Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak když tak na to koukám, tak si s tím asi fakt dám práci a udělám všechny a pořádně. Na závěr udělám to, co doporučují profíci http://kengine.dvapower.com/ a to že vršek hydroštelu přejedu jemným šmirglem, což by mělo zlepšit udržení olejového filmu.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Pokud čištěná věc neobsahuje plasty, nebo gumu, beru to acetonem.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Aceton myslím doma mám, teď jsem na jedné benzínce mezi polama pořídil technický benzín, oplachovou Arvu a jakejsi čistič ve spreji ... takže ještě vymyslet v čem a jak to budu louhovat, musím někde koupit magnetky a každý večer aspoň po dvou hydroštelech to postupně vypucuju
Aji se na to těším, protože taková pidi práce na autě mě baví 


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
tak to me treba fakt nebavi, 16krat to samy a nakonec novy stojej 1500 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No bohužel tyhle VVC hydroštely nový fakt nestojí 1500,- .... minimálně dvojnásobek. Ano, kdybych si sečetl strávený čas u toho čištění a přepočítal na peníze, tak za 1500,- to možná nestojí za to, ale v mém případě ano, nehledě na to, že ten čas tomu klidně obětuji 
A kolikrát by to stačilo jen rozklepnout, nechat to poležet v čistým oleji, promačkat a začnou třeba fungovat.... celkem nechápu, jak to, že když jsem tu kolikrát mluvil o úvaze pořídit nové hydroštely, že mi nikdo nikdy neřekl, že se dají zrepasovat??? Až teď ty. Chápu ale, že když se běžně rozdělá motor, tak není čas se s tím takhle drbat, druhá sada není k dispozici, tak se to řeší výměnou za nové.

A kolikrát by to stačilo jen rozklepnout, nechat to poležet v čistým oleji, promačkat a začnou třeba fungovat.... celkem nechápu, jak to, že když jsem tu kolikrát mluvil o úvaze pořídit nové hydroštely, že mi nikdo nikdy neřekl, že se dají zrepasovat??? Až teď ty. Chápu ale, že když se běžně rozdělá motor, tak není čas se s tím takhle drbat, druhá sada není k dispozici, tak se to řeší výměnou za nové.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nevím
Myslel jsem, že se to ví obecně, já jsem si na to přišel sám a asi půlrok potom jsem na ten návod narazil někde na UK stránkách 


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak dva kousky jsou vyčištěný
Jeden z nich byl tuhej, ale po vyklepnutí se rozhýbal. Jinak potvrdilo se, že Arva je na nic, benzín byl o něco lepší a nejlepši byla jakási srajda ve spreji. Aceton jsem nakonec někde zašantročil. To vyklepávání cumcrlíku o špalek docela bolí, ale kleštěma se to chytnout nedá a aspoň to nepodřu. Zítra to asi rozjedu ve velkém, jen si musím najít nějakou krabičku, do které to ve finále naložím do oleje. .... Začínám se těšit, až to šoupneme do motoru, jestli pak bude konečně trošku kultivovanější 


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... a ráno jsem před odjezdem do práce naložil do benzínu další čtyři rozloupnutá zdvyhátka 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
5 kousků mám hotových naložených v oleji.... jednomu jsem asi moc naplnil cumcrlík, takže po zkompletování nejde zmáčknout. Asi rozklepnout a z cumcrlíku vypustit olej že? Před instalací do motoru musí být všechny zmáčknutelný, že? 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Všechny je nech prázdný, jen to všechno mázni olejem. To bude krásně mlátit nějakou chvíli 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Oukej 
Jinak ráno jsem rozloupnul další 4. V těch dvou sacích byl pěkný bordel - kousíčky černýho silikonu, zalezlý dokonce až v cumcrlíku. A koukal jsem, že těch tisícihranných jsou tak 4
.... budu pak muset při výměně narychlo vyčistit nějaké stávající. Ale tak už na to mám grif 

Jinak ráno jsem rozloupnul další 4. V těch dvou sacích byl pěkný bordel - kousíčky černýho silikonu, zalezlý dokonce až v cumcrlíku. A koukal jsem, že těch tisícihranných jsou tak 4


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
joo kdyz to mas nacviceny tak uz to pak lita pekne
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
9 + 1 škaredý hotov 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Dnes jsem po cca měsíci zašel nastartovat Kupéčko. Chytlo na první pokus, ale na ten rachot motoru jsem si s Labutí zas nějak odvykl
No musí se to vyřešit a doufám, že se to povede. Fakt se těším, že si budu moct konečně jízdu vychutnávat nerušen nepříjemnými zvuky 
A změřil jsem průměry těch výfukových trubek. A je to:
Za katalyzátorem 57 mm, před přírubou ke střednímu dílu se to zúží na 55 mm a pozor restrikce!!!
, střední díl má 45 mm
..... to fakt není dobrý 


A změřil jsem průměry těch výfukových trubek. A je to:
Za katalyzátorem 57 mm, před přírubou ke střednímu dílu se to zúží na 55 mm a pozor restrikce!!!



Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Takže dneska objednáno:
- z UK na eBay sada těsnění na VVC (zbude mi elastomerní těsnění pod hlavu, které případně použiji na Labuť, těsnění pod víko, které mám lepčejší od Lenhama, gufera na ventily)
- polyuretanové silentbloky na řazení, kolové matice a dvakrát magnetická miska po 55 Kč za kus
na http://www.speedpro.eu
- od evropských "číňanů" střední díl výfuku i s tlumičem na benzínovou R420 ... nafťák má průměr trubky 60 mm, což je zbytečně silné, tak snad toto bude mít těch 55 mm
- z UK na eBay sada těsnění na VVC (zbude mi elastomerní těsnění pod hlavu, které případně použiji na Labuť, těsnění pod víko, které mám lepčejší od Lenhama, gufera na ventily)
- polyuretanové silentbloky na řazení, kolové matice a dvakrát magnetická miska po 55 Kč za kus

- od evropských "číňanů" střední díl výfuku i s tlumičem na benzínovou R420 ... nafťák má průměr trubky 60 mm, což je zbytečně silné, tak snad toto bude mít těch 55 mm
