Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Roman620ti » pát srp 26, 2011 14:13

No že bych se nato nevys*ral, já poznal snížení výkonu až když sjme jeli v 5ti + něco v kufru a to už to pěkně sedělo a na předjíždění to nemělo ten šmrnc 8) hi:
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát srp 26, 2011 14:27

Jaký má vůbec ti krouták?

Jinak trundo. Jel jsi někdy ve Fabii HTP ? Tam když naložíš 3 lidi, tak už se musíš rozjíždět s plynem uplně na podlaze. :lol: To je pak ten správný vysavač.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Roman620ti » pát srp 26, 2011 14:36

240Nm myslím...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát srp 26, 2011 14:55

No jo no, jenze tvoje auto Romane si nedela uz z podstaty problem s vahou... proto tam taky narvali turbo dvoulitr... to ma kroutaku a vykonu na rozdavani .... jenze taky si to podle toho vezme benzinu ;-) Samozrejme... taky bych si mohl poridit Kupecko s turbem, jenze to by bylo uplne jine auto jak ted ... ta moje nizka vaha (o cca 100kg min nez turbo) ma nesporne a jinak nenahraditelne vyhody => mala vaha, mensi vykon, mensi spotreba, lepsi dynamika...
... ted posledni nadrz jsem vyjezdil se spotrebou cca 7,5 litru/100 km :shock: ... a to jsem s tim opravdu nejezdil jak kloboucnik... naopak jsem tomu daval vic jak kdykoli... jeden vylet do Olomouce, pricemz cesta zpet domu po dalnici jsem absolvoval v tandemu s Andrenovym MG a celou cestu jsme testovali co nasi mazlici daji ;-) ... a jako ze Kupecko davalo hodne :-D ... no a pak same 30ti km cesty do a z prace .... mimo vesnice nejdu s otackama pod 3000 a radim cca 5000 ... je fakt ze projizdim celkem dlouhe vesnice, kde to lechtam tak na spotrebu, ale za ceduli tomu zas dam ;-) ...
... kdybych takto jezdil s turbem, tak uz jsem asi v bankrotu :-D ... z toho plyne jeden fakt... vyhodnejsi je ultra lehke auto a rozumny vykon -> netreba spotrebovavat energii na tahani zbytecne vahy ;-)

... aneb .... at zije LOTUS car::
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » pát srp 26, 2011 16:42

Trunda píše:... a celou cestu jsme testovali co nasi mazlici daji ...
To zas nepřeháněj :) byl docela provoz a tak jsme to trochu rozkutáleli až na dálnici.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Roman620ti » pát srp 26, 2011 16:44

Na spotřebu si zvykneš...kdybych nejezdil hodně po městě a krátké trasy, tak an tom vůbec nejsem špatně, když jezdím víc mimo město a crcačky po městě do práce tak už bejvám v průměru 11l/100, jenom dálka 8l/100 a ve městě na 6km crcačky přes zimu 14l-15l/100 :roll: To se z toho za pár měsíců zase pos... :lol: A proto to chce V8 ajezdit za 20l :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát srp 26, 2011 16:49

To nejde o zvyk... jde o to, ze by to mesicne delalo financne takovou sumu, ze by to nebylo akceptovatelne... uz ted jsou mesicni vydaje za benzin velmi nezanedbatelnou casti rozpoctu :-(
... nejlepe poridit na cesty do prace Caterhama ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » pát srp 26, 2011 16:56

Nebo turbochrocht ;) ušetřil bys, pokud by to zrovna nebylo ZT s chipem a automatem.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Roman620ti » pát srp 26, 2011 18:01

A nebo by začal vstřikama, čerpadlem a končil turbem :lol: s naftama se hrozně lítá a natu naši naftu bych raději volil benzín. :-D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát srp 26, 2011 18:43

.... rikas nejlepsi nafta je benzin... ze? ;-)
Naftak me proste nelaka... nerikam nejake vetsi rodinne auto, tak to asi jedine naftu, ale Caterham na naftu? :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » pát srp 26, 2011 22:15

Caterham na naftu SAMOZŘEJME NE :!: Raději klepu, ale s nafťákama jsem už cosi najel (na rozdíl od Romanových Ti-ček) a zatím jsem neměnil ani vstřiky, ani turbo, ani čerpadlo a dokonce ani setrvačník. Zítra to může být jinak, ale takové jsou dosavadní zkušenosti s turbodiesely Rover a BMW.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob srp 27, 2011 6:37

... Ja nemam problem s kvalitou naftaku... Me spis vadi to, jak je ten motor gumovej, takovej nemastnej neslanej... A hlavne mi nedelaj dobre ty nizky otacky :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Roman620ti » sob srp 27, 2011 7:17

Nejde o kvalitu nafťáků, ale nejhorší je že sehnat nevylítanou naftu ve vyšší třídě a v plné náloži moc nejde. Leda tak mladé ročníky,ale ty starší maj na krku třeba 400tis km a to i víc, na tachometru je samozřejmě do 200tis. Když s tím někteří hov*ada najezdej i 100tis/ročně, tak kolik to může mít po 8letech. A jako další věc me vadí jak to smr*dí, to je hnus :lol:

Ale zas to nezazlívám, dokonce sem měl chuť i koupit tranzita, jako fakt mi to vyhovuje, 63kw a má to nádhernej zátah, fakt se s tím moc pěkně jezdí, je to pěkně velký a spotřeba 8l při dobytčí jízdě a když vemu že s tím máme najeto za 3 roky 150tis a každejmu dáva do plnejch i na studenej motor a skoro nic se na tom neměnilo, fakt dobrý, jen ten smrad tam zůstává... :lol:
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob srp 27, 2011 7:50

Já vždycky když sednu do nafty, tak si říkám jak to dobře jede, že to nemusím ani moc točit a má to zátah, ale pak se potřebuju třeba rychleji rozjet a trochu dostanu se "za" turbo a ono se nic neděje. To pak koukám jak vyvoraná myš, proč to nepřidává.

Tuhle jsem jel na trojku, ale měl jsem jí trochu podtočenou a než jsem jí rozhoupal do těch 6ti, tak dízlový mondeo vedle mě už dvakrát přeřadil a když já jsem řadil 4ku, tak tradá kamna. Kamna se chtěli honit, ale na 70ce 120 mi nedělá dobře. A přítelkyni ještě mín, tak jsem se nechal zase předjet no. CDD
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Tommi_82 » sob srp 27, 2011 10:46

Fishi ono je taky rozdíl jestli ten motor tahá 1,1 tuny nebo 1,6 tuny. Nemyslím si že by ty kamna byly míň výkonný než stará Honda.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět