No teda, zrovinka dneska byl červenej vyvášněnej a tebe jsme teda nepotkali, i čas by seděl Motosimu znám, bejval kdybych byl v práci, tak sem Tě mohl aspoń potkat firemním
.... Ty jo!!!! Ondro vidis, jak jde na to Tomas chytre? On se proste za kazdou cenu snazi, aby jim nasi kluci sbalili dcery .... Ale jestli si mysli, ze Dominicka svede Vojtika na cosi s neanglickym motorem, tak na to at zapomene! To ja proste zatrhnu ....
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Roman: Je to docela haluz, protože jsme shodou okolností docela bloudil po Pardubkách. Navigačka mě tam natlačila přes centrum místo pohodlně z vrchu od Hradce.
AnderN: Dětská se jí říká, protože to není plnohodnotná čtyřkolka ale jestli myslíš že bych na ní posadil čtyřletou dceru tak neblázni(maximální konstrukční rychlost 70 - 80 km/h, nosnost 110 kg). Čtyřkolka je pro mě, bráchu a tátu. Švagr má podobnou a jezdí na ní s pětiletým synem po polňačkách, tátův šéf má taky podobnou akorát to je jen 50tka.
Trunda: Neboj, tohle ještě pár let řešit nemusíme.
Ty ale za 19000,- se dal koupit i zachovalej Roverek... s tim by se teda po polnackach jezdit nedalo (nesmelo), ale zas by jste neco udelali pro nasi komunitu... ... mimochodem za tyhle prachy se da s troskou snahy sehnat i 800 v coupe
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
No to stojí docela balík, to už bych raději ještě přišetřil a koupil plnohodnotnou 4kolku, sice starej model ale 220kw je 220kw a přeci jen to bude mít nějakou cenu vždycky, pač je celé z hliníku
Stála necelých 15 tisíc čistýho. S roverem ani audinou se nedá vjet do lesa(podotýkám že ten les nám patří, kdyby byl někdo hnidopich).
Nosnost udávaná výrobcem je 150 kg(pro čínu) prodejci v EU jsou opatrnější, můj švagr má o pár kil víc jak já a najeli na tom s mladým na klíně přes tisíc km a není tam žádnej problém. Výrobce uvádí že se jedná o hobby čtyřkolku pro dospělé, o dětech není ani zmínka, jako dětská se to uvádí jen v EU. S prodejcem jsme konzultovali to že čtyřkolka bude vozit dospělýcho chlapa s pilou a křovinořezem a říkal že to není problém pokud s tím chlápek nechce skákat z mezí (což s pilou za zádama asi těžko někdo bude) nebo vozit dřevo, což taky rozhodně nebude.
Co se týká dílů na tohle a nebo na Rovera/Audinu, tak čtyřkolka vede jak v dostupnosti tak v ceně.
Dospělejší si Ondro klidně kup, když ti nevadí že ta nejhorší stojí víc než dvakrát tolik než tahle.
Budou ale na klíně. Tohle je vhodný až tak pro děti od 6-8 let. Dělaji se i čtyřkolky s dálkovým ovládáním, švagr má. Tahle má ale jinou cílovou skupinu než děti. Ty co jsou vhodný pro děti tam měli tak od 3500 CZK (menší a na AKU).
No tak aspoń bude v lese zábava , ale stejně si myslím, že by to bylo hezčí s tou 8micí, na lesní blbnutí by to teda chtělo už novej model, aby sis mohl vypumpovat měchy nahoru a pak ten krásnej zvuk V8, pro fajnšmekry V12, to by bylo lepší jak zpěv ptáků Ale díly by už byly horší.
Jinak v těch čtyrkolkách se musí měnit olej nějak po určitejch motohodinách, jak to je ze zajímavosti řešený, to se nějak automaticky počítá, kdy je v chodu?
to si hlídá majitel, ale nevidím v tom žádnej problém, oproti výměně na pětasedmě je to hračka a je ho tam jen 0,7 litru ). Za chvíli jdu měnit a pak už snad jen drandit.
Kdo se nenaučil na dvou kolech,kupuje si čtyřkolku a stejně to většinou dopadne stejně,nenaučí se ani na tom Motohodiny počítá krabička přilepená na rámu v blízkosti kabelu svíčky,drátek co z ní vede se omotá kolem asi 5 závity a už počítá impulsy.