Stránka 9 z 20

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: čtv bře 13, 2014 21:53
od Karel825
No právě, že jde kamsi :lol: ne fakt nevím, ale Trunda to určitě bude vědět s jistotou :wink:
Něco ohledně foukání semislicků píšou třeba tady, ale ten rozsah se mi zdá být hrozně široký :roll:
http://www.toyopneu.cz/cs/foukani-r888-r1r.html

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: čtv bře 13, 2014 22:28
od Trunda
Ty jo, teď na to hledím, že ti to fakt vede jinak, jako mě na Kupéčku a Labuti.... já to mám takto:
PA130485.JPG
... no to ti bude asi vylejzat někde nad nádrží. Je to blbý na výměnu trubiček, protože bez sundání nádrže to nedáš, ale zase to asi nebude tak hnít, jako nám.
A tak ty jsi teda dal ty gumy na ty ET35? Koukám, že ti celkem lezou z podběhů ;-) Ale bude to držet jako prasátko :-)
No s těma třmenama, ty bys chtěl jako taky sehnat ze ZRka? Ty by se ti tady do těch kol vlezly, ale do origo ee... to mám vyzkoušené.

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: čtv bře 13, 2014 22:41
od Karel825
No tak pokud se na ty velké třmeny a kotouče origa 15" nevejdou tak na to kašlu, potřebuji to kvůli druhé sadě, protože Yoko v zimě musí do tepla a na špalky se mi to stavět nechce :( . Znamená to tedy, že půjdu cestou vyšší kvality EBC, ale zachovám původní rozměr 262/239. Jako ono to brzdí dobře i teď, ale při vyšších rychlostech mám obavy že to zvlním.
Je fakt, že je teď auto širší díky pneumatikám a jinému ET,ale jinou možnost jsem neměl :lol: zítra to nafotím :!:
S tím vedením brzd je to zajímavé, možná to tak stavěli u první generace 92-95 a pak to překopali na váš systém ;)

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: čtv bře 13, 2014 22:51
od Trunda
Jasný.... cesta lepších kotoučů a desek je taky cesta... a holt uvidíš jak ti sednou ;-)

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pát bře 14, 2014 7:56
od Karel825
Právě že tuto variantu s EBC Premium doporučuje Dany na Typer.cz jako vhodnou pro sportovní ježdění po okresních cestách, což je můj případ, dálnice a ani okruhy jezdit nehodlám :wink:
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=240

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pát bře 14, 2014 8:07
od Trunda
Když to říká Dany... no ale má taky recht s těma většíma kotoučema co se týká životnosti. Njn, ale stejně ta doporučení jsou taková příliš subjektivní. Vždy to tak je a každý si musí najít sám co mu sedne. A není to tak, že koupí EBC budeš mít záruku toho, že máš brzdy pošéfovaný. Taky jsou dělaný na nějaký styl jízdy a není vůbec problém je během jednoho roku odepsat.

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pát bře 14, 2014 8:09
od Karel825
Jasně bezmozek zničí všechno, ostatně je to jen doporučení, takže bez záruky :mrgreen:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pát bře 14, 2014 18:06
od J0hny
U tebe, o bezmozku být řeč snad nemůže, snažíš se zachovat komplet v originálu, což je naprosto pořádku a to rozhodně schvaluju car::

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pát bře 14, 2014 18:28
od Karel825
Díky :oops: , jinak ty neoriginální disky mají ET 40 nikoliv 35 a venkem ty kola přesně lícují s blatníkem, větší negativ by už byl problém 8)

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pon bře 17, 2014 19:24
od Karel825
Dnes jsem si domluvil v Best Drive centru kontrolu brzdové kapaliny. Týpek do nádobky dal jakousi zkoušečku s led diodami v barvách semaforu a mám to zelená oranžová :arrow: takže nežádoucí obsah vody, což jsem čekal . Výměnu brzdovky udělám spolu s výměnou zadních kotoučů, desek a repasí brzdičů :idea:
Kolik je prosím potřeba brzdové kapaliny pro kupéčko :?:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pon bře 17, 2014 19:42
od Trunda
Jedna ta obvyklá butylka by měla stačit..... přesně to nikde nemůžu najít. No taky ji asi nechám protéct. Jo ale ty bys to asi neměl měnit jen tak, protože máš ABS. To jedině nechat odtékat a dolejvat novou. Ale to je asi postup na prd, protože to nevyměníš komplet. Co na to zkušenější?

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pon bře 17, 2014 19:44
od Trunda
Teď hledím na tu fotku ze předu a to to máš teda pěkně ze široka :lol: To bude držet jak prase :lol:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pon bře 17, 2014 19:52
od 11AA
Trunda píše:Jedna ta obvyklá butylka by měla stačit..... přesně to nikde nemůžu najít. No taky ji asi nechám protéct. Jo ale ty bys to asi neměl měnit jen tak, protože máš ABS. To jedině nechat odtékat a dolejvat novou. Ale to je asi postup na prd, protože to nevyměníš komplet. Co na to zkušenější?
Zkušenější nejsem, ale měnil jsem ji na 414 s ABS když jsem měnil hlavní brzdovej válec tak, že jsem odvzdušňoval tak dlouho az tekla čistá nová kapalina. Zdlouhavější, ale ve dvou to byla hodka polehávání koelm auta (to bylo samo bez kol na stojánkách).

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pon bře 17, 2014 20:23
od Karel825
No asi to nebude tak jednoduché s tou výměnou brzdovky :roll: Na netu jsem našel , že nejlepší je u vozidel s ABS měnit kapalinu v servisu za využití plničky, která je napichlá na jednotku ABS a umožní, aby se vyměnila kapalina i v kostce ABS díky postupnému otevírání ventilů , každý jiný postup může znamenat problém oo:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Napsal: pon bře 17, 2014 20:30
od Trunda
No třeba tu na to někdo bude mít nějaký fígl...