GO rover coupe turbo

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od podryx » stř led 18, 2012 1:17

D čko točí snad 7500 cca takže to není zas o tolik. Nad 5500 je to už celkem svižné když nastoupí ostřejší profil vačky.
Z modernějších atmosfér se mi líbí K20 z type Ru, ale převážná většina novějších atmosfér do 2.0 je o ničem.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od KDB » stř led 18, 2012 10:08

Jednoduchá odpověď, mimo schopnosti automobilek hraje roli Euro 4 a 5...... list:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » stř led 18, 2012 12:02

Toz to je taky pravda... ml:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » sob led 21, 2012 14:44

konzultace ... pretrvavajiciho PROBLEMu... tak mam za sebou komplet renovaci jak kastle, tak motoru.. a stale je tu ten stary problem..,,jakmile mu nalozim Pr. 6000ot. natlaci mi to do chladice vzduch.,,hadice z chladice do motoru,,,horni... je pekne tvrde nafoukla...... a jelikoz motor byl komplet udelan,,prerovnan,,odtlakovan... tak uz me napadlo jestly by to nemohlo byt TURBEM.. ze by treba pri vetsim zaberu...foukalo do vody... jelikoz motor necham bezet na volno,,, ci jedu .........pomalu.. cca do 3000ot.. neudela to nic.. ale dam mu kour... a hadice se nafoukne... jestly mate nekdo zkusenosti s timto,, ci s turbomotory... prosim o radu jestly by to, to turbo mohlo delat.. podotknu ze turbo mi na budiku ukazovalo,, 1,2 Baru.. coz je opravdu moc... jestly by my pomohl TREBA repas turba....... a poradne nastaveni na CCa 0,7 baru. mohu motor projed bez turba???? tim myslim ze bych jen odpojil chlazeni vodou...... a zaslepil hadice Z a DO turba.. jen nastartovat a proslapnout.....abych poznal jestly mi to fouka z toho turba.... ci NE.. ??? uz me nenapada co by to mohlo byt....

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Vilém » sob led 21, 2012 14:56

Pardon, moje neznalost, to má chlazený turbo vodou?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » ned led 22, 2012 10:40

ANO... a da se rict ze i trochu olejem...ale ten ma spise mazaci cinost....

Ferry
Příspěvky: 86
Registrován: úte lis 02, 2010 8:34
Bydliště: Žatec

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Ferry » stř led 25, 2012 16:17

roverny píše:no prave ale nepovezu vam ukazat auto rozestavene... az to bude komplet,,pocitam na jare.. se urcite ukazu... ale odtud to mam dost daleko ..skoro na kazdy srazek... kdyby se to povedlo zase nekde u Liberce... nebo tak nekde bliz..k Praze urcite by jste tam potkaly vice zatim nevydanych aut... co ja vim tak jsem jenom ze Zatce 3 roveraci... co zatim nikam nevyjely.... bud jsme na tom pracovaly,,nebo to bylo fakt moc daleko... ale kazdopadne dekuji zachvalu... delal jsem to proto aby se to libylo.. :wink:
kdyby byl srazek nekde tady nahore nebo u praglu tak samozrejme jedu taky. na jare bych mel mit taky komplet hotovo a myslim ze dvoustovka z rukou vernyho je taky vymazlena msm: takze bysme bez problému vyrazili mir:
Rover 200vi - 1.8vvc
Obrázek

PUMA-GT
Příspěvky: 77
Registrován: pon úno 09, 2009 17:12

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od PUMA-GT » čtv led 26, 2012 20:15

Tento problem som riesil aj ja bolo to tesnenie pod hlavou uplne presne to iste na mali plyn som mohol jazdit kolko som chcel ako nahle som tomu stupil uz to tlakovalo...
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93

PUMA-GT
Příspěvky: 77
Registrován: pon úno 09, 2009 17:12

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od PUMA-GT » čtv led 26, 2012 20:18

Este jedna vec ty si to robil vsetko na novo nechcem ta strasit ale kludne to moze byt aj prasknuta hlava na mieste kde to neni vidiet odporucam odtlakovat.....
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od J0hny » čtv led 26, 2012 20:37

PUMA-GT píše:Tento problem som riesil aj ja bolo to tesnenie pod hlavou uplne presne to iste na mali plyn som mohol jazdit kolko som chcel ako nahle som tomu stupil uz to tlakovalo...
Taky bych to tipoval na to těsnění pod hlavou, nikdy jsem neslyšel, že by někomu turbo foukalo do vody, a hlavně je to docela technicky nemožný, protože když motor ohřeješ na provozní teplotu má stejně ve vodě tlak něco kolem 1 baru... takže by ti šla naopak voda do turba, což by nadělalo velikej bordel :) možná špatnej postup při osazování hlavy, nebo může bejt něco s blokem, třeba mírně propadlej... stává se to sice hlavně u vložkovanejch motorů jako k-series, škodovka, ale vyloučit se to taky na 100 procent nedá, hlava dolů...kontrola, kontrola, kontrola a znova pořádně složit :(
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » čtv led 26, 2012 21:14

Hlavu jsem měl před osazením na motor srovnanou a odtlakovanou. Tlakování se, ale určitě nedělalo pří zahřátí hlavy na provozní teplotu
Také mě napadlo, že by to mohla být prsklina, která se roztáhne až po pořádném zahřátí, ale to by musela mizet voda. A to se neděje, natlakuje se nádobka (víčko na nádobku jsem dával nové), nádobka se naplní, ale ventil ve víčku to ještě nepustí. Po vychladnutí to klesne na původní hladinu. Kdyby byla prasklina v bloku, pracovní ploše válce, tak by po zhasnutí motoru voda mizela buď do válce a nebo do oleje. Olej je čistý a voda neobsahuje olej. To, že by to mohl být prohnutý blok, je teoreticky také možné. Mám ještě jeden motor , ale ten má jinou hlavu (vačka bez zakončení na rozdělovač). Mám také hlavu z atmosferického dvoulitru 100 kW a na první pohled je stejná i co se týče rozměru ventilů, ale ještě jsem neměřil průměry usazení vaček jestli je to shodné.
Už jsem z toho motoru na prášky

PUMA-GT
Příspěvky: 77
Registrován: pon úno 09, 2009 17:12

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od PUMA-GT » čtv led 26, 2012 21:42

Ako hovorim to iste voda nemizela nesla ani do oleja a bolo to ono inak motor 2.0 turbo stale v ponuke 3500kc....potrebujem spravit miesto v garazi....
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » pát led 27, 2012 12:47

to turbo me porad vrta hlavou.... precejenom mi na budiku ukazoval tlak, 1,2 baru... myslim si ze to turbo nekdo rozkouril na plno.... a bude spatne... kdyz uz budu sundavat to turbo..skusim vymenit blok .... za jiny.. podotknu.. ZE KDYZ JSEM AUTO KOUPIL BYLY NA MOTORU VYLITANE MRAZOVKY... takze v tom urcite zmrzla voda.. a tim padem bude bud blok,,,nekde napraskly.. nebo by mohlo byt poskozene to turbo.... protoze to zacne zlobit... kdyz mu nalozim.... a poradne zatizim turbo...... uz nevim :roll:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » pát led 27, 2012 12:55

Ok... procistil jsem to tu a presunul do noveho tematu viewtopic.php?f=34&t=6269 .... prosim pokracujme tam, protoze me to docela zajima ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od tobias » pát led 27, 2012 16:47

Zdárek pánové,
dlouho sem se tu neobjevil...a teď sem příjdu a najdu takovýhohle kutila. Koukal sem na fotky a je fakt super, když to někdo dělá takhle poctivě.
Krasavec to je!
Jinak k tý tvrdý hadici, to je normální. Nebo aspoň u mě. Těsnění pod hlavou je dělaný minulou zimu a dělalo to před tím i potom. Johnny by ti to potvrdil. Nevím, jestli jste si už psali, ale to je podobnej blázen jako ty :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Odpovědět