Jak jsi to myslel...že když nepřijedu, tak čas stahneš, a když přijedu, tak ne ??Trunda píše:Jo, ty ptáku! A ty pořád nejsi registrovaný..... tím pádem letos padne tvůj atmosferický čas
Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Dejme tomu že tak nějak
Prostě když tam nebudeš, tak budu víc motivovaný tvůj čas zlomit. Ale když tam budeš, tak ho zlomím taky
....


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Abys nebyl přemotivovaný.... 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já chci taky motivaci,půjčí mi někdo nějakou popelnici kterou bych tam kdyžtak obulil v první zatáčce,byla by to prča a mám už odzkoušené,že jsem nerozbitný






Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To si pleteš s autokrosem
Nicméně zábavu by sis užil i kdybys přijel jen na čumendu 


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já už jsem tam viděl jezdit i limuzínu Mercedes, takže není důvod, proč by nemohla vyhnat pavouky i 75 

MG ZS 180
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jak jsem psal u Labuťky....
A tak nezbylo, než dočasně na zimu osedlat Kupéčko, protože to je teď aktuálