žárovky a jejich neustálé praskání

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od challi » čtv říj 27, 2011 10:01

mam problem s parkovackama kazdy dva dny menim jednu parkovacku vymnenim levou do dvou dnu muzu mnenit pravou a obracene uz sem jich tam dal 6 prestava me to bavit porad mnenit nenate nekdo s tim zkusenost popripade nenapada vas cim by to mohlo byt?
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od walkerik11 » čtv říj 27, 2011 21:43

Niekomu odpaluje ziarovky, lebo startuje so zapnutymi svetlami...ak nie tento dovod, tak nejak zrada v kabelazi
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od LANiN » pát říj 28, 2011 9:32

nepřebíjí ti alternátor?? změř napětí přímo na baterce při vypnutém a pak zapnutém motoru.. při nastartovaném by ti to nemělo stoupnout nad +-14,4V při skoro total mrtvé baterce (altík je zatížen a dobíjí skoro-naplno proto), pokud naměříš více (nebo spíše více než 15V) je to rozhodně špatně a asi bych šel po alternátoru tj možná reglér špatný?? diody v něm?? :oops: .. nebo se mi taky stalo, že altík nemusel přebíjet ale v něm byly špatné diody a do el. obvodu dával rušivé napětí, sem tam špičkově vyhodil i 17V a jako první příznak jsou právě praskající žárovky.. :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od challi » pát říj 28, 2011 16:55

tak alternátor mi dává 14,1 v maximu mi to naměřilo 14,7 takže opravdu nevím a se světlama opravdu nestartuju.
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od Austin » ned říj 30, 2011 18:41

nevím co tam máš, ale zkus tam nedávat čínské ale německé nebo české (stále se vyrábí, akorát nejsou na benzínkách)
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od J0hny » pon říj 31, 2011 20:46

Taky bych se přiklonil k verzi nekvalitních žárovek, opravdu je v tom zásadní rozdíl.... přitom v penězích minimální a to nemluvím o benzínkách met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od challi » pon říj 31, 2011 21:56

problém sem asi našel uvolnějej kabel na záporným pólu baterky.
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: žárovky a jejich neustálé praskání

Příspěvek od LANiN » úte lis 01, 2011 7:40

A tím se to vysvětluje.. Můžeš být jen rád, že ti kontakt z baterky nevyskočil, to by mohlo být paseky :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Odpovědět