Rychlé body, abych je nezapomněl, než se dostanu k nějaké pečlivější analýze....
Co bylo dobré:
Brzdy - vynikající po zahřátí pneumatik, nezaznamenal jsem nějaké unavení. Snad jen ty zadní by mohly být silnější, což by se mohlo změnit až nasadím větší třmeny (tedy až seženu ten druhý chybějící
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
). Uvidím, jestli budu mít nějaká videa, na kterých bych viděl jak se mi zadní kola při brzdách chovala...
Výkon a charakter motoru - řekl bych na takový okruh naprosto dostačující a rozhodně to nebyla slabina. Spíš jsem se potýkal s tím, že se mi nedařilo výkon přenést na asfalt. Proto jsem taky nakonec jezdil horní část okruhu na trojku a snad jednou jedinkrát jsem zkusil ve vracečce dát jedničku. Bylo zbytečné tam hrabat a než jsem přestal hrabat, tak jsem měl rychlost na dvojku. Zlepšit by se dal snad krouťák ve spodních otáčkách, kdy je motor línější a chvilku mu trvá, než ožije.
Polyuretany - vynikající přední uložení tyčí do nápravnice. Při plných brzdách nebylo znát rozhození geometrie a odezva na brzdy byla čitelnější. Jen jsem neodhadl to, že je potřeba pořádně dorvat šrouby na tyčích a nápravnici - při plných to ve předu lupalo jak kdyby se trhaly šrouby
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
... hlavně v té zatáčce v nájezdu k tribuně (jde to slyšet na videu).
Co bylo hodně špatné:
Pneumatiky - bohužel nemám více zkušeností a tak jsem až teď poznal, jak špatná je polotvrdá pneumatika v tak chladném počasí. Ani po ostré jízdě nebyly pneumatiky na provozní teplotě, která je někde kolem 70°C. Obzvlášť ta zadní se nedařil prohřát. Předloni v létě to ale problém nebyl. Tehdy lepily nádherně a vybavuji si, že jsem po jízdě neudržel ruku na gumě. Pro příště by nebylo od věci pořídit semislick a zvolit podle počasí. Taky by nebylo špatné mít bezdotykový teploměr.
Výška podvozku a jeho pružnost - budu ještě koumat fotografie, ale už letmo je znát, že náklon a přílišná flexibilita podvozku nedělala dobrotu. Strašně dlouho trvalo, než se auto narovnalo, abych mohl dupnout na plyn. Zároveň se to v zatáčkách dost stavělo na hrany pneumatika tím jsem ztrácel přilnavost. Pro příště snížit minimálně o 3 cm a pokusit se dát větší odklony hlavně vpředu. Aspoň tak, jako mám na levém kole, ale na obě stejně a bez dalších nesrovnalostí. Stavitelné tlumiče jsou hudba budoucnosti...
Co bylo horší:
Rozdělení síly na kola - jednoznačně do příště musím implantovat samosvor. Neříkal jsem to, že si budu škubat vlasy, že jsem to nezvládl už letos?
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Je to nutnost a věřím tomu, že to může z části zachránit absenci nižšího těžiště. Za zatáčkou mi tekly nervy, jak jsem musel dlóóóóuho čekat, než se auto postaví na všechny čtyři.
Vyvážení auta - vzhledem k ostrosti zatáček bylo dost špatné to, že jsem zatěžoval přesně opačnou stranu, než by se hodilo. Hlavně že jsem si přes rok říkal, že bych měl naložit na místo spolujezdce rezervu. Při závodu jsem si na to nevzpomněl a uvědomil jsem si to až když jsem svezl bráchu a při tom zjistil, že díky jeho váze na druhé straně auta mám mnohem rychlejší výjezd ze zatáček. Druhá věc byla to, že se možná bejvalo hodilo naložit zátěž do kufru. Zadní gumy by se mi dřív zahřály.
Lepší posed - jednak poloha vůči volantu a šaltrpáce. Když jsem si to našteloval tak, abych měl nohy na pendálech tak, aby se mi dařil meziplyn, tak jsem měl volant a šaltrpáku daleko. Tak aspoň zkrátit a přiblížit to řazení by se dalo a nic by to nestálo, jen trošku času si s tím pohrát. No a další nepříjemností bylo to, že při plných brzdách jsem byl špatně fixovaný v sedačce a tím se před zatáčkou vyhodil z polohy. Nikdy jsem to nevnímal, ale fakt na těch slickách to je přetížení jak prase a tím, že jsem nebyl přikurtovaný, tak jsem měl tendenci se zapřít nohama a tím jsem ztratil citlivost pracovat s pedály. Proto jsem možná nezvládal situaci v zatáčce za cílovou rovinkou. Tedy bylo by fajn do příště někde splašit nějaké čtyřbodové pásy.... S přetížením do boku jsem nějaký extra problém nevnímal. Nechce se mi dávat neoriginální sedačky ani přechodně, nicméně beztak se k tomu časem stejně dopracuju
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)