Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Ajo, na to jsem taky úplně zapoměl, ale to má jak víš čas. K tomu všemu jsem ztratil při tom čištění jeden drobný dílek ze snímače rychlosti - zítra mě čeká hledání.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Zkusil jsem zjistit, jaký FDR má demontovaná převodovka.
Pří 100 otáčkách vstupní hřídele .... výstupní otáčky.....3,765x (3,417 - 1,947 - 1,333 - 1,104 - 0,854)
N....13,7....
1....7,75....12,865005 což je stejně jako 100/7,75
2....13,6....7,330455
3....19,8....5,018745
4....24,2....4,15656
5....31,1....3,21531
Mě z toho vychází FDR 3,765, k motoru 1,6 patří 3,938 ??? Kód 5C/39/WUH ???
Pří 100 otáčkách vstupní hřídele .... výstupní otáčky.....3,765x (3,417 - 1,947 - 1,333 - 1,104 - 0,854)
N....13,7....
1....7,75....12,865005 což je stejně jako 100/7,75
2....13,6....7,330455
3....19,8....5,018745
4....24,2....4,15656
5....31,1....3,21531
Mě z toho vychází FDR 3,765, k motoru 1,6 patří 3,938 ??? Kód 5C/39/WUH ???
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=502258 ..... podle tohohle má 1.6ka 3,7, takže by to mohla být správná převodovka...
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Skělé, ani jsem neočekával takové štěstí . Trundo dík. Ty by jsi měl mít doma jednu schovanou ne? Když budeš mít chuť, mrkni se na ni, jestli je na ní ještě štítek (měl by být na ploše u snímače zpátečky).
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Fu.... jak vlezu na půdu a odfoukám z teho nános pilin, tak se kouknu
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Dnes si konečně zase zatočil, již s "novým" motorem. Alespoň pár vteřin.
VIDEO
VIDEO
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Gratulace
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Skvělé.... žije .... no su zvědav co řekneš na to, jak to jede s 1.6kou
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
ty auta sou snad zakletý na debilní majitele.
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Doufám, že myslíš toho předešlého.F.i.s.h.men píše:ty auta sou snad zakletý na debilní majitele.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
tak samozřejmě. Nebo ještě toho předtím. Prostě toho co dělá takové prasárny.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Hezkypěkně hliníková 56 klapka
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Kdyby, tak 52mm, ale dělala se hliníková i 48mm ....
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Áááha, už si to moc nepamatuju od tý doby co jsem se o to zajímal naposled
Re: Rover 216i Coupe, 1998, Luke
Musím napsat něco o výměně motoru a dalších věcech okolo kupéčka, nějak mi nezbýval čas, tak už má nějakou stovku odjetou za sebou.
Kapitola I. - Motor
Musím dát Trundovi za pravdu, protože ten rozdíl mezi 1.4 a 1.6 je propastný (tady to asi ovlivňoval i stav původního motoru). V autě teď je motor od Lenhama s najetými 90k km, novými rozvody, spojkovou sadou, těsněním, gufery ventilů, hliníkovou klapkou, horním silentblokem motoru - to vše od Jarka. Na motoru bylo i čerpadlo posilovače řízení, čímž se vyřešila potřeba výměny toho původního. K tomu jsem přidal nové zapalovací kabely a svíčky, víčko a palec rozdělovače, řemeny čerpadla posilovače a alternátoru, nové náplně (zatím jen motorový olej a olej v posilovači řízení), chadící kapalinu jsme zatím nechali čistou (kdyby to někde teklo) a drobností jako těsnění po sáním, filtry, .... Dále, ačkoliv to nebylo v plánu, tak je naplněná, natlakovaná a odzkoušená klima.
Kapitola II. - Převodovka
Další chyba, ze které bude třeba se poučit. Předpokládané náklady se pomalu šplhaly nahoru, tak jsem investici do převodovky omezil na výměnu oleje (MTF94) a přetěsnění pohyblivých dílů a víka. Zvenku je jak nová, no uvnitř hučí jak sviňa, což je v kontrastu se zvukem motoru škoda. Jinak řadí dobře, včetně zpátečky, se kterou má třeba "Chuck" trochu potíže. Kdybych chtěl, jako že chci, ho mít fakt vpořádku, čekala by mě výměna. Tak, zatím si snad zvyknu, a časem se uvidí. Nevím, jestli je to také převodovkou, ale někdy se mi stane, že při rozjezdu jakoby cukne, jakoby měla vůli mezi zatíženým a nezatíženým stavem. Vyměnili jsme manžety na poloosách, a to je asi vše.
