Příspěvek
od KDB » pon bře 31, 2014 19:29
Něco samozřejmě na tom, co říkáš je, ale děláš, jako kdyby tam zastavěl litinový V8 5,0lt

. Ano, i každých 10kg se projeví, ale schválně, ať nám Mmira odměří, kolik má teď místa mezi kolem a hranou blatníku. O kolik to bude sedlejší, proti Kseries. Jo, pera, tlumiče z 2,0D budou vhodnější, ale kolik jich dnes máš v použitelném stavu. A druhovýroba si většinou na váhové rozdíly nehraje a seká jedny pružiny, jedny tlumiče na vše...
Hele a zdálo se mi to, nebo má fakt ty zadní gumy otočený ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.