Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trundo, když čtu o Tvých autech, tak si říkám, jestli už nepotřebuješ psychiatra
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nu, namontoval jsem zpět lanovod spojky, který jsem si půjčoval do zásoby na MiniRaceDay, dal do auta baterku a na první otočení motor naskočil. Tak jsem Kupéčko kolem domu trošku projel, ohobloval ohnilé brzdy. Obkouknul jsem kde co jak rezne a poplakal si na důlky od krup
Příští týden bych měl Kupéčko na zimu dát k sousedovi do garáže. Štve mě, že jsem musel mít auto přes sezónu venku na ulici
Příští týden bych měl Kupéčko na zimu dát k sousedovi do garáže. Štve mě, že jsem musel mít auto přes sezónu venku na ulici
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Po třičtvrtě roce jsem musel od kamaráda z garáže vyjet Kupéčekm a přeparkovat domů. Opět, na prvni drc nadtartovalo. Ale co mě fakt dostalo a už se opakuji, tak při projeti ten podvozek je prostě jiná liga proti ZRu... na to, jaká to je koza, tak to zatáčí s mnohem větší jistotou a ta reakce na volant je parádní... prostě to auto musí žít dál! V zimě asi rozjedu generálku...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Přitom vizuálně by člověk řekl úplný opak
MG ZS 180
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Je to chuďátko..... ale chuďátko to bylo už od začátku, co jsme ho koupili. Předek byl zřejmě nějak těžce bouraný. Jsou tam křivé nosníky, koukal jsem, že i A sloupek bude nějaký silně kitovaný a fakt celá přední polovina auta je lakovaná. Ale už od začátku bylo vidět, že nějak mizerně a proto to celé tak olezlo. Bohužel loňské kroupy zkázu dokonaly. Koroze tam není žádná katastrofa, ale prahy a rožky zadních lemů na vyvařování budou.
Plán mám takový, že auto půjde úplně očesat na holou karoserii bez skel. Vyvařit, porovnat křivé části karoserie, vyrovnat plechy a celolak. Podvozkové části mám z nějaké části už zrepasované, zbytek se udělá. Všechno půjde do polyuretanu, protože to ten podvozek dostává zas ještě o level výš. Mechanicky a elektricky to klidně v první fázi může zůstat tak, jak je. Motor frčí nádherně, vše funguje.
V další fázi, až plechově zdechne zlé a mrzuté ZRo, tak z něj přesypu motor a převodovku se samosvorem. Elektriku zřejmě nekonec asi taky dám ze ZRa, protože mám v plánu remap jednotky od KMaps a to by snad mělo dostat nastavení motoru do výrazně lepšího charakteru, než má standardní ZRo. Které je proti nastavení emisemi nezasaženého VIčka brutálně utlumené i přes to, že má papírově o 15 koní víc.
No a průběžně se budou řešit drobné detaily, jako stav interiéru, lišty apod., protože to už je zboží, které se nedá nové bohužel sehnat, takže to bud muset taky nějak průběžně lovit.
K tomu motoru ještě. VIčkový setup (145 koní, MEMS 2.0) je nádherně točivý a motor má fakt radostný charakter. Jezdil jsem s ním prakticky tak, že při akceleraci jsem nešel pod 4000 a rádo se to točilo až k omezovači. U ZRa je to postavené mnohem níž a před omezovačem to rozhodně nevzbuzuje žádné zvýšené emoce. Proto se léta nedoporučovalo dělat upgrade na MEMS3 a doporučovalo se zůstat u starého. Ale protože existuje banda bývalých motorářů z roverů a MEMS3 je proti MEMS2 programovatelná, tak se podařilo chlapcům i tu emisemi svázanou potvoru jezdit tak, že z toho vyždímali radostnější charakter, 170 koní a reálně přívětivější spotřebu.
Plán mám takový, že auto půjde úplně očesat na holou karoserii bez skel. Vyvařit, porovnat křivé části karoserie, vyrovnat plechy a celolak. Podvozkové části mám z nějaké části už zrepasované, zbytek se udělá. Všechno půjde do polyuretanu, protože to ten podvozek dostává zas ještě o level výš. Mechanicky a elektricky to klidně v první fázi může zůstat tak, jak je. Motor frčí nádherně, vše funguje.
V další fázi, až plechově zdechne zlé a mrzuté ZRo, tak z něj přesypu motor a převodovku se samosvorem. Elektriku zřejmě nekonec asi taky dám ze ZRa, protože mám v plánu remap jednotky od KMaps a to by snad mělo dostat nastavení motoru do výrazně lepšího charakteru, než má standardní ZRo. Které je proti nastavení emisemi nezasaženého VIčka brutálně utlumené i přes to, že má papírově o 15 koní víc.
No a průběžně se budou řešit drobné detaily, jako stav interiéru, lišty apod., protože to už je zboží, které se nedá nové bohužel sehnat, takže to bud muset taky nějak průběžně lovit.
K tomu motoru ještě. VIčkový setup (145 koní, MEMS 2.0) je nádherně točivý a motor má fakt radostný charakter. Jezdil jsem s ním prakticky tak, že při akceleraci jsem nešel pod 4000 a rádo se to točilo až k omezovači. U ZRa je to postavené mnohem níž a před omezovačem to rozhodně nevzbuzuje žádné zvýšené emoce. Proto se léta nedoporučovalo dělat upgrade na MEMS3 a doporučovalo se zůstat u starého. Ale protože existuje banda bývalých motorářů z roverů a MEMS3 je proti MEMS2 programovatelná, tak se podařilo chlapcům i tu emisemi svázanou potvoru jezdit tak, že z toho vyždímali radostnější charakter, 170 koní a reálně přívětivější spotřebu.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak, jak tu proběhlo, s Lukym jsem uzavřel kšeft a odkoupil jsem od něj "parádní" šedé kožené (perforované) sedačky původem z kabria. Prostě jsem musel ....
Kupéčkové origo textilní sedačky jsou v dost mrzutém stavu. Potrhané, vytahané a tak vůbec se jim nějak nepovedlo sedačky vypolstrovat a potahy na sedačkách dost plandají. Nicméně ty potahy prostě zachránit nejdou a já bych nesnesl tam pak mít cosi neoriginálního. Takže toto je cesta, protože šedé kožené perforované sedačky se dávaly i právě do Rover 218VVC Coupe. A takto by to mělo vypadat:
https://passionford.com/forum/cars-for- ... owner.html
Tedy jasná volba.Konkrétně tedy sedačky od Lukyho jsou z kabria, takže přední sklápěcí, zadní dvousedadlo, tedy vše, jak má být. V Kupéčku stejně řešené. Mám k tomu i koženou loketku a kožené vložky do dveří. Bohužel kabrio mělo v zadních bocích reproduktory, kdežto Coupé kapsy a opět vložky. Tedy ty budu muset vyrobit.
Stav sedaček... no... z kabria a původní majitelé asi totálně dlabali na to, že by se o kožené sedačky mělo nějak pečovat. Takže totální hnůj viz. foto. Nicméně pod tím humusem jsem neviděl nijak moc zásadních vad. Spolujezdcova sedačka má natrhlý kožený bok sedáku. Zadní sedák je propálený. Šoférova sedačka má kvůli nulové péči ošoupanou barvu. A jsou orezlé úchyty do podlahy. Klasika...
Šoférovu sedačku jsem vyčistil pomocí APC. Byla to fakt chuťka viz. foto. Než to napajcuju nějakým "kondicionerem", přemýšlím, jestli se nějak pokoušet obnovit tu barvu. Ale asi se do toho sám pouštět nebudu. Nakonzervuji kůži, kouknu na to, jestli se dají demontovat držáky na opískování. Vyčistím a ošetřím kůži, ošetřím orezlé části a sedačky uložím do sucha na půdu. Další opravy na nich nechám na později.
Kupéčkové origo textilní sedačky jsou v dost mrzutém stavu. Potrhané, vytahané a tak vůbec se jim nějak nepovedlo sedačky vypolstrovat a potahy na sedačkách dost plandají. Nicméně ty potahy prostě zachránit nejdou a já bych nesnesl tam pak mít cosi neoriginálního. Takže toto je cesta, protože šedé kožené perforované sedačky se dávaly i právě do Rover 218VVC Coupe. A takto by to mělo vypadat:
https://passionford.com/forum/cars-for- ... owner.html
Tedy jasná volba.Konkrétně tedy sedačky od Lukyho jsou z kabria, takže přední sklápěcí, zadní dvousedadlo, tedy vše, jak má být. V Kupéčku stejně řešené. Mám k tomu i koženou loketku a kožené vložky do dveří. Bohužel kabrio mělo v zadních bocích reproduktory, kdežto Coupé kapsy a opět vložky. Tedy ty budu muset vyrobit.
Stav sedaček... no... z kabria a původní majitelé asi totálně dlabali na to, že by se o kožené sedačky mělo nějak pečovat. Takže totální hnůj viz. foto. Nicméně pod tím humusem jsem neviděl nijak moc zásadních vad. Spolujezdcova sedačka má natrhlý kožený bok sedáku. Zadní sedák je propálený. Šoférova sedačka má kvůli nulové péči ošoupanou barvu. A jsou orezlé úchyty do podlahy. Klasika...
Šoférovu sedačku jsem vyčistil pomocí APC. Byla to fakt chuťka viz. foto. Než to napajcuju nějakým "kondicionerem", přemýšlím, jestli se nějak pokoušet obnovit tu barvu. Ale asi se do toho sám pouštět nebudu. Nakonzervuji kůži, kouknu na to, jestli se dají demontovat držáky na opískování. Vyčistím a ošetřím kůži, ošetřím orezlé části a sedačky uložím do sucha na půdu. Další opravy na nich nechám na později.