Rover 214 hatchback 1995 XW

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pát led 23, 2015 19:47

čekal jsem podobnou reakci :D :D a ani se nedivim..tak já to vyndám a zkusim to vyfotit :D budete čučet,to jste ještě neviděli :D taky je možný že konektor je v čudu..byl kolem dokola ovázanej stahovací páskou,nechápal jsem proč,nechápu tam spoustu věcí.

Jestli bzučí...to nevim,protože když otočim klíčkem tak začne bzučet čerpadlo asi ?? Mám za to,že čerpadlo chvilku zabzučí a přestabe,ale tohle bzučení nepřestane..ikdyž běží motor a vylezu ven z auta tak to slyšim..to asi taky neni dobře

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pát led 23, 2015 19:52

Nech otočit klíčkem někoho jinýho a poslouchej uchem u toho ventilu... to bys jednoznačně poznal, že to zabzučel on. Nafoť i ten konektor... Máš doma multimetr? Mohl bych ti případně změřit hodnoty, který bys tam pak měl naměřit...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pát led 23, 2015 19:57

A jestli ti vzadu bzučí čerpadlo i po té, co jsi zastavil motor (samozřejmě ale klíček necháš v zaplé poloze), tak je to taky hodně špatně - zpětný ventil ti nedrží tlak.

Kolísání rychloměru nijak nesouvisí s čidlem vačky (to tam mimochodem ani nemáš :-D), ale pouze s čidlem rychlosti na převodovce...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pát led 23, 2015 20:25

Ok zkusim to a nafotim to.Pak přidám fotky,třeba to stihnu zítra :)nahraju i zvuk motoru,to bzučení apod. Multimetr nemám..:/ Řikal jsem si,že to nikde nemůžu najít...:D když to tam nemám tak je to docela težký no :D Zpětný ventil nedrží tlak...? má tohle na něco vliv krom na životnost čerpadla ? a jak se to dá opravit?Je nutná výměná toho drahýho čerpadla v nádrži?? Jinak tyhle problémy s otáčkami má to auto už od koupi..i to čerpadlo už bzučelo.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pát led 23, 2015 20:29

S tím čerpadlem poradí jiní.... v tom nejsem nijak extra znalý :-)
No možná bys neudělal špatně, kdybys to auto dal některému z našich mechaniků, aby ti tyhle obludnosti vyřešili.... jestli nemáš multimetr, tak jsi stejně v pasti ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pát led 23, 2015 20:37

To bych rozhodně špatně neudělal.Tady když přijedu do servisu tak každej kroutí hlavou,že to neznaj,že si mam koupit jiný auto a podobný kecy :D Někdy bych to rád odvezl někomu znalému..ale počítám s tím,že to nebude stát málo peněz..a ty já bohužel nemám.Nemůžu si dovolit zaplatit třeba ani opravu za 5000..takže se snažím šetřit a jednou se tam doufám dostanu.Nejblíž bude asi pan Mareda v Praze co jsem tak pročítal.Tady v severních čechách na to nemá snad nikdo ani diagnostiku... :evil:

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od roverix » pát led 23, 2015 23:02

Teď ještě otázka, jestli má pan Mareda připojení i na XW. Není tam OBD,
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pát led 23, 2015 23:04

No kdyby pan Mareda tohle neměl, tak bych se divil... bo on Roverky dělá odjakživa.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned led 25, 2015 22:10

ahoj, četl jsem to jen tak na rychlo.

nenašel jsem jestli máš motor honda nebo rover

co se týče karoserie, tak tam je to takový zvláštní. Přední nárazník ti ladí s lištama, takže když dáš novější nárazník, tak ti nebude sedět k lištám okolo zbytku auta. Ten chromový proužek uprostřed světel tam nepatří. Zadní světla s žlutým blinkrem jsou také předface, takže to vypadá, že tam máš jinou kapotu (masku), přední blinkry a blatníky, což ti ani moc nelícuje.

Pak je rozdíl v předface, ale tím si nejsem tak úplně jistej, že je takovej poctivější. Možná záleží taky na výbavě, ale já měl předface (ted ho má roverix) a měl vzadu kotoučové brzdy oproti poface bubnovým, opěrky sedaček se daly posouvat i dopředu a dozadu - ne jen nahoru a dolu, kolem spínací skřínky je svítící kroužek.....na víc si ted nevzpomínám.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned led 25, 2015 22:14

mno a jinak kdybys měl zájem, tak mám haynes bibli a nějaké dobové letáky
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pon led 26, 2015 19:38

Supr díky za další poznatky ! :) Ono celý to auto je nějaký prapodivný :D

Chci se zeptat jestli mi do brzdičů budou pasovat kotouče o průměru 238mm o síle 13.5mm???A celkově jestli to pak nebude hůř brzdit,protože se mi ten průměr zdá nějakej malej.Na foru jsem četl články o 282mm a snad 262 mm..238 jsem ale nikde nezahlíd.Tuší vůbec někdo jaký tam mám teď? Předpokládám,že tam jsou jště série.. :? díky :)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od AnderN » pon led 26, 2015 19:51

V katalogu ELIT se pro tvůj typ auta taky vyskytují jak koutouče 238 mm tak 262 mm. Nejjednodušší bys měl to změřit, ať máš jistotu. Zřejmě se na tvé auto dodávaly oba rozměry, snad by se to dalo někde dohledat podle VIN. Těžko říct.

http://ecat.elit.cz/
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pon led 26, 2015 20:07

No koukám...teoreticky by mohli jít oba..radši to přeměřim.. Takže díky :))
Mám totiž vyhlídlý kotouče od bremba za dobrou cenu právě o průměru těch 238mm.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pon led 26, 2015 20:52

...vzhledem k tomu, ze mas R214 a navic mozna fakt tu predfaceliftovou, tak je dost mozne, ze tam skutecne mas ten mensi prumer, ale za priplatek se daly nechat dat vetsi 262mm brzdy, takze mozne je i to - musis to zmerit. V pripade mensi varianty tam vetsi brzdy nedas, protoze tehlice je mensi.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » úte led 27, 2015 18:48

Nahrál jsem ti videa jak jsem slíbil :)

https://www.youtube.com/watch?v=fVt_-j6 ... e=youtu.be

Na prvním je slyšet podivný cvakání z motoru.Někdy to dělá víc,někdy míň.Jen za studena.Napadlo mě,žě takhle cvaká volnoběžný ventil-vychází to někde z těch míst..ale někdy to je fakt nahlas.A taky tam ventil odpojím a nic se nestane.

https://www.youtube.com/watch?v=ZxiOX4J ... e=youtu.be

Tady reakce na vypojení hadice z ventilu a záhádná skleněnka uvnitř.. :?: :!:

https://www.youtube.com/watch?v=3M8VSK0 ... e=youtu.be

A tohle je normální chod motoru mýho auta když je ohřátej..otáčky nekolísají a zastavují se na 900..jen ten zvuk je celkově podivnej-už od koupi,nevim jaký zvuk by měla mít normální K-serie :)

Prosím o názory,diagnostiku a postřehy :))

Odpovědět