Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned dub 26, 2015 6:45

Možná ty pružiny časem zvážím... I kluci hondisti se mi smáli, jak to mám divně vysoké :lol: Já doma mám jakési OMP nižší pružiny, ale ty zas byly taky v extrému a navíc byly slabší, jak originál.
To víš... V Anglii ty GAZy dost vychvalují, ale to je pro mě aktuálně nedosažitelné :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » ned dub 26, 2015 7:05

Jiný kladky, než INU na K nepoužívám, a zatím stále spokojenost....zaráží mě ta cena. Samostatně poslední dobou jsem jí kupoval snad za 1/3 Tvojí ceny a v sadě s řemenem (GATES) do 900,-
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » ned dub 26, 2015 8:33

GAZ tlumiče mám a s funkcí jsem max. spokojen - velký rozsah nastavení od měkčího než origo, až po beton. Dvě výtky mám - zadní tlumiče na R75 se začaly už po cca 2000km rosit kolem gufera pístnice, a při objednání tlumičů na RR mi přes důkladnou korespondenci poslali tlumiče na předchozí generaci.
Na reklamaci reagovali vstřícně, ale nechal jsem to být z důvodů přepravy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » ned dub 26, 2015 8:41

Trunda: No já na Mini bral stavitelný Spax a za ty prachy to nejni top zpracování.Kámošovi spax po chvíli povolil a vytekl. vzek:
KDB: Na rozvody je levná,ale na řemen altíku většinou vyjde přes 2000,- v nákupu,ale asi jsem měl víc hledat.Stejně to budou řvát nejspíš ložiska v altíku.Ten zvuk je jinej,stará kladka byla vyrezlá,měl jsem tam z rozvodů z TD5 RR.No a ložiska v altíku jsem dával před 2 rokama SKF a jedno made in Italy a druhý Hungary. oo:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned dub 26, 2015 10:06

Njn, s aktuálním kurzem je to pro mě pasé. Jako to je šílenost, jak kvůli pitomému euru potápějí korunu. Humus hnus... Celkem škoda, že ty GAZy jsem nikdy neviděl ani z druhé ruky. Půjdou zrepasovat, takže by to nevadilo a cena by byla přijatelnější.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned dub 26, 2015 20:52

Co se tedy včera přihodilo....?
Hned ráno jsem se natěšený pustil do práce. V první řadě jsem vzal ocelák na flexe a ojel rezatý místa na přužino-tlumičích ze ZRa a na nápravnici z VIčka. Rychlo jsem to přelétnul základovkou a díky parádnímu sluníčku jsem mohl za chvilku postupně všechno stříknout černou barvou a to dvakrát. Mezi tím jsem rozhodil přední nápravu - dolů přední nápravnici, odpojit stabilizátor, pak povolit a VYŠROUBOVAT (zdravím Karla ;-)) šroub v těhlici, stáhnout z tlumiče a pak odšroubovat pružiny z karoserie. Jako čučel jsem, jak jsem měl horní uložení pružin bez flíčku rzi. Jak to nejezdí v zimě, tak je to úplně něco jiného. Ocelákem jsem vymetl vrch "kapsy" a vystříkal bodyčkem. Mezitím se barva hezky vytvrdila a pustil jsem se do kompletace nápravnice s tyčemi. Původní gumová uložení byla pěkně vyžvejkaná a měkká. Jako tfuj tfuj - to nemohlo dělat žádnou dobrotu. Smontoval jsem s polyuretanovými náhradami a ač jsem to nečekal, tak tyče pak do boku nebyly zas tak tuhé, ale v podélném směru bez kompromisu :-)
Dále jsem vylisoval z podpůrné tyče řazení původní gumový silentblok a zpět nalisoval polyuretanové náhrady. Při řazení se kulisa pohybovala zas o kousek méně.
Pokračoval jsem montáží polyuretanových uložení stabilizátoru. Možná že ty hondí úchyty jsou trošku jinak tvarované, takže silentbloky měly i po nasazení na tyč trošku vůlí. To se ale snadno vyřešilo vložkou z měděného plechu mezi silentblok a úchyt. Pak to bylo tak akorát. Původní gumy nebyly v kritickém stavu, ale byly uvnitř trošku vydřené. Ale proti polyuretanu to byly žvejkačky. Výsledný efekt by ale umocnilo vyřešit i kosti, které jsou kontrukčně nic moc. Ideálně kulové čepy, případně uniball a nebo kombinaci s polyuretanem.
Následovala zpětná montáž nápravnice a pružin ze ZRa. Byla to celkem rychlovka, jen s tou nápravnicí se musel zvolit jiný postup. Teď s těmi předními silentbloky není možné tyče trefit dírami do ramen, když je nápravnice namontovaná. Musí se nejprve tyče volně přišroubovat k ramenům a pak nápravnici teprve přišroubovat ke karoserii. Jak jsem měl vše hotové a pomalu se chystal nasadit kola, všiml jsem si všiml, že glochtá pravý čep řízení. Už jsem tu psal, že to byly dva roky staré SWAGy. Naštěstí jsem měl doma další dvě sady čepů, tak jsem ho hned vyměnil.
Jinak nápravnice z VIčka bylo to, co to chtělo. Jednak mnohem pěknější provedení a konečně hromada místa před svody. Bych řekl, že teď by šly svody sundat bez nutnosti nápravnici demontovat.
Bohužel víc času nebylo, tak jsem auto hodil na kola a jel projet, abych v rámci rozjeté geometrie prbnul změnu jednak ve vztahu k polyuretanu a pak změřil výšku přední nápravy.
Už jsem se tu rozčiloval, že změna výšky se nestala. Musím najít ten obsáhlý článek z UK fóra, kde popisovali varianty snížení. Myslím, že tam nebyla zmínka o tom, že VIčko a Coupe má stejně vysoké podvozky jako ZRo. Bych to nikdy neřekl, protože ZRo nemá takové díry nad koly, jako mám já. Jasný, jsou tam jiný blatníky, ale toto?
Co mi aspoň spravilo náladu, tak megarozdíl v tom, co jsem od toho očekával. Zatím nemůžu posoudit vliv na stabilitu v průjezdu zatáčky a reakci na volant, nicméně vliv předních uložení tyčí v nápravnici se dostavil a byl znát. Hlavně tedy při prudkém zabrždění - na takovou reakci na brzdy jsem opravdu nebyl zvyklý. Brzdy se zahryzly a auto je poslechlo i bez nějaké zásadní nutnosti řešit volant. Prostě nyní je auto mnohem jistější na brzdách. Rozhodně lepší to bude ještě po nastavení geometrie. Při prudké akceleraci bylo znát cosi podobného v opačném. Pěkně zostra záhryz do asfaltu a start přímým směrem :-)
No a efekt uložení tyče řazení - myslím si, že nejvíc byl znát rozdíl po montáži uložení pod kulisou. To na převodovce sice řazení určitě zpřesnilo, ale ne až tak citelně. Vedlejším účinkem je přenos "šelestu" od převodovky do kabiny. Uvnitř je teď tento zvuk více slyšet. Ona to je možná obecná choroba PG1 s řazením pomocí tyče, že se do interiéru přenáší hluk od převodovky. Ale extra mi to nevadí... beru to tak, že mi přibyl další bod zvyšující fun factor auta :-D

Jináč, protože zítra mám na odpoledne domluvenou u kluků hondistů další konzultaci silentbloků a vychytávek na našich podvozcích, tak zároveň u nich provedu i prohození slicků na disky z Labutě, které jsem pro jistotu ještě jednou ověřil, že se s pěknou rezervou vlezou na brzdiče ze ZRa. Musel jsem tedy dnes nastěhovat do Labutě dvě sady kol a když už jsem se zašpinil a protože bych to zítra rozhodně nestíhal a v úterý ráno jdu na geošku, tak jsem si dovolil spáchat takovou čtvrthodinovou nedělní šolichačku a vyměnil jsem i druhý čep řízení. Nerad bych za měsíc jel na geometrii znovu kvůli tomu, že zdechl i ten druhý SWAG.
A v týdnu musím poladit ještě pár drobností, taky namontovat polyuretanové uložení zadního stabilizátoru, možná něco vymyslet s nešťastně vyřešeným sáním no a pomalu kompletovat co sebou nabrat na MiniRaceDay ;-)
Přílohy
P4255196.JPG
P4255197.JPG
"Poléčené" pružiny a nápravnice.
P4255198.JPG
Polyuretanový silentblok tyče řazení.
P4255199.JPG
Polyuretanový silentblok pod kulisou řazení.
P4255200.JPG
Polyuretanový silentblok tyče stabilizátoru.
P4255203.JPG
Rozdíl v nápravnici pro 18K4K a ostatní K-Series
P4255207.JPG
Polyuretanové uložení tyčí v přední nápravnici.
P4255211.JPG
Volné místo mezi svody a nápravnicí.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned dub 26, 2015 21:38

Také Tě zdravím ;) a gratuluji, vypadá to dobře mir:
A co ten samosvor, už ho tam máš :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned dub 26, 2015 21:52

Samosvor bohužel není... nebyl čas a síla ho řešit. Ale je to škoda velká a budu se v Mějtě liskat za to, že ho nemám. Ale tak lepší brzdy a snad i stav podvozku by mohl nějaké to zlepšení přinést. Pokud zas nehodím hodiny :lol:
Jinak ty silentbloky do přední nápravnice by měla být povinnost namontovat na všechna turbo coupe. Tam ten rozdíl bude znát fakt dost. Škoda že už nemáš motivaci do toho jít ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 27, 2015 6:44

Trunda píše:Jinak ty silentbloky do přední nápravnice by měla být povinnost namontovat na všechna turbo coupe. Tam ten rozdíl bude znát fakt dost. Škoda že už nemáš motivaci do toho jít ;-)
To asi jo, přeci jen ten těžký motor s tou přední nápravou cvičí daleko víc :!:
Jinak pokud se kupéčko prodá, tak to novému majiteli jistě doporučím, pokud ne tak do toho třeba po čase půjdu :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon dub 27, 2015 21:55

A druhá půlka nešťastného dne pokračovala ve vztahu ke Kupéčku. Zkráceno - když jsem s kluky shodili ze všech osmi kol pneumatiky, tak jsme zjistili, že kola z Labutě, na které jsem potřeboval dát slicky, mají 5,5j. A ty Kupéčkový měly 6j, přičemž už i na nich to bylo na hraně. Prostě vůbec nepřipadalo rozumně v úvahu to obouvat. Fakt jsem se orosil. Tímto děkuji J0hnymu za podanou pomocnou ruku. Vážím si toho, jaké tu mám opravdové kamarády. V podstatě tak narychlo a s vyčerpaným rozpočtem neexistovalo žádné rozumné řešení, protože ani podložky pod kola z Kupéčka by nepomohly (to jsme cca měřili). Takže jsme obuli zpět dvě kola, která dám na zadek a přední mi pronajme Honza, který je má na discích, které mi tam budou pasovat. Nejsmutnější na tom bylo to, že kamarád byl celkem nas..., že jsme to všechnou zouvali zbytečně (ono zout profi slicky není žádná legrace) a on tím zabil času, který potřeboval věnovat rozdělanému časování shodou okolností mého "oblíbeného" D-éčkového motoru (akorát že ten motor neměl se sérií nic moc společného a stál trojnásobek toho, co zbytek auta :lol:) a já měl z ostudy kabát, že jsem si včas nezjistil šířku ráfků. Mě to ale fakt vůbec nenapadlo řešit. Blbě jsem předpokládal, že je to všechno stejné, ale ono není. A chápu proč. Coupé totiž mělo standardně rozměr 195/55, ale ostatní modely 200/400 měly 185.
Ale tak jsem si od kluků odvezl aspoň cenné rady k tomu, jak na závod nahustit, jak zahřát a jak si poradit s první zatáčkou :-) No a když to klapne s Honzou, tak budu mít na předku teoreticky lepší trakci díky většímu rozchodu. No jsou to zkušenosti, ale tedy za poslední měsíc jich je nějak požehnaně. Abych byl upřímný, tak se tak trošilinku těším, až bude po víkendu. Nezdá se to, ale ty fofry kolem příprav ve spojení se starostni v práci a doma není dvakrát to, co by si člověk užíval. Ale zas díky tomu jsem se vyhecoval k tomu Kupéčko dát zas trošku do pucu, což rozhodně bylo třeba.
Jo a J0hnymu opravdu hodně držím palce, ať zvládne auto dát do skvělého stavu a může s klidným vědomím nastoupit do závodu. Obrovsky se těším, že mu za ta kola přenechám vítězství ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte dub 28, 2015 21:07

Při pohledu na J0hnyho téma si připadám trošku v depresích... dnes jsem posbíral další várku zkušeností. Mnohem hodnotnější tento rok budou asi fakt ty zkušenosti, než úpravy a opravy, které jsem na autě udělal :roll:
Na geošce se bohužel ukázalo, že tlumičema přední odklon nebyl. Ten se tedy na levé straně nezmírnil a naopak k tomu přibyl o stupeň větší záklon, než na pravé straně :puke: Údajně to na té tyči může být tak 0,5 cm. Jsem přemýšlel, jak je to možný a pak mi to docvaklo a o to víc mě to štve, že jsem na to taky mohl přijít dřív a navíc se to mohlo řešit snadno podložkami. Jak jsem tu tudle dával fotku té nápravnice, tak na ní byla vidět ta ohnutá tyč. Ono totiž VIčko dostalo o nějaký patník ťafku zezadu do levého předního kola, což v důsledku znamenalo ohnutou poloosu a právě tu tyč. Že mě ale nenapadlo, že to vlastně mohla chytnout i ta nápravnice, za to bych si fakt naliskal :-( Přitom jsem to mohl změřit. A hlavně že jsem si říkal, že jak to smontuji, tak změřím přesně rozvory na obou stranách. Leda prd... zapomněl jsem na to, protože jsem spěchal a v tom presu už jsem na to pak nemyslel. Mechanik mě tedy chlácholil, že to není tak zlé... ale mi to dobře nedělá. Je to špatně odvedená práce a s tím se moc smířit nedokážu.
Takže budu si muset někde půjčit laserový metr a budu měřit tak dlouho, až zjistím příčinu toho odklonu. Typa mám na velkou nápravnici, protože vršek má rozchod mezi tlumiči správný a to levé kolo je výrazně víc vystrčené z auta, než aby byla příčina v ohnuté těhlici. Bohužel to ale do soboty už nedám :-(
Další blbý pocit mám z uložení tlumičů nahoře - když auto stojí, tak ty vrchní misky jsou nad gumou a když s předkem auta trošku zapružím, tak to v tom uložení chodí dost nahoru/dolů. Jsem si tím podvozkem ze ZRa asi spíš přihoršil. Asi zkusím vymyslet, jak to do soboty nějak vymezit podložkou pod matici.
A taky bych měl nechat vyvážit ty moje 17", bo celkem klepou do volantu... pořád práce hromada :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 30, 2015 7:29

Stav přední geometrie mě nedává spát a umocňuje to fakt, že levá zatáčka ... skoro ani nejde udělat :puke: Ještě že je Mýto po směru hodinových ručiček :-D Dneska jedu za strýcem převážit kola a jak bude auto na zvedáku, tak zkusím předek přeměřit a asi zvážím to, že ten levý záklon zmenším i za cenu toho, že si trošku rozhodím sbíhavost. Když bude síla, tak si změnu vypočítám, nebo změřím a sbíhavost na té straně zkoriguju. Nejsem si jistý, jestli to bude mít nějaký dopad na levou zatáčku, ale třeba je to tak, že jak je to kolo posunuté proti pravému vpřed, tak při zatočení se to fakt hádá a i když je levá strana odlehčená, tak to kolo směřuje jinak, než pravé.
Druhá věc je to, že by se i na té pravé straně hodilo mít ten odklon stejně blbě, jako je na levé. Vzpomínám na to, jak to při tom brutálně sníženém podvozku drželo a zatáčky to kroutilo nekompromisně ... chjo... 3 cm dolů to chce, ale jak to udělat a nekrást?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 30, 2015 21:24

Tak 17" kola mám převážený - byly celkem dost rozhozený, lítaly tam čísla jako 40, 30 :-D Každopádně na cestě zpět bylo vyvážení dost znát. Prohodil jsem zadní za přední - zadní byly sjeté celkem stejně na krajích, ale na předku na straně, kde mám ten větší odklon, byl kraj sjetý skoro na nulu :roll: Tak letošní sezónu určitě zvládnou.
No... zítra určitě ještě poladím zadní stabilizátor. Nejvíc tedy glochtá guma na kocích tyče, ale i uložení je volnější. Gumičky do tyče mám doma náhradní originální, tak ty vyměním a ten polyuretan zvážím. Jinak zdola jsem nikde nenašel žádnou zásadní hrůzu, žádnou větší korozi. Brzdy jsem po loňsku myslel, že jsem je dojezdil, ale až na zadní levou stranu, kde jsou desky už před limitem, všechno vypadá v poho a i celkem pěkně zajeté. Tak to by taky letos mělo vydržet.
A pak jsem tedy koumal s metrem v ruce to je tam vepředu blbě. Proti přední nápravnici je tedy to levé kolo o nějakých 7mm blíž, jak pravé a je to prostě o uložení v nápravnici - to půjde v pohodě dorovnat podložkou. Ale co ten odklon? Tak to absolutně nechápu, nerozumím a říkám - taková situace nemůže nastat. Ono velice těžko se hledaly nějaké rozumné body, od kterých by se to dalo změřit, ale něco se našlo a v podstatě mi to vyšlo tak, že skutečně nápravnice je o cca 3-4 mm posunutá víc vlevo. Ale řekněte mi někdo jak je to možný :?: :!: Hlavní nápravnice je jak nová - bez koroze, nepomuchlaná, nesvařovaná, nepopraskaná, prostě nepoškozená. Na rámu karoserie taky není znát, že by to bylo nějak rovnané, svařované, poškozené. V šroubech taková vůle být do stran nemůže. Nevím.... nechápu.... rozhodně to není snadno řešitelný. Asi by to chtělo to dát karosáři, aby to přesně laserem změřil, jestli to fakt není nějak hnutý. Poslední varianta je, že to auto je echt british a kluci ho svařili nějak křivo :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát kvě 01, 2015 12:14

Takže provedl jsem poslední úpravy (opravy)... gumičky v zadním stabíku jsem vyměnil za nové, co jsem kdysi koupil na rimmerech do zásoby, ale polyuretanové uložení se nekoná, protože má moc malý průměr. Takže jsem to původní gumové aspoň vytěsnil měděným plechem. Polyuretan si schovám na Labuť, kde je stabík o něco tenčí.
A nakonec jsem hecnul kamaráda a rozřízli jsme ten zadní výfuk. Už chápu proč je tak těžký - je dvouplášťový a ten vnější plech byl fakt kus materiálu. Uvnitř nic rozpadlého, uvolněného, prostě ten výfuk by vydržel i třetí světovou. Tak jsem uvnitř z propojovacích perforovaných trubek omlátil nános karbonu, který trošku přicpával dírky a protože mě ten zvuk výfuku fakt už nebaví, tak jsme navrtali tři díry do výstupní trubky tak, aby tam šlo něco na přímo. Svařit plášť zpět byl docela problém, ale nakonec to šlo. Co je ale horší, že se zvuk vůbec nezměnil a pořád je takový drnčivý plechový :puke: Jooooo, to když byl výfuk pryč, tak to byla jiná muzika. Kurde to by to v Mějtě jelo... aspoň dalších třicet koní by tam bylo. No, ale je fakt, že ten výfuk není stavěný na tento motor a že asi nebude dvakrát vyhovovat potřebě dobrého vyplachování motoru...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pát kvě 01, 2015 14:17

Počkej až uslyšíš můj třípalec :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět