Anketa R200 -95

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa

Jaká maska se vám víc líbí? (nárazník neřešit)

Stará, bez mřížky jen se znakem
5
13%
Nová, znak v chromové mřížce
33
87%
 
Celkem hlasů: 38

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Anketa R200 -95

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř lis 10, 2010 18:39

_______________________________________________________________________________
Stará, bez mřížky jen se znakem

Obrázek
_______________________________________________________________________________
Nová, znak v chromové mřížce

Obrázek
_______________________________________________________________________________
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od LANiN » čtv lis 11, 2010 7:33

nová.. se starou mě to přijde jako Renault :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv lis 11, 2010 8:33

Možná kdybych měl tu novou, že budu mluvit jinak, ale mě se ta nová vůbec nelíbí. Je to vlastně jen ta mřížka přidělaná na staré kapotě. Akorát to ruší tvar. Jako nějaká bradavice. Ble :-)

Tož to je můj názor.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od Trunda » čtv lis 11, 2010 10:30

Nehlasuji, protoze se mi libi oboje ;-)
Na labuttce se mi libi mrizka, protoze je chromovana, jako listy na naraznicich, tudiz fesny doplnek pro konzervativne vysperkovane anglicke auto...
Na Kupecku se mi zas libi bez mrizky, pac auto ma spis sportovnejsi charakter a k tomu ten chrom moc nesedi... ale jak to udelali, tak to je ;-)
Navic! Ta mrizka je dost prakticka v ceskych pomerech... uz tak mam lem kapoty, ale i kapotu samotnou dost otukanou od kaminku... bez te mrizky by mi to za chvilku vypadalo silene - otukany az hruza :-(
A pak... ta mrizka je poznavaci znameni Rovera ... bez ni je fakt problem na silnici rozeznat, jestli je to stara Honda, nebo i ten Renault ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od LANiN » čtv lis 11, 2010 10:39

Trunda píše:A pak... ta mrizka je poznavaci znameni Rovera ... bez ni je fakt problem na silnici rozeznat, jestli je to stara Honda, nebo i ten Renault ;-)
tak tak.. když tak na to koukám, zajímalo by mě, kdo to od koho okopíroval :-D KUK
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od Trunda » čtv lis 11, 2010 10:43

Rekl bych asi dobovy standart ;-) Oboje se zacalo vyrabet v 1988 :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv lis 11, 2010 11:57

Kdyz tomu trundo tak rozumis. Proc ten model bez mrizky je vic vybavenej nez ten model s mrizkou?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od Trunda » čtv lis 11, 2010 12:25

Protoze ta mrizka se zacala na dvoustovky davat cca od roku 1992... do te doby kusy vyrobene mely predek tak, jak ho prevzaly od Hondy... mimochodem ta mrizka dvoustovce hodne moc zvedla poptavku ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv lis 11, 2010 13:09

A snizila cenu hi:

Honda ma predek uplne jiny a zadek taky.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od Trunda » čtv lis 11, 2010 13:42

Ok... koncept prebrali...
... to nevim jestli snizili cenu... kazdopadne to byl dobry marketingovy tah. Kdo chtel Hondu, tak si koupil Hondu... Rover se mel nest designersky v konzervativnejsim duchu za pouziti stejne kvalitni techniky ... o tom, ze to byla jakasi znouze ctnost se da polemizovat, protoze v te dobe takto spolupracovalo vice automobilek. Hlavne to umoznovalo aby mohlo existovat vice mensich automobilek... samozrejme v momente, kdy velke automobilky sezraly ty male (WV, BMW, ...), zacla epocha likvidace techto mensich automobilek... nestalo za tim nic jineho, nez utlumit konkurenci (viz. Skoda)... spoluprace Roveru a Hondy se ale nesla v duchu vzajemne pomoci... Honda vyrabela v Anglii, Rover ji dodaval diesely a Honda Roveru ostatni technicke koncepty... To ze Honda mela nad Roverem navrch je ale samozrejme jasne, protoze nelze porovnavat trpaslika s obrem...
Kazdopadne nemam rad reci typu "nejlepsi Rover je Honda" ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv lis 11, 2010 14:59

tak to tedy rozhodne. Taky nevim jestli byli levnejsi, ale museli byt, protoze sem jeste nevidel novejsi typ s mrizkou (hatchback) aby mel 4 okna v ele., bederni operky, kotoucovy brzdy mozna jeste neco. Sice ma mrizku, ale nema jine veci. Honda motory v Roveru mi nevadi, maji dobry motory.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od Trunda » čtv lis 11, 2010 15:08

No v Rave je i varianta vsech ctyr elektrickych okynek i pro Tourera, takze asi to bylo mozne... zrejme ale asi za priplatek... Kotouce se dozadu davaly pouze s ABS... opet priplatkova zalezitost... no vypada to, ze proste zmenili produktovou strategii, tudiz dali moznost vyberu ruznych doplnkovych balicku a zrejme, dle poptavky, kusu se vsema okynkama v elektrice je malo, protoze to malo komu stalo za priplatek... takze ano, cenova politika se musela zcela jiste zmenit onoho roku 1992...
... ani mne to neprekvapuje, protoze driv si zakaznici nemohli extra diktovat, co v aute chteji... proste byly nejake varianty a tak, jak sjely z pasu, tak se prodavaly...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv lis 11, 2010 15:22

Ale já mám kotouče a nemám abs. Mám I chlazený vpředu. Doma projedu nějaký brožury tak to zkusím zjistit, ale myslím, že ani za příplatek.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17980
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od Trunda » čtv lis 11, 2010 15:40

No vsak spravne... prave ze... ty mas auto jeste z ery, kdy tyhle prvky byly zahrnuty do standartni vybavy, ale za cenu vyssi ceny... od urcite doby uz byly pouze za priplatek. Mimochodem se take prislo na to, ze zadni kotouce nejsou vyhodnejsi jak bubny, proto se od urcite doby zadni kotouce davaly pouze na varianty s ABS...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Anketa R200 -95

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv lis 11, 2010 18:55

weed: weed: weed:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět