
Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Vešlo se to tam dost naknap, ale asi dobrý, má to i možnost změny podsvícení, aby to svítilo červeně jako zbytek palubky 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ty jo, pěkně to tam sedlo... jen by to fakt chtělo oranžové podsvícení...
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
třeba takovýhle? http://www.reveltronics.com/allegro/fot ... mple11.jpg maj myslím 16 barevných kombinací, jsou tam na tom webu náhledy, můžete si vybrat, ale pak se to měnit nedá. v onborad menu je jen nastavení světlosti, a trimrem na krabičce se nastavuje kontrast (jednorázově, podle pozorovacího úhlu) ale barvu podsvícení měnit nelze.. možná u tý OLED verze, ale to nevím.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No to už by bylo lepší 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jojo, toto by byla paráda.... ale za ty prachy asi raději poskládám převodovku 

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
A já možná i s Tvou pomocí poléčím osmikilo, viz moje SZTrunda píše:Jojo, toto by byla paráda.... ale za ty prachy asi raději poskládám převodovku

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
psal jsem Mirovi 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Prez vikend to zjistím, sle chtěl to auto dat celý. Je to rok myslím 87.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Díky ikdyž rok 87 je tzv. Mk1 a tam bych musel prověřit kompatibilitu dílů 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ohledně toho alternátoru mám ho také nahoře a potrubí sání mám nataženo kolem něho. Také jsem to řešil a strefoval jsem se do správné délky drážkovaného řemene. Míro muhu ti to nafotit a poslat do meilu.
Díval jsem se na ten universální měřáček, je to pěkně zabudované do přístrojů. Našel jsem něco podobného, ale to se dokonce promítá na čelní slklo.
http://www.dx.com/cs/p/w02-5-5-hud-head ... HoSnmdAQkE
Jinak můj motor je před složením, ještě dát nové těsnění a namontovat hlavu Měl pjsem problém se šroubama na ojnicich. Při dotahování momenťákem mě jeden prasknul. Byl takovej gumovej. Dvě ojnice byly OK a dvě měly natažené šrouby. Tak pro jistotu ven a z rezervního motoru jesm vyndal 4 šrouby, které jsem před tím proměřil a namontoval jsem je. Při dotahování pak všechno OK. Ještě ,že prsknul nyní ne při 6000 otáčkách , to by byl jasný odpis motoru.
Další problém byl s výměnou gufer na ventilech, jsou tam takové s tím opěrným kroužkem pro ventilovou pružinu. Na sacích ventilech to byl horor vůbec se nadaly vytáhnout ,práce na celý den a na výfukových na půl hodiny.Dával jsem tam gufera od PAYENU.
Viděl jsem ,že tam Johny dával odlehčený setrvák, o kolik je to odlehčeno a je na to plánek. Je to nějaká stažená úprava nebo doma made.
Díval jsem se na ten universální měřáček, je to pěkně zabudované do přístrojů. Našel jsem něco podobného, ale to se dokonce promítá na čelní slklo.
http://www.dx.com/cs/p/w02-5-5-hud-head ... HoSnmdAQkE
Jinak můj motor je před složením, ještě dát nové těsnění a namontovat hlavu Měl pjsem problém se šroubama na ojnicich. Při dotahování momenťákem mě jeden prasknul. Byl takovej gumovej. Dvě ojnice byly OK a dvě měly natažené šrouby. Tak pro jistotu ven a z rezervního motoru jesm vyndal 4 šrouby, které jsem před tím proměřil a namontoval jsem je. Při dotahování pak všechno OK. Ještě ,že prsknul nyní ne při 6000 otáčkách , to by byl jasný odpis motoru.
Další problém byl s výměnou gufer na ventilech, jsou tam takové s tím opěrným kroužkem pro ventilovou pružinu. Na sacích ventilech to byl horor vůbec se nadaly vytáhnout ,práce na celý den a na výfukových na půl hodiny.Dával jsem tam gufera od PAYENU.
Viděl jsem ,že tam Johny dával odlehčený setrvák, o kolik je to odlehčeno a je na to plánek. Je to nějaká stažená úprava nebo doma made.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Nene je stočený home-made
A protože nemám váhu, ani nevím o kolik, ale když už byl venku a musel jít na slíznutí kvůli křivosti, tak se rovnou odlehčil, v sérii má hroznou váhu

A protože nemám váhu, ani nevím o kolik, ale když už byl venku a musel jít na slíznutí kvůli křivosti, tak se rovnou odlehčil, v sérii má hroznou váhu
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
roverny : měřášek je hezkej, ale jestli by fungovalo na roverovi ODB2 to netuším, nejspíš právě ne. já mám klasiku, pěkně 24 drátů napojených na správný místa. no možná napřesrok když se zadaří, tak bych setrvák taky líznůl, uvidíme jak to bude johnymu chodit, ale jinak mi ten seriovej moc těžkej nepřijde
ikdyž ten motor má houby kompresi, takže pro běh na volnoběh mu stačí poměrně lehkej setrvák a poběží furt pěkně. no hlavně že se motor podařil opravit. jinak je úplně fuk jak je setrvák těžkej, záleží na těžišti setrvačný hmoty.. jinak fotky by mě určitě zajímaly, mail mám mirda@vbaliku.cz , dík. nebo je klidně nahaž i sem.

kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Konečně dorazila sirokopasmova lambda pro měření afr.. Za 54dolaru, paráda!!
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
54$ ????
To je levnější jak obyč 

