Vážení přátelé,
protože už tady dlouho nic nepřibylo ( asi docházej, bo co ), tak sem přihodím další kousek. Jedná se Rover 220GSI, třídveřové provedení. Podle TP r.v.1995 (podle skel 94), v roce 1997 dovezeno z SRN do Čech, poslední majitel ho vlastnil 14 let, já budu tady 4. majitel, v současnosti 188.464 km.
Rover je vcelku zachovalý, leč se stopami pražského vandalismu a pár mechanických problémů se už také vynořilo....
Rekapitulace :
Mínusy:
- čelní okno
- škráblé řidičovo okno
- křáplá převodovka v oblasti setrváku - kus jí chybí.
- nějaké silenty agregátu
- dlouhodobě provozováno na vodu v chlazení
- spadlý strop
- zrcátko řidiče
- pomačkaný PP blatník
- chybí pár znáčků
- prdí výfuk
- PZ světlo s bílým blinrem
- klasicky drblá sedačka řidiče
- teče ?chladič ?
- olej v rozvodech a vůbec všude na motoru.
....to by snad zatím stačilo
Plusy :
+ zatím asi bez koroze
+ třídveřák
+ dvoulitr
+ vyřešená hadice termostatu
+ prostě se mi líbil
+ moc jich v téhle kombinaci nebylo a zůstalo ještě míň
Určitě nebude na díly, ale do provozu, časový harmonogram se uvidí po podrobnější prohlídce.
Letos je pro mne priorita ustájení, MG, Range, taže uvidíme. Nicméně potajmu myslím na to, že bych alespoň na jeden sraz přijel něčím jiným, než MG a 75....
KDB - Rover 220GS1 - 1995
KDB - Rover 220GS1 - 1995
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: KDB - Rover 220GS1 - 1995
Krasavec.... a gratulace rozšíření sbírky
Re: KDB - Rover 220GS1 - 1995
Díky, mě se taky líbí...
...jsem sice trochu na štíru s časem, trochu i s prostorem, ale řekl jsem si, že tyhle auta je nutné kupovat teď, když ještě jsou......Všechny tři poslední (216 kupé, 220GTi+GSi) by jinak skončily pod lisem, nebo v lepším případě na díly....
A i po Evropě jich valem ubývá, ono to je sice většině lidí jedno ( není to CRX, nebo Golf GTi), ale mě ne....
...jsem sice trochu na štíru s časem, trochu i s prostorem, ale řekl jsem si, že tyhle auta je nutné kupovat teď, když ještě jsou......Všechny tři poslední (216 kupé, 220GTi+GSi) by jinak skončily pod lisem, nebo v lepším případě na díly....
A i po Evropě jich valem ubývá, ono to je sice většině lidí jedno ( není to CRX, nebo Golf GTi), ale mě ne....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: KDB - Rover 220GS1 - 1995
moc peknej kousek.. a tech par drobnosti koukam stoji tam jeste 2 coupecka..??
Re: KDB - Rover 220GS1 - 1995
Tam toho stojí mnohem mnohem víc ze stáje Rover a MG, Karel jenom nechtěl dráždit okolí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: KDB - Rover 220GS1 - 1995
To bude spíš to nabořené kabrio...
Re: KDB - Rover 220GS1 - 1995
Kdepa, to je 220GTi....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.