Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned úno 22, 2015 22:30

Ten spodek de vytáhnout kleštěma, pak to celý vyčistíš, rozhodíš i ten vnitřek a pak je prakticky novej, někde byl návod v UK ale nejde mi to najít
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 22, 2015 22:42

Aha... Věděl jsem, že z nich dělají pevný, ale že by to šlo nějak snadno rozdělat? Asi to zkusim na pokusném kousku ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 22, 2015 22:53

Ty jo no fakt.... Hromady návodů jsou :-) Tak budu asi po večerech rozebírat :-)
Jo a co soudíš o tom výfuku? Mám to tak spáchat?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 23, 2015 12:54

Jo ten vyfuk takhle udelej, nebo kup ze 420sdi neni na nem zadnej stredak, jen trubka a ma 60mm celej, jenom ma ty trojsroubovy priruby, myslim. mel jsem ho na zs.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 14:47

Paradoxně ten bez tlumiče je dražší :-D a bez toho tlumiče by to byl asi moc velký rachot... to si asi nelajznu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 14:57

Kurnik ale koukám a na těch fotkách je vidět, že ten na diesel má fakt silnější trubku... no a jsem v pasti :-( Tak který? Bez toho středního tlumiče to bude asi randál, ne? J0hny, seš schopný mi změřit přesný průměr?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 23, 2015 15:57

jo vecer zmerim, jestli si vzpomenu :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 18:39

Připomínám ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 23, 2015 20:31

ajááááj, snad mě tam necheš teď hnát :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 20:45

Hééééj ty ptáku! :-D Zítra večer ten výfuk chci objednat, tak do té doby ten rozměr potřebuju.... prosím ;-) A to tam máš taky ten polský šit? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 23, 2015 20:48

Nemám já mám originál, už byl opravovanej a já mu dal generální opravu ale i úpravu...
je to tak 60mm zvenku = 56mm vnitřek
Musel jsem tam po žebříku! :lol:

http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vy ... l=01.58240


Ale počítej s tím, že na něm jsou tříšroubový příruby :arrow:

Kdežto ten na 420Si má jen tu přední!
http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/index. ... 50#a290070
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 21:04

... "je to tak 60 mm ..." .... šmankote čím jsi to měřil? :lol: Jakou máš odchylku? :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 21:05

Jakej rachot to bude bez toho středního tlumiče?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 23, 2015 21:25

Pochopil si to jinak, já jsem si to potvrzoval :D
jakože - ANO je to tak, 60mm :D
Nebude to randál, pokud máš vzadu originál :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 22:16

Hele, tak jsem teď inspirován tímto videem https://www.youtube.com/watch?v=ySf0r8GGMOY rozebral jeden VVC hydroštel, co jsem měl doma (údajně ho kdysi vyměnil týpek, když dělal můj motor v Kupéčku). Měl nepružící cumcrlík, který ale v těle hydroštelu chodil volně.
Asi třikrát jsem s ní, klepl o kus dřeva a cumcrlík vypadl. Už první pohled do hydroštelu jsem měl jasno co se asi tak událo - v hydroštelu nachytaných opravdu hromada hliníkových šponek. Půlky cumcrlíku byly v sobě zatuhlé, tak jsem ho nahříval nad plamenem a postupně páčením šroubovákem zakleslým ve vnitřní půlce se mi po dlouhé době podařilo půlky rozdělat. Bohužel se mi při tom ta vnitřní půlka rozlomila... co už. Uvnitř cumcrlíku taky šponky, hlavní pružinka ok i ta malá s kuličkou. Typuju tedy, že se ten zpětný kuličkový ventil šponami přicpal a asi se ty špony přidřely mezi stěny. Možná v kombinaci s blbým olejem. Nicméně z hydroštelu půjde použít tělo a tak minimálně jeden tisícihranný zrepasuju.
Určitě tedy všechny hydroštely rozklepnu a vypláchnu a uvidím, jestli je budu čistit úplně do mrtě, bo je to fakt hodinářská práce na dlouhé večery. A budu na to muset sehnat nějaký dobrý rozpouštědlo zatuhlýho oleje..... nějaký typ? Benzín? Arva?
P2234862.JPG
P2234868.JPG
P2234871.JPG
P2234874.JPG
P2234876.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět