GO rover coupe turbo
Re: GO rover coupe turbo
D čko točí snad 7500 cca takže to není zas o tolik. Nad 5500 je to už celkem svižné když nastoupí ostřejší profil vačky.
Z modernějších atmosfér se mi líbí K20 z type Ru, ale převážná většina novějších atmosfér do 2.0 je o ničem.
Z modernějších atmosfér se mi líbí K20 z type Ru, ale převážná většina novějších atmosfér do 2.0 je o ničem.
Re: GO rover coupe turbo
Jednoduchá odpověď, mimo schopnosti automobilek hraje roli Euro 4 a 5......
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: GO rover coupe turbo
Toz to je taky pravda...
Re: GO rover coupe turbo
konzultace ... pretrvavajiciho PROBLEMu... tak mam za sebou komplet renovaci jak kastle, tak motoru.. a stale je tu ten stary problem..,,jakmile mu nalozim Pr. 6000ot. natlaci mi to do chladice vzduch.,,hadice z chladice do motoru,,,horni... je pekne tvrde nafoukla...... a jelikoz motor byl komplet udelan,,prerovnan,,odtlakovan... tak uz me napadlo jestly by to nemohlo byt TURBEM.. ze by treba pri vetsim zaberu...foukalo do vody... jelikoz motor necham bezet na volno,,, ci jedu .........pomalu.. cca do 3000ot.. neudela to nic.. ale dam mu kour... a hadice se nafoukne... jestly mate nekdo zkusenosti s timto,, ci s turbomotory... prosim o radu jestly by to, to turbo mohlo delat.. podotknu ze turbo mi na budiku ukazovalo,, 1,2 Baru.. coz je opravdu moc... jestly by my pomohl TREBA repas turba....... a poradne nastaveni na CCa 0,7 baru. mohu motor projed bez turba???? tim myslim ze bych jen odpojil chlazeni vodou...... a zaslepil hadice Z a DO turba.. jen nastartovat a proslapnout.....abych poznal jestly mi to fouka z toho turba.... ci NE.. ??? uz me nenapada co by to mohlo byt....
Re: GO rover coupe turbo
Pardon, moje neznalost, to má chlazený turbo vodou?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: GO rover coupe turbo
ANO... a da se rict ze i trochu olejem...ale ten ma spise mazaci cinost....
Re: GO rover coupe turbo
kdyby byl srazek nekde tady nahore nebo u praglu tak samozrejme jedu taky. na jare bych mel mit taky komplet hotovo a myslim ze dvoustovka z rukou vernyho je taky vymazlena takze bysme bez problému vyraziliroverny píše:no prave ale nepovezu vam ukazat auto rozestavene... az to bude komplet,,pocitam na jare.. se urcite ukazu... ale odtud to mam dost daleko ..skoro na kazdy srazek... kdyby se to povedlo zase nekde u Liberce... nebo tak nekde bliz..k Praze urcite by jste tam potkaly vice zatim nevydanych aut... co ja vim tak jsem jenom ze Zatce 3 roveraci... co zatim nikam nevyjely.... bud jsme na tom pracovaly,,nebo to bylo fakt moc daleko... ale kazdopadne dekuji zachvalu... delal jsem to proto aby se to libylo..
Rover 200vi - 1.8vvc
Re: GO rover coupe turbo
Tento problem som riesil aj ja bolo to tesnenie pod hlavou uplne presne to iste na mali plyn som mohol jazdit kolko som chcel ako nahle som tomu stupil uz to tlakovalo...
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93
Re: GO rover coupe turbo
Este jedna vec ty si to robil vsetko na novo nechcem ta strasit ale kludne to moze byt aj prasknuta hlava na mieste kde to neni vidiet odporucam odtlakovat.....
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO rover coupe turbo
Taky bych to tipoval na to těsnění pod hlavou, nikdy jsem neslyšel, že by někomu turbo foukalo do vody, a hlavně je to docela technicky nemožný, protože když motor ohřeješ na provozní teplotu má stejně ve vodě tlak něco kolem 1 baru... takže by ti šla naopak voda do turba, což by nadělalo velikej bordel možná špatnej postup při osazování hlavy, nebo může bejt něco s blokem, třeba mírně propadlej... stává se to sice hlavně u vložkovanejch motorů jako k-series, škodovka, ale vyloučit se to taky na 100 procent nedá, hlava dolů...kontrola, kontrola, kontrola a znova pořádně složitPUMA-GT píše:Tento problem som riesil aj ja bolo to tesnenie pod hlavou uplne presne to iste na mali plyn som mohol jazdit kolko som chcel ako nahle som tomu stupil uz to tlakovalo...
Re: GO rover coupe turbo
Hlavu jsem měl před osazením na motor srovnanou a odtlakovanou. Tlakování se, ale určitě nedělalo pří zahřátí hlavy na provozní teplotu
Také mě napadlo, že by to mohla být prsklina, která se roztáhne až po pořádném zahřátí, ale to by musela mizet voda. A to se neděje, natlakuje se nádobka (víčko na nádobku jsem dával nové), nádobka se naplní, ale ventil ve víčku to ještě nepustí. Po vychladnutí to klesne na původní hladinu. Kdyby byla prasklina v bloku, pracovní ploše válce, tak by po zhasnutí motoru voda mizela buď do válce a nebo do oleje. Olej je čistý a voda neobsahuje olej. To, že by to mohl být prohnutý blok, je teoreticky také možné. Mám ještě jeden motor , ale ten má jinou hlavu (vačka bez zakončení na rozdělovač). Mám také hlavu z atmosferického dvoulitru 100 kW a na první pohled je stejná i co se týče rozměru ventilů, ale ještě jsem neměřil průměry usazení vaček jestli je to shodné.
Už jsem z toho motoru na prášky
Také mě napadlo, že by to mohla být prsklina, která se roztáhne až po pořádném zahřátí, ale to by musela mizet voda. A to se neděje, natlakuje se nádobka (víčko na nádobku jsem dával nové), nádobka se naplní, ale ventil ve víčku to ještě nepustí. Po vychladnutí to klesne na původní hladinu. Kdyby byla prasklina v bloku, pracovní ploše válce, tak by po zhasnutí motoru voda mizela buď do válce a nebo do oleje. Olej je čistý a voda neobsahuje olej. To, že by to mohl být prohnutý blok, je teoreticky také možné. Mám ještě jeden motor , ale ten má jinou hlavu (vačka bez zakončení na rozdělovač). Mám také hlavu z atmosferického dvoulitru 100 kW a na první pohled je stejná i co se týče rozměru ventilů, ale ještě jsem neměřil průměry usazení vaček jestli je to shodné.
Už jsem z toho motoru na prášky
Re: GO rover coupe turbo
Ako hovorim to iste voda nemizela nesla ani do oleja a bolo to ono inak motor 2.0 turbo stale v ponuke 3500kc....potrebujem spravit miesto v garazi....
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93
Re: GO rover coupe turbo
to turbo me porad vrta hlavou.... precejenom mi na budiku ukazoval tlak, 1,2 baru... myslim si ze to turbo nekdo rozkouril na plno.... a bude spatne... kdyz uz budu sundavat to turbo..skusim vymenit blok .... za jiny.. podotknu.. ZE KDYZ JSEM AUTO KOUPIL BYLY NA MOTORU VYLITANE MRAZOVKY... takze v tom urcite zmrzla voda.. a tim padem bude bud blok,,,nekde napraskly.. nebo by mohlo byt poskozene to turbo.... protoze to zacne zlobit... kdyz mu nalozim.... a poradne zatizim turbo...... uz nevim
Re: GO rover coupe turbo
Ok... procistil jsem to tu a presunul do noveho tematu viewtopic.php?f=34&t=6269 .... prosim pokracujme tam, protoze me to docela zajima
Re: GO rover coupe turbo
Zdárek pánové,
dlouho sem se tu neobjevil...a teď sem příjdu a najdu takovýhohle kutila. Koukal sem na fotky a je fakt super, když to někdo dělá takhle poctivě.
Krasavec to je!
Jinak k tý tvrdý hadici, to je normální. Nebo aspoň u mě. Těsnění pod hlavou je dělaný minulou zimu a dělalo to před tím i potom. Johnny by ti to potvrdil. Nevím, jestli jste si už psali, ale to je podobnej blázen jako ty
dlouho sem se tu neobjevil...a teď sem příjdu a najdu takovýhohle kutila. Koukal sem na fotky a je fakt super, když to někdo dělá takhle poctivě.
Krasavec to je!
Jinak k tý tvrdý hadici, to je normální. Nebo aspoň u mě. Těsnění pod hlavou je dělaný minulou zimu a dělalo to před tím i potom. Johnny by ti to potvrdil. Nevím, jestli jste si už psali, ale to je podobnej blázen jako ty
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den