Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já vycházel také z toho, co myslím psal Trunda při koupi těch nových Dunlopů, že jsou ještě větší než původní sjeté Micheliny z toho plyne, že mají větší obvod a proto prodlužují převody. Jinak jeho final drive je právě těch 4,2 takže nejkratší co se dodával -kod převodovky C4.
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Hergot to ZT by muselo lítat, kdyby se dalo na 15" místo 18"
Akorát by to zas blbě vypadalo.

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
A nestíhal bych řadit
.... mimochodem stejně na ty přední brzdy se vlezou jen 17"
... já to u Kupéčka mám tendenci srovnávat s prvotním stavem, tedy hned po konverzi... a to byl stav, kdy jsem tam už měl 17" .... s 15" jsem VVC nikdy v provozu neměl, kromě nějakého malého testování okolo baráku...

... já to u Kupéčka mám tendenci srovnávat s prvotním stavem, tedy hned po konverzi... a to byl stav, kdy jsem tam už měl 17" .... s 15" jsem VVC nikdy v provozu neměl, kromě nějakého malého testování okolo baráku...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Možná blbá úvaha, ale nemohou mít vliv na celkový výkon motoru ty tvoje klepající hydroštely 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Řekl bych že můžou
Ačkoli ty klepaly taky od počátku 


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
O co víc klepou o to míň se otevře ventil, neni špatná úvaha 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jestli to klepou hydroštely...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
I za Trundu...doufejme...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No je pravda že mám trošku obavu vyřešit ty hydroštely, že pak uslyším další jiné klepání
Motor už drží v provozu cca nějakých 17.000 km od doby, co ho týpek přede mnou opravoval. Bohužel ale nemám jistotu co na motoru napáchal, protože dělal ložiska na klice a kvalita provedení může být všelijaká. Vycházím z toho, že o jeho amatérismu svědčí tuna tmelu, který nacpal všude, kde to šlo 
Jinak další postřehy po sobotní šichtě... zřejmě se mi podařilo trošku zlepšit geometrii pravého kola, resp. záklon, který byl jiný, než na levé straně. Při montáži přední nápravnice jsem zjistil, že v rámci šroubů je celkem slušná vůle, tak při dotahování jsem nápravu zatlačil víc směrem, kam patřila a ejhle, volant se teď konečně vrátil do středu. Při brždění to sice pořád trošku táhne do strany, ale je to lepší. A menší hlučnost výfuku dělala cestu trošku snesitelnější
Přeci jen to ale bude chtít ještě poladit okolí výfuku, protože na jedničku se motor vykroutí tak, že mi tam něco drnčí....
Možná je ta nápravnice pořád ještě moc blízko.
Jo a ta izolace přeci jen asi něco pomůže... je fakt, že po vypnutí motoru jsem byl schopný se omotávky dotknout.


Jinak další postřehy po sobotní šichtě... zřejmě se mi podařilo trošku zlepšit geometrii pravého kola, resp. záklon, který byl jiný, než na levé straně. Při montáži přední nápravnice jsem zjistil, že v rámci šroubů je celkem slušná vůle, tak při dotahování jsem nápravu zatlačil víc směrem, kam patřila a ejhle, volant se teď konečně vrátil do středu. Při brždění to sice pořád trošku táhne do strany, ale je to lepší. A menší hlučnost výfuku dělala cestu trošku snesitelnější

Přeci jen to ale bude chtít ještě poladit okolí výfuku, protože na jedničku se motor vykroutí tak, že mi tam něco drnčí....

Jo a ta izolace přeci jen asi něco pomůže... je fakt, že po vypnutí motoru jsem byl schopný se omotávky dotknout.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak jsme se s Karlem srazili o obědové přestávce, kuknul jsem na ten střední díl, ale bohužel už je fakt po smrti a použít nepůjde
I tak děkuji za příjemný pokec 


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ano, byla to příjemná hodinka a pěkně jsem Trundovo kupéčko prolezl, přece jen fotky neukáží všechno 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já si taky první týden dva, myslel jak mi to moc jede. Hlavně to bylo rozdílem berlingo 1.9D(předchozí auto) vs ZR. Pak ti to zevšední a chceš víc. Krouťák chybí i ZR-ku, do 160km/h to docela jde, ale pak už se tomu moc nechce.
Dokonce i Passat 1.9tdi 96kw mi stačí a od 170 mě začal předjíždět a předjel.
Dokonce i Passat 1.9tdi 96kw mi stačí a od 170 mě začal předjíždět a předjel.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Njn, tak nějak to asi bude 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
A už se zlobím....
Včera jsem dojel z práce domů, a levé zadní kolo žhavé (je to to, co jsem se mi už jednou brzda sekla). Tak jsem to hodil na hever a kolem šlo v pohodě točit, páčka ručky byla hezky v dorazu... pro jistotu jsem to odvzdušnil, ale vzduch žádný ven nešel.
Ráno, jak jsem dojel do práce, tak kolo chladné - OK.
Teď jsem přijel z práce a zase kolo žhavé, že na něm skoro ruku neudržím.... tož co to kurňa je?!?!?! Tak leda že by byl píst orezlej a po zahřátí se nechce vracet a jak to vychladne, tak zase chodí? No nic... naštval mě, tak poletí. Dám místo něj ten, co jsem natřel. Stejně jsem se chystal, že ho jednou vyměním, ale nechtělo se mi, když tenhle byl dlouho dobu ok. Jen doufám, že mi to nepřepálilo desky, i když teda moc nadějí si nedávám
Barva na středu kotouče se do půlky pěkně vypálila...

Včera jsem dojel z práce domů, a levé zadní kolo žhavé (je to to, co jsem se mi už jednou brzda sekla). Tak jsem to hodil na hever a kolem šlo v pohodě točit, páčka ručky byla hezky v dorazu... pro jistotu jsem to odvzdušnil, ale vzduch žádný ven nešel.
Ráno, jak jsem dojel do práce, tak kolo chladné - OK.
Teď jsem přijel z práce a zase kolo žhavé, že na něm skoro ruku neudržím.... tož co to kurňa je?!?!?! Tak leda že by byl píst orezlej a po zahřátí se nechce vracet a jak to vychladne, tak zase chodí? No nic... naštval mě, tak poletí. Dám místo něj ten, co jsem natřel. Stejně jsem se chystal, že ho jednou vyměním, ale nechtělo se mi, když tenhle byl dlouho dobu ok. Jen doufám, že mi to nepřepálilo desky, i když teda moc nadějí si nedávám
