Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř srp 04, 2010 18:31

to zase ne. Kdybych nepotreboval penize na skolu, tak si tady ziju jak kral, ale ani tak se nejak neupejpam, kdyz je tu i pritelkyne, hlavne at si to uzijem. Ted jedem znova do Wonderlandu.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 15, 2010 16:06

Tak Durango mi nasralo, tak ted jezdim Hondou CRV to je lepsi a levnejsi svezeni.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » ned srp 15, 2010 20:44

JO jo přidej fotku do seznamu :D

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned srp 15, 2010 22:12

To bych tam musel jeste pridat Toyotu Camry s kterou jsem taky jezdil asi tyden. Ale ta byla dobra. Startovani na dalku a super sound system.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned zář 05, 2010 1:54

Tak prvni testovaci jizda nic moc. Stalo dele nez mesic a byla vybita baterka, to nevim proc, tak prvne to nastartovalo, ale pak hned chciplo a pak uz nemela baterka silu na dalsi nastartovani, tak sme to roztlacili :lol: No chytlo to a motor v poho. Brzdy jsou orezly, tak drhnou ale od zadniho kotouce se mi ozyva pri brzdeni takovy klepani. Jak kdyby bylo neco na kotouci, protoze je to pravidelny a podle toho jak jedu rychle. Jinak snad dobry, ale to presedlani z kanadskych aut s automatickyma prevodovkama nebylo moc vesely. Stejne mi prijde, ze to auticko je docela zive na 1.3

tak zatim.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od AnderN » ned zář 05, 2010 21:47

Zkoušel jsi to pořádně probrzdit :?:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned zář 05, 2010 21:50

No to jsem jeste nezkousel, protoze nebyla moc moznost. Byl jsem jenom pro benzin a nakoupit no a stejne budu muset vymenit olej a čep na ramenu, tak kdyztak se mi na to mechanik mrkne, ale mam to v planu se nekde trochu rychleji rozjet treba na 100 a prudce zabrzdit.

Kotouc takhle moc prasklej byt nemuze ne?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od AnderN » ned zář 05, 2010 21:57

Může, ale to by přece bylo vidět ... navíc kvůli tomu, že to auto stálo, kotouč snad neměl důvod prasknout.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned zář 05, 2010 22:02

prave
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon říj 04, 2010 20:03

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Fujitsu » pon říj 04, 2010 20:56

Dva milióóóóny, hm slušná porce :wink: .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » pon říj 04, 2010 21:29

Gratulejšn čéče :-) ale za 20 let... to je slušnej průměr :-)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř říj 27, 2010 13:35

Jak zmerim, jestli dobiji alternator?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Jak zmerit jestli dobíji alternátor?

Příspěvek od roverix » stř říj 27, 2010 15:26

http://roverix.rajce.idnes.cz/mereni_do ... CI0124.JPG Obrázek Napojit na baterii. Musí dobíjet i při volnoběhu
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Jak zmerit jestli dobíji alternátor?

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř říj 27, 2010 16:53

jj diky. Budu si muset koupit multimetr. Pujcuju si, ale to je jeste nejakej starej s analogovou rucickou. :-D
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět