Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od lajonel » ned zář 05, 2010 16:26

Normálně to vzal na benzínku kde je WAPka a nebál se toho :-) akorát nevim co použil za prostředek...

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned zář 05, 2010 16:40

tak to se asi fakt nebal, protoze tam je to vetsinou zakazany.

ten prostredek by to asi chtelo vedet. Ja jsem myl motor v kanade a takhle dobre se mi to nepovedlo, ale delal jsem to jen zahradni hadici. Musis se zeptat, jestli treba zakryval rozdelovac a jestli u toho mel nastartovanej motor.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od lajonel » pon zář 06, 2010 12:37

Zkusim se ho poptat :-)

Jinak jsem měl velikou, obrovskou kliku... :!: dneska ráno jsem přišel k autu
a měl jsem z poloviny ztažené okýnko u spolujezdce :oops:

Naštěstí si toho nikdo koho by to mohlo lákat nevšim :-)
sice by mi mohl ukrást akorát toho vymazlenýho panasonica i když autosedačka by mě hodně mrzela...

no pěkně jsem si vyčinil a slíbil jsem si, že už se to nebude nikdy opakovat ;) 8)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od Trunda » pon zář 06, 2010 13:24

Kurnik to je fakt nadhera ten motor :shock: Na kupecku bych to potreboval vystrikat jak sul, ale teda taky si na to netroufam bez rady odbornika... Taky bych mel celkem strach aby se WAPkou neco neustrelilo...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od lajonel » stř zář 08, 2010 17:31

Tak dneska přišly peníze od pojištovny... poslali mi desítku list:
Takže celkem spokojenost čekal jsem cokoliv a víc určitě ne :-)

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od Roman620ti » stř zář 08, 2010 17:51

lajonel píše:Tak dneska přišly peníze od pojištovny... poslali mi desítku list:
Takže celkem spokojenost čekal jsem cokoliv a víc určitě ne :-)

tak nato, žes to měl pojištěný v ručením a přeci jenom už ty naše káry patřej spíše do starožitnictví to je pěkný. Jako lepší než nic. Kvalitní lak by měl stát do 30tis kč se známým v lakovně kolem 20ti, takže by z toho měl člověk velkou část hrazenou, ikdyž v Praze to nemá absolutně smysl nic lakovat :roll: . To až teda koukám, že se z toho ty ku*rvy nechtěly vyvléknout :shock:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od lajonel » stř zář 08, 2010 18:09

Jo a vůbec se nekroutili... ten pojištovák.. to prostě bral tak jak to je :-)
K tomu laku... abych se přiznal dneska jsem koupil AUTOEMAIL :-) a normálně jsem si zastřík škrábance na blatníkách.. a to dopadlo překvapivě dobře...
mám výhodu, že nemám metalízu :-) a kde jsem to měl rezavý tak jsem to brousnul a taky přestřík...
jako na pohled zblízka to není... ale aspoń to na první pohled nebije do očí... stupo:

doufám, že to vydrží aspoň do zimy :D je to sice jako, když se stará ženská namaluje a doufá že bude zase mladá :D
ale lepší než předtim :-) msm:

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od Roman620ti » stř zář 08, 2010 18:30

No když ti to zase vyleze, tak pokud ten plech neni už prolezlej na skrz, je dobrý místo vybrousit, natřít a nechat reagovat odrezovačem, ketrej stojí kolem 50,-kč, pak použít nějakej dobrej základ, třeba zinkovej a pak přestříknout, pokud by to bylo hrbolatý, jak ten plech vyžrala rez, použít ještě kit. Ale voda se solí je stejně svi*na :|
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř zář 08, 2010 19:03

navic kdyz brousis rez, tak ji jenom zabrusujes jakoby dovnitr a na povrchu vylestis, takze to pozdeji ci driv vyleze.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od Roman620ti » stř zář 08, 2010 19:32

Jasný to je všechno jen opatření na "nějakou" dobu, dobrá je flexa a vybrousit to na čistej plech, jenže na sídlišti v Praze to asi každej doma mít nebude :-D , ale stejně, jak je ta rez pokročilejší, je nejlepší auto vyvařit a nebo s ním nejezdit v mokru :| Taky to mohli soudruzi dělat z hliníku, jako ty německý pekáče vzek: vzek: vzek:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od lajonel » stř zář 08, 2010 20:24

Hah tak nečekám zázrak... a já jsem se s tim fakt nemazlil... nejdřív jsem začal tim nárazníkem...
a pak když už jsem to držel v ruce tak jsem pokračoval dál... jako i kdyby to vydrželo jenom na sraz :D
hrbolatý to je jako krušný hory :-) ale to už bylo odpředtim jak to bylo už jednou dělaný...

Funglovka z toho už nikdy nebude :D

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od J0hny » pát říj 01, 2010 19:42

Motor umejt vapkou můžeš, nemusí se stát nic, ale taky ho můžes umejt hadicí a nepojede :D Je pravda, že u k-serie se mi nikdy nestalo aby to něco udělalo i když u 114 GTi když jsem si jednou umyl motor tak sem ho pak natočil, všechno v pohodě, ale pro jistotu jsem odmontoval víčko rozdělovače a bylo zevnitř orosený - tzn. neni problém si vapkou na problém zadělat, v práci mejem motory silnou vapkou po každym závodě hodně detailně ale nikdy to nic neudělalo, a nic na tom motoru zvenku ani na elektrice upravováno neni prostě sériovka :D :D :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od cobain » čtv pro 02, 2010 21:14

lajonel skus sa opytat cim to umyval ako vapky sa nebojim ale co pouzil aky cistiaci prostriedok?

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od lajonel » čtv pro 02, 2010 21:35

Jo jo zkusim se zeptat.. teď jsem ho viděl zrovna a zapomněl jsem na to :-)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Průběh opravy hranostaje srpen 2010

Příspěvek od J0hny » úte pro 14, 2010 20:07

Chce to normálně ARVU sice už se nevyrábí, ale sehnat se dá a když to spojíš eště s ohřejvanou wapkou tak je motor jak novej met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět