Ee..... ještě je nemám na ráfcích.... jen jsem do nich dloubal nehtem

No, akorát že v poslední době nemám nějak dobrý pocit z výkonu.... jednak mi přijde, že tomu nepomáhá ten úplně vysypaný kat - měl bych ho nahradit trubkou,... pak je na sání špatné nějaké čidlo - diagnostika psala potenciometr na klapce (nevím jestli opakovaně), nebo čidlo teploty vzduchu (přemýšlím o umístění druhého někam k filtru, což má za důsledek rychlejší reakci na plyn) .... když je motor zahřátý ve volnoběhu a prudce prošlápnu, tak než motor zareaguje, tak se jakoby na mžik zadusí ... Kabely ke svíčkám jsou taky před smrtí.... Chtělo by to větší klapku, dořešit odstínění sání od teplého vzduchu a přísun chladného. Taky si nejsem jistý tím, že ve VVC mechanismu není nějaká vůle.... klepe to jak diesel a.... nevím nevím.... a nakonec do té dočasné výměny podvozku za nižší asi nepůjdu, protože bych musel dojet na 15", protože 17" by mi drhly o lemy

A medituju nad tím, jak vyřešit sedačku.... protože s těma slickama a přetížením v zatáčce budu po pár kolech invalida

Takže taky práce hromada

... a to jsem nejmenoval montáž zánovního čerpadla k posilovači....