Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Taky jsem dohledal, že 620Ti má stejný převody, jako standart 1,8 MGF, nebo jiné obyč 1,8 Kseries, ale když jsem se byl na jedno 620Ti podívat, přišla mi jednička dlouhá jak jinde dvojka. Stejný pocit jsem měl u MG po změně z C4 na B6....
Nejdelší to má Karel s kupéčkem - tam je SP 3,64....
Nejdelší to má Karel s kupéčkem - tam je SP 3,64....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Slušnej kalkulátor je taky : http://www.e-pneu.cz/rozmery_pneu.php?s ... _pneu_a=15
A kurňa chlapi, přestaňte už s scestnou myšlenkou, že větší a širší guma je automaticky lepší
....I když v jinech případech to samozřejmě platí
Směs, konstrukce pneu, dezén - to jsou důležitý věci. Plus váha a váha ráfku, sladění s odpružením....né jenom nějaký centimetry
A kurňa chlapi, přestaňte už s scestnou myšlenkou, že větší a širší guma je automaticky lepší
....I když v jinech případech to samozřejmě platí
Směs, konstrukce pneu, dezén - to jsou důležitý věci. Plus váha a váha ráfku, sladění s odpružením....né jenom nějaký centimetry
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
... už jsme se o tom Karle kdysi spolu bavili... že to co říkáš je sice pěkné, ale když výrobci pomalu co dva roky mění konstrukci pneumatik, takže když už konečně najdeš nějakou, která funguje tak, jak bys chtěl, tak se přestane vyrábět. Takže pak se už můžeš fakt spolehnout jen na ty rozměry
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
přesně, nic se nesmí přehánět. mám tu nokiany a bridgestony 195/55R15, a pak 205/50R15 marangoni, a taky 185/60R15 barumky polaris, tak uvidíme přece na to nebudu kupovat gumy ty 195/55R15 bych řekl že jsou akorát kompromis mezi komfortem a sportovnější jízdou. na těch 175/65R14 to trošku plave, ale je to o zvyku, na zimu akorát.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
.... no spíš si myslím, že ti odejdou rychlo prvky na přední nápravě. Protože tam máš tenoučkej stabilizátor (pokud jsi ovšem nedal ten z té R25) a hlavně tlumiče a přední pružiny na tu váhu nejsou dělané (opět, z té dieselové R25 by to bylo lepší)...
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Zatím uvidíme, jestli odejdou, samozřejmě že sem na to myslel, a všechno sem to vymontoval taky
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No tak šup to tam.... minimálně ten stabilizátor dělá strašně moc.... ty tam na tom kabriu máš skoro poloviční... Jo a dozadu si taky sežeň silnější... ale ten už se shání hůř... mělo ho Coupe a MG ZS...
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
však tejden budu jezdit, aby si to posedalo, a uvidíme... trošku mě zlobí řazení, ale den ode dne je to lepší, kouří to na volnoběh, to už taky skoro ustává, při prvním startu to vypadalo jako když to hoří, sákne horní komora na chladiči, ale sedá si to všechno. zatím sem ujel asi 20km, dneska do práce a něco mě zlobí v altíku, dobíjí, ale výstup na kontrolku dobíjení je mrtvej... sahary mi spínaj pozdě, a jen na jednu rychlost, a tak... taže po týdnu půjde do dílny a budu ladit detaily, nemohl sem s projížďkou vydržet přece jen ta 620ti tenkrát asi 3 roky stála.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ty gumy 195/55/15 jsou dokonce originál od výrobce na Coupe turbo, takže dobrý
Trunda má pravdu, že ten originál podvozek stavěný na 1,4 tu mordu asi dlouho snášet nebude
Ano mám nejdelší převody, ale správným řazením si s tím umím poradit, zase kdo může říct, že ve 210 km/h řadí pětku
Trunda má pravdu, že ten originál podvozek stavěný na 1,4 tu mordu asi dlouho snášet nebude
Ano mám nejdelší převody, ale správným řazením si s tím umím poradit, zase kdo může říct, že ve 210 km/h řadí pětku
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Uložení a čepy jsou stejné pro 1,4 i 2,0D - takže je otázka na co to bylo stavěné....liší se stabíky, pera a tlumiče - ale to má co dělat s jízdníma vlastnostma, nikoliv s životností...
Holt musíš trendy ve výrobě gum sledovat, pak Tě nic nezaskočí....
To jestli nějaká guma plave, je dáno hlavně konstrukcí pláště a vzorku, profil v tom hraje menší roli - ten víc ovlivní komfort.
Holt musíš trendy ve výrobě gum sledovat, pak Tě nic nezaskočí....
To jestli nějaká guma plave, je dáno hlavně konstrukcí pláště a vzorku, profil v tom hraje menší roli - ten víc ovlivní komfort.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak to bych úplně nesouhlasil, že to nemá na životnost vliv. Když jsou pružiny na tu váhu slabý, tak bude tlumič co chvíle chodit na doraz, bude lítat nahoru dolů v celém rozsahu a to asi dlouho nedá. To samé i čepy. Jsou stavěné pro práci v nějakém režimu, který kvůli jiné tuhosti pružin nebude ten správný... všechno se vším souvisí a né že ne. Zas tak triviální záležitost to není i když fatální to taky být nemusí. Ale rozhodně bych to nepodceňoval.
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jinak pokud by byly ty přední tlumiče s pery slabé, tak mám kompletní P a Z tlumiče s pery z 220 coupe s motorem 2,0 bez turba. Je to vlastně co se rozměrů a váhy týče stejný motor jako turbák. Pokud budeš mít zájem tak SZ.
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Něco samozřejmě na tom, co říkáš je, ale děláš, jako kdyby tam zastavěl litinový V8 5,0lt . Ano, i každých 10kg se projeví, ale schválně, ať nám Mmira odměří, kolik má teď místa mezi kolem a hranou blatníku. O kolik to bude sedlejší, proti Kseries. Jo, pera, tlumiče z 2,0D budou vhodnější, ale kolik jich dnes máš v použitelném stavu. A druhovýroba si většinou na váhové rozdíly nehraje a seká jedny pružiny, jedny tlumiče na vše...
Hele a zdálo se mi to, nebo má fakt ty zadní gumy otočený ?
Hele a zdálo se mi to, nebo má fakt ty zadní gumy otočený ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Gumy má obuté všechny stejně a podle mě v pořádku šípem dopředu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Gumy má Karle opravdu dobře
Ty pružiny a stabík bych nepodceňoval, jednou jsem dal na 220SD celý tlumiče z 1.4Si a škrtnul jsem tou spodní příčkou snad na každým houpnutí a díře Hned jsem musel prohodit pružiny
A stabík, to je základ, ještě k tomu ty užovky pryže nooooo...fajnšmekr
Ty pružiny a stabík bych nepodceňoval, jednou jsem dal na 220SD celý tlumiče z 1.4Si a škrtnul jsem tou spodní příčkou snad na každým houpnutí a díře Hned jsem musel prohodit pružiny
A stabík, to je základ, ještě k tomu ty užovky pryže nooooo...fajnšmekr