
Psal se rok 2008 a já hledal moderní kabriolet, který by v běžném provozu doplnil mojí Berušku (Feldu z roku 1960). Předtím tuto doplňoval Rapid kabrio, na kterém ovšem vázly legislativní problémy a s utahujími se šrouby nebylo lehké se pohybovat provozem...

A tak jsem hledal, co mne zaujme kolem 60-70.000,-. Co si matně pamatuju, prošel jsem Escorta, P306, Barchetu....až jsem narazil na Rover Cabriolet. Do té doby okrajově známá značka...nastudoval jsem, s kým mám tu čest a zjistil, že se jedná o dobrá auta se špatnou pověstí

V cizině jsem si vyhlédl a nechal přivézt Rover 216 v barvě Tahiti blue, na tachometru 70000km a někdy v dubnu jsem s ním začal brázdit zdejší, i cizozemské silnice...denně pracovní cesty, 14 dní po Francii, vejlety po Čechách....bavilo mne to moc


Od té chvíle stojí pomuchlaný u mne na dvoře, protože jsem neměl to srdce ho popravit definitivně.....
Bylo to zlaté auto, po počátečním servisu u p.Maredy (rozvody, těsnění pod hlavou) už chtělo jen tlumiče (stavitelné Koni), nové brzdy a týden před havárií levý kulový čep řízení (prasklá manžeta)....
To už byla má Roveří kariéra nastartovaná, tak druhý den po nehodě už mi doma stál druhý 216 kabrio..... a za týden, 7.února jsem zahlédl inzerát na MG F a už nebylo cesty zpět....

V hlavě mám, že jeho čas ještě přijde, stále hlídám, až se naskytne kabrio zmuchlané zepředu....