FOR FUTURE:
- Finisher zadního okna - koupil jsem nový i s plastovými příchytkami od Rimmerů, současně také musím vyřešit těsnění kole stěrače, to horní víčko je celé rozpadlé. Nenašel jsem, že by to bylo s jiným typem stejné a toto již nemají.
- Brzdy - přědek je OK, zadní bubnové sice netečou vůbec, ale ručna téměř nebrzdí, a vůbec budou chtět kompletní kontrolu.
- Podvozek - je bez vůlí, tady budu dělat zásahy postupně, jak to přijde.
- Karoserie - koroze není zatím problém, u spodku uvažuju, že ho ošetřím něčím celý, abych to podchytil včas. Lak z jedné strany je mrtvý a loupe se (skoro ostuda s tím jezdit). Celkově musím projít všechny lišty a podívat se jak to těsní.
- Interiér - to je na dlouho, jednat vyčištění, pak taky jak píše Trunda, plasty mají svá nejlepší léta (jestli vůbec nějaká měli) za sebou.
- Exteriér - připravené je křídlo na víko kufru, čekám na podklady k zapsání originálního rozměru disků.
Kapitola I. - Motor
Musím dát Trundovi za pravdu, protože ten rozdíl mezi 1.4 a 1.6 je propastný (tady to asi ovlivňoval i stav původního motoru). V autě teď je motor od Lenhama s najetými 90k km, novými rozvody, spojkovou sadou, těsněním, gufery ventilů, hliníkovou klapkou, horním silentblokem motoru - to vše od Jarka. Na motoru bylo i čerpadlo posilovače řízení, čímž se vyřešila potřeba výměny toho původního. K tomu jsem přidal nové zapalovací kabely a svíčky, víčko a palec rozdělovače, řemeny čerpadla posilovače a alternátoru, nové náplně (zatím jen motorový olej a olej v posilovači řízení), chadící kapalinu jsme zatím nechali čistou (kdyby to někde teklo) a drobností jako těsnění po sáním, filtry, .... Dále, ačkoliv to nebylo v plánu, tak je naplněná, natlakovaná a odzkoušená klima.
Kapitola II. - Převodovka
Další chyba, ze které bude třeba se poučit. Předpokládané náklady se pomalu šplhaly nahoru, tak jsem investici do převodovky omezil na výměnu oleje (MTF94) a přetěsnění pohyblivých dílů a víka. Zvenku je jak nová, no uvnitř hučí jak sviňa, což je v kontrastu se zvukem motoru škoda. Jinak řadí dobře, včetně zpátečky, se kterou má třeba "Chuck" trochu potíže. Kdybych chtěl, jako že chci, ho mít fakt vpořádku, čekala by mě výměna. Tak, zatím si snad zvyknu, a časem se uvidí. Nevím, jestli je to také převodovkou, ale někdy se mi stane, že při rozjezdu jakoby cukne, jakoby měla vůli mezi zatíženým a nezatíženým stavem. Vyměnili jsme manžety na poloosách, a to je asi vše.
FOR FUTURE:
- Finisher zadního okna - koupil jsem nový i s plastovými příchytkami od Rimmerů, současně také musím vyřešit těsnění kole stěrače, to horní víčko je celé rozpadlé. Nenašel jsem, že by to bylo s jiným typem stejné a toto již nemají.
- Brzdy - přědek je OK, zadní bubnové sice netečou vůbec, ale ručna téměř nebrzdí, a vůbec budou chtět kompletní kontrolu.
- Podvozek - je bez vůlí, tady budu dělat zásahy postupně, jak to přijde.
- Karoserie - koroze není zatím problém, u spodku uvažuju, že ho ošetřím něčím celý, abych to podchytil včas. Lak z jedné strany je mrtvý a loupe se (skoro ostuda s tím jezdit). Celkově musím projít všechny lišty a podívat se jak to těsní.
- Interiér - to je na dlouho, jednat vyčištění, pak taky jak píše Trunda, plasty mají svá nejlepší léta (jestli vůbec nějaká měli) za sebou.
- Exteriér - připravené je křídlo na víko kufru, čekám na podklady k zapsání originálního rozměru disků.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí