zmokl, ale zbytek dne bylo krásné počasí, sem tam se zatáhlo. Bohužel ale foukal studený vítr a skutečná teplota nebyla nikterak velká. To se bohužel pro mě stalo asi osudným. Už hned první zatáčku na tréningu jsem pochopil, že bude vážná nutnost se zařídit tak, abych polotvrdé slicky řádně zahřál než se o pneu budu moci opřít. Po několika kolech už to bylo snesitelné a pneumatiky začaly lepit. Hlavně jsem si oťukal to, jak pneumatiky spolupracují se silnějšími brzdami. Posledně jsem měl brzdy v pochybném stavu, ale tentokrát byly nekompromisní i v souvislosti s předním polyuretanovým uložením. Takže konečně jsem to mohl před zatáčkou pěkně zaseknout.
První ostrou jízdu jsem začal opravdu s respektem ke studeným gumám, nicméně stejně jsem se v horní zatáčce směrem ke tribunám nevyvaroval necitlivého nahození auta do smyku, který mě přetočil do zatáčky dřív, takže jsem její roh přeskákal přes obrubník a trávu Druhé kolo už bylo celkem v poho, bez nějakého většího kiksu. Byl z toho ne zcela marný čas 2:08, ale s tím jsem nebyl i tak moc spokojený, protože jsem věděl, že to mohlo být výrazně lepší. Byl jsem docela špatný z toho, jak se mi nepodařilo dostat pneumatiky do provozu a v zatáčkách mi to nezatáčelo. Bohužel z toho jsem vyvodil jen jednu změnu a to prohození předních pneumatik, kde na té zatěžované už se objevilo na hraně plátno.
Druhá jízda byla bez kiksu v prvním "zahřívacím" kole, ale bohužel jsem za hlavní rovinkou po průjezdu do druhého kola neodhadl včas brzdný bod a při dobrždění jsem se dostal do mírné zatáčky a tím výrazně prodloužil dráhu, což mě vyneslo na vnějšek zatáčky. A to znamenalo výrazné zpomalení. Ale tak čas jsem o sekundu zlepšil na 2:07. To ale pořád nebylo to, za čím jsem přijel. Své počáteční ambice jsem přehodnotil a měl touhu líznout aspoň 2:05. Jenže už mi docházelo, že se zahřátím slicků mám fakt vážný problém. Do téhle jízdy jsem šel s mírně předehřátými gumami díky tomu, že jsme počkali na konci čekací fronty a já mohl mezitím gumy projížďkami trošku prohřát. To ale výrazně nepomohlo. Takže došlo na upouštění tlaku, aby se gumy víc žvýkaly a tím se prohřály.
A to se v třetí jízdě osvědčilo jako správný krok. Gumy nebyly tolik klouzavé a nepotkalo mě tuším žádné výrazné uklouznutí a i za zatáčkami se mi zdálo, že se to chytalo rychleji. Bohužel v tom napětí z toho, co gumy, jsem opět zaspal na konci rovinky a udělal stejnou chybu, dostal se na vnějšek zatáčky a zbytečně se přibrzdil. Ale jinak jsem jel klidněji a dal si pozor na to, abych v ostrých vracečkách opravdu líznul apex zatáčky a ve výsledku jsem dosáhl aspoň těch cca 2:05 min.
Takže musím uznat před Karlem porážku... nepodařilo se mi porazit jeho nejlepší čas. Dokonce mi utekl o cca 1,5 s i můj předloňský nejlepší čas.
Ale jo.... na atmosféru pořád dobrý. Celkem jsem měl i radost z toho, že se mi podařilo zajet lepší výsledek, jako celkem nabušený BMW.
Za to J0hny ukázal, že se mu podařilo ze ZSa udělat auto z jiné planety. Jeho časy byly neskutečný a poslouchat jeho auto byla doslova slast Ho asi limitoval úplný opak proti mě a to, že se mu zadní gumy přehřívaly. Ale i tak mu to sedělo v zatáčkách pěkně.
Karel zas hezky prohnal po trávníku hondí V6tku . Taky řešil problémy s obutím, ale asi nakonec vzal za vděk to, že jsme mu rozmluvili laborování s neúmyslně podhuštěným zimním obutím (bez hřebů ). Časy ale taky neměl nějak marné na to, s jakým korábem se pohyboval po těch motokárových cestičkách Škoda, že jsem neměl možnost možnost jeho jízdy vidět.
Kapitán nakonec překonal mírnou krizovku s teplotou kapaliny a z eFka vydoloval co šlo vzhledem k běžným pneumatikám.
A tak mimo závodění jsme hodně poklábosili o technice, pokoukali ostatní... uteklo to fakt rychle a rozhodně nebyl okamžik, kdybych se já nudil.
Rekapitulaci techniky udělám v tématu o Kupéčku...
Ale tímto kromě organizátoru chci poděkovat jednak Jendovi za pomoc se servisem, díky čemuž jsem mohl v klidu řešit ostatní věci okolo. Díky J0hnymu za propůjčení předních kol a tím vyřešení celkem svízelné situace a taky za svezení v jeho bestiálním MG . Taky vzdáleně díky klukům z Honda Clubu za konzultaci techniky a techniky jízdy a za skvělý polyuretanový materiál A taky děkuji manželce za toleranci s časem stráveným pod autem
Jo a abych nezapomněl... Mirasovo Skové Mini jede taky neskutečně a jak jsem ho před rokem štengroval, tak musím uznat, že to auto není zas tak úplně mimo. Sice je to hromada zbytečných blbin , ale zas to fakt jede a velice slušně brzdí. Dal mi možnost si miníka i zařídit a bylo to velice příjemné svezení. Díky Míro
Tak a pár fotek a videa...
... více zde https://plus.google.com/photos/11042008 ... o3m4Mj2ywE
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Díky Trundo za pěkný popis a zhodnocení závodu
Myslím, že s výsledky můžete být všichni spokojeni přes určité peripetie,které jste museli absolvovat.Největší šok je pro mě samozřejmě Karlovo rozhodnutí vzít si na okruhovou jízdu krásné a zánovní osmikilo, to mě fakt mrzí, že jsem neměl možnost ho vidět na vlastní bulvy, protože příležitost už asi zase dlouho nebude , ale přihlášen byl s MGF Na jeho místě bych asi zvolil spíš 820 Ti, ale tak aspoň všem ukázal, že ani ty Honda motory nejsou úplně špatné
Jinak z těch úžasných fotek, (poklona panu fotografovi ) je krásně vidět naladění podvozků jednotlivých aut a Johnymu to neskutečně dobře sedí v zatáčkách a podle časů i hóóódně dobře jede
Myslím, že s výsledky můžete být všichni spokojeni přes určité peripetie,které jste museli absolvovat.Největší šok je pro mě samozřejmě Karlovo rozhodnutí vzít si na okruhovou jízdu krásné a zánovní osmikilo, to mě fakt mrzí, že jsem neměl možnost ho vidět na vlastní bulvy, protože příležitost už asi zase dlouho nebude , ale přihlášen byl s MGF Na jeho místě bych asi zvolil spíš 820 Ti, ale tak aspoň všem ukázal, že ani ty Honda motory nejsou úplně špatné
Jinak z těch úžasných fotek, (poklona panu fotografovi ) je krásně vidět naladění podvozků jednotlivých aut a Johnymu to neskutečně dobře sedí v zatáčkách a podle časů i hóóódně dobře jede
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
To naladění podvozku taky nechápu... je to pro mě opravdu velká záhada, v čem je to tak jiné. Vždyť já tam mám kombinaci předku ze ZRa a zadní náprava je teoreticky stejná, jako v ZSu (sic pravda, jsou tam pružiny a tlumiče původní a v kdoví jakém stavu) a chová se to úplně jinak. ZRo takové problémy s náklonem určitě nemá - řeší mu to torzní zadní náprava? ZSo taky ne - je to důsledek propracovanější přední nápravy? Žeby to tedy bylo tak, že ta kombinace skvělé zadní nápravy s ne moc technicky dobrou přední nápravou znamenalo takový pokles výkonosti? Ale co budu povídat... dokud nebudou kvalitní pružiny a tlumiče, tak je to blbá spekulace. Je to první věc, která na to má vliv a o té v mém případě nemůžu ani trošku říct, že bych ji měl spolehlivě v dobrém stavu. Je to ale bohužel taky ta nejdražší část Byla by tu ještě jedna malá možnost něco zkusit.... k předku ze ZRa pořídit i zadní sestavu ze ZSa...
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Pro Karla, neboj choval jsem se k autu velmi ohledupně ...., nelítal jsem přes obrubníky (moc), ohleduplně přecházel z akcelerace do brzd, a za ten jediný výlet do trávy může ABS,které ve chvíli, kdy jsem potřeboval plné brzdy, mě naplno odbrzdil....
Byl jsem hlášený s eFkem, ale nějak se to schumelilo, že jsem na 68 musel ten týden udělat STK, pak jsem si uvědomil, že se od pátku hraje MS (kterého se JJ "nečekaně" účastni) a že by bylo hezké při téhle příležitosti tohle auto vyvětrat...
Jediné, co trpělo, byly zimní gumy - obava, že je zuju, mě nutila zatáčky brát hodně opatrně
Ač to tak podle fotky nevypadá, mám napůl zhoblované nápisy....
Mimochodem, ta PP uchází kolem ventilku - domu jsem dojel zas na poloprázdný...
A tak asi jediná škoda je pravděpodobně zemřelé gufero na poloose....Na okruhu nic, ale cestou jsem se stavil na jídlo a když jsem šel k autu, byl pod ním flek, který jsem přiřadil vodě z klimy. Po kusu cesty jsem zavětřil smrad oleje káplého na výfuk a po kontrole ve světle baterky, byly vidět kapky v třívteřinových intervalech Domů jsem dojel, kolik toho vyteklo ještě netuším, k tomu se dostanu snad zítra. Ale je možné, že se jedná o starší problém, protože spodek už byl oblitý od oleje, a při výměně vytekl necelý litr oleje...
Jinak okruh bezva, osobně jsem moc netipoval čas pod 2:20, takže s 2:15 jsem spokojen. Kolik by asi ubralo normální obutí, neřkuli alespoň semislicky ....?
Byl jsem hlášený s eFkem, ale nějak se to schumelilo, že jsem na 68 musel ten týden udělat STK, pak jsem si uvědomil, že se od pátku hraje MS (kterého se JJ "nečekaně" účastni) a že by bylo hezké při téhle příležitosti tohle auto vyvětrat...
Jediné, co trpělo, byly zimní gumy - obava, že je zuju, mě nutila zatáčky brát hodně opatrně
Ač to tak podle fotky nevypadá, mám napůl zhoblované nápisy....
Mimochodem, ta PP uchází kolem ventilku - domu jsem dojel zas na poloprázdný...
A tak asi jediná škoda je pravděpodobně zemřelé gufero na poloose....Na okruhu nic, ale cestou jsem se stavil na jídlo a když jsem šel k autu, byl pod ním flek, který jsem přiřadil vodě z klimy. Po kusu cesty jsem zavětřil smrad oleje káplého na výfuk a po kontrole ve světle baterky, byly vidět kapky v třívteřinových intervalech Domů jsem dojel, kolik toho vyteklo ještě netuším, k tomu se dostanu snad zítra. Ale je možné, že se jedná o starší problém, protože spodek už byl oblitý od oleje, a při výměně vytekl necelý litr oleje...
Jinak okruh bezva, osobně jsem moc netipoval čas pod 2:20, takže s 2:15 jsem spokojen. Kolik by asi ubralo normální obutí, neřkuli alespoň semislicky ....?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Taky musím moc poděkovat organizátorům a všem co se na týhle super akci podílí!
Jendovi všichni děkujeme za super fotky a i videa o který jsem ho požádal, paráda!!!
Trundovi za lahvinku
A ZSu za neskutečný svezení.
Joa mejm jakoby "mechanikům"
Přidávám videa z vlastní zahrádky, druhou jízdu neřeště když jsem šláp místo brzdy na plyn a musel díky tomu "katnout" zatáčku o dobrej metr, řikal jsem si, že to je ještě dobrý, že jsem moc nestratil, ale potom jsem si kolenem vypnul zapalování a chvíli mi trvalo než mi to došlo
https://youtu.be/WaX1QoDJMnE
https://youtu.be/soGzQWR1ims
https://youtu.be/eSEgZ2bNAA4
Doufejme, že zas za rok
Jendovi všichni děkujeme za super fotky a i videa o který jsem ho požádal, paráda!!!
Trundovi za lahvinku
A ZSu za neskutečný svezení.
Joa mejm jakoby "mechanikům"
Přidávám videa z vlastní zahrádky, druhou jízdu neřeště když jsem šláp místo brzdy na plyn a musel díky tomu "katnout" zatáčku o dobrej metr, řikal jsem si, že to je ještě dobrý, že jsem moc nestratil, ale potom jsem si kolenem vypnul zapalování a chvíli mi trvalo než mi to došlo
https://youtu.be/WaX1QoDJMnE
https://youtu.be/soGzQWR1ims
https://youtu.be/eSEgZ2bNAA4
Doufejme, že zas za rok
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
O tom vypnutým zapalování jsem nevěděl, ale když jsem poslouchal tvoje videa, tak jsem si říkal, co to auto tak zmlklo
Honzo, tvoji "mechoši" mají taky nějaká videa z trati... dáš nám je? Měl by tam být natočený můj cut přes trávník
Honzo, tvoji "mechoši" mají taky nějaká videa z trati... dáš nám je? Měl by tam být natočený můj cut přes trávník
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Jooo no vidíš, to jsem jim zapoměl říct...zařídim
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Já můžu přidat taky jednu 'Roveří' fotku
Jo a díky moc Lukášovi za fotky, kde nejsou jen Roveři...
Jo a díky moc Lukášovi za fotky, kde nejsou jen Roveři...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
jsou tam roveři a Míra
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Míro díky za skvělou fotku... jsem ani netušil, že nastal moment, kdy jsme tam stáli takto pěkně v lajně
Re: VIII. MINI RACE DAY Vysoké Mýto 2.5.2015
Jinak bacha na to! Fotky dělal Jenda, já jich nafotil jen pár kousků... Já to pak jen zpracoval a publikoval.