Rover 214 hatchback 1995 XW
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
čekal jsem podobnou reakci a ani se nedivim..tak já to vyndám a zkusim to vyfotit budete čučet,to jste ještě neviděli taky je možný že konektor je v čudu..byl kolem dokola ovázanej stahovací páskou,nechápal jsem proč,nechápu tam spoustu věcí.
Jestli bzučí...to nevim,protože když otočim klíčkem tak začne bzučet čerpadlo asi ?? Mám za to,že čerpadlo chvilku zabzučí a přestabe,ale tohle bzučení nepřestane..ikdyž běží motor a vylezu ven z auta tak to slyšim..to asi taky neni dobře
Jestli bzučí...to nevim,protože když otočim klíčkem tak začne bzučet čerpadlo asi ?? Mám za to,že čerpadlo chvilku zabzučí a přestabe,ale tohle bzučení nepřestane..ikdyž běží motor a vylezu ven z auta tak to slyšim..to asi taky neni dobře
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Nech otočit klíčkem někoho jinýho a poslouchej uchem u toho ventilu... to bys jednoznačně poznal, že to zabzučel on. Nafoť i ten konektor... Máš doma multimetr? Mohl bych ti případně změřit hodnoty, který bys tam pak měl naměřit...
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
A jestli ti vzadu bzučí čerpadlo i po té, co jsi zastavil motor (samozřejmě ale klíček necháš v zaplé poloze), tak je to taky hodně špatně - zpětný ventil ti nedrží tlak.
Kolísání rychloměru nijak nesouvisí s čidlem vačky (to tam mimochodem ani nemáš ), ale pouze s čidlem rychlosti na převodovce...
Kolísání rychloměru nijak nesouvisí s čidlem vačky (to tam mimochodem ani nemáš ), ale pouze s čidlem rychlosti na převodovce...
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Ok zkusim to a nafotim to.Pak přidám fotky,třeba to stihnu zítra :)nahraju i zvuk motoru,to bzučení apod. Multimetr nemám..:/ Řikal jsem si,že to nikde nemůžu najít... když to tam nemám tak je to docela težký no Zpětný ventil nedrží tlak...? má tohle na něco vliv krom na životnost čerpadla ? a jak se to dá opravit?Je nutná výměná toho drahýho čerpadla v nádrži?? Jinak tyhle problémy s otáčkami má to auto už od koupi..i to čerpadlo už bzučelo.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
S tím čerpadlem poradí jiní.... v tom nejsem nijak extra znalý
No možná bys neudělal špatně, kdybys to auto dal některému z našich mechaniků, aby ti tyhle obludnosti vyřešili.... jestli nemáš multimetr, tak jsi stejně v pasti
No možná bys neudělal špatně, kdybys to auto dal některému z našich mechaniků, aby ti tyhle obludnosti vyřešili.... jestli nemáš multimetr, tak jsi stejně v pasti
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
To bych rozhodně špatně neudělal.Tady když přijedu do servisu tak každej kroutí hlavou,že to neznaj,že si mam koupit jiný auto a podobný kecy Někdy bych to rád odvezl někomu znalému..ale počítám s tím,že to nebude stát málo peněz..a ty já bohužel nemám.Nemůžu si dovolit zaplatit třeba ani opravu za 5000..takže se snažím šetřit a jednou se tam doufám dostanu.Nejblíž bude asi pan Mareda v Praze co jsem tak pročítal.Tady v severních čechách na to nemá snad nikdo ani diagnostiku...
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Teď ještě otázka, jestli má pan Mareda připojení i na XW. Není tam OBD,
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
No kdyby pan Mareda tohle neměl, tak bych se divil... bo on Roverky dělá odjakživa.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
ahoj, četl jsem to jen tak na rychlo.
nenašel jsem jestli máš motor honda nebo rover
co se týče karoserie, tak tam je to takový zvláštní. Přední nárazník ti ladí s lištama, takže když dáš novější nárazník, tak ti nebude sedět k lištám okolo zbytku auta. Ten chromový proužek uprostřed světel tam nepatří. Zadní světla s žlutým blinkrem jsou také předface, takže to vypadá, že tam máš jinou kapotu (masku), přední blinkry a blatníky, což ti ani moc nelícuje.
Pak je rozdíl v předface, ale tím si nejsem tak úplně jistej, že je takovej poctivější. Možná záleží taky na výbavě, ale já měl předface (ted ho má roverix) a měl vzadu kotoučové brzdy oproti poface bubnovým, opěrky sedaček se daly posouvat i dopředu a dozadu - ne jen nahoru a dolu, kolem spínací skřínky je svítící kroužek.....na víc si ted nevzpomínám.
nenašel jsem jestli máš motor honda nebo rover
co se týče karoserie, tak tam je to takový zvláštní. Přední nárazník ti ladí s lištama, takže když dáš novější nárazník, tak ti nebude sedět k lištám okolo zbytku auta. Ten chromový proužek uprostřed světel tam nepatří. Zadní světla s žlutým blinkrem jsou také předface, takže to vypadá, že tam máš jinou kapotu (masku), přední blinkry a blatníky, což ti ani moc nelícuje.
Pak je rozdíl v předface, ale tím si nejsem tak úplně jistej, že je takovej poctivější. Možná záleží taky na výbavě, ale já měl předface (ted ho má roverix) a měl vzadu kotoučové brzdy oproti poface bubnovým, opěrky sedaček se daly posouvat i dopředu a dozadu - ne jen nahoru a dolu, kolem spínací skřínky je svítící kroužek.....na víc si ted nevzpomínám.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
mno a jinak kdybys měl zájem, tak mám haynes bibli a nějaké dobové letáky
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Supr díky za další poznatky ! Ono celý to auto je nějaký prapodivný
Chci se zeptat jestli mi do brzdičů budou pasovat kotouče o průměru 238mm o síle 13.5mm???A celkově jestli to pak nebude hůř brzdit,protože se mi ten průměr zdá nějakej malej.Na foru jsem četl články o 282mm a snad 262 mm..238 jsem ale nikde nezahlíd.Tuší vůbec někdo jaký tam mám teď? Předpokládám,že tam jsou jště série.. díky
Chci se zeptat jestli mi do brzdičů budou pasovat kotouče o průměru 238mm o síle 13.5mm???A celkově jestli to pak nebude hůř brzdit,protože se mi ten průměr zdá nějakej malej.Na foru jsem četl články o 282mm a snad 262 mm..238 jsem ale nikde nezahlíd.Tuší vůbec někdo jaký tam mám teď? Předpokládám,že tam jsou jště série.. díky
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
V katalogu ELIT se pro tvůj typ auta taky vyskytují jak koutouče 238 mm tak 262 mm. Nejjednodušší bys měl to změřit, ať máš jistotu. Zřejmě se na tvé auto dodávaly oba rozměry, snad by se to dalo někde dohledat podle VIN. Těžko říct.
http://ecat.elit.cz/
http://ecat.elit.cz/
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
No koukám...teoreticky by mohli jít oba..radši to přeměřim.. Takže díky )
Mám totiž vyhlídlý kotouče od bremba za dobrou cenu právě o průměru těch 238mm.
Mám totiž vyhlídlý kotouče od bremba za dobrou cenu právě o průměru těch 238mm.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
...vzhledem k tomu, ze mas R214 a navic mozna fakt tu predfaceliftovou, tak je dost mozne, ze tam skutecne mas ten mensi prumer, ale za priplatek se daly nechat dat vetsi 262mm brzdy, takze mozne je i to - musis to zmerit. V pripade mensi varianty tam vetsi brzdy nedas, protoze tehlice je mensi.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Nahrál jsem ti videa jak jsem slíbil
https://www.youtube.com/watch?v=fVt_-j6 ... e=youtu.be
Na prvním je slyšet podivný cvakání z motoru.Někdy to dělá víc,někdy míň.Jen za studena.Napadlo mě,žě takhle cvaká volnoběžný ventil-vychází to někde z těch míst..ale někdy to je fakt nahlas.A taky tam ventil odpojím a nic se nestane.
https://www.youtube.com/watch?v=ZxiOX4J ... e=youtu.be
Tady reakce na vypojení hadice z ventilu a záhádná skleněnka uvnitř..
https://www.youtube.com/watch?v=3M8VSK0 ... e=youtu.be
A tohle je normální chod motoru mýho auta když je ohřátej..otáčky nekolísají a zastavují se na 900..jen ten zvuk je celkově podivnej-už od koupi,nevim jaký zvuk by měla mít normální K-serie
Prosím o názory,diagnostiku a postřehy )
https://www.youtube.com/watch?v=fVt_-j6 ... e=youtu.be
Na prvním je slyšet podivný cvakání z motoru.Někdy to dělá víc,někdy míň.Jen za studena.Napadlo mě,žě takhle cvaká volnoběžný ventil-vychází to někde z těch míst..ale někdy to je fakt nahlas.A taky tam ventil odpojím a nic se nestane.
https://www.youtube.com/watch?v=ZxiOX4J ... e=youtu.be
Tady reakce na vypojení hadice z ventilu a záhádná skleněnka uvnitř..
https://www.youtube.com/watch?v=3M8VSK0 ... e=youtu.be
A tohle je normální chod motoru mýho auta když je ohřátej..otáčky nekolísají a zastavují se na 900..jen ten zvuk je celkově podivnej-už od koupi,nevim jaký zvuk by měla mít normální K-serie
Prosím o názory,diagnostiku a postřehy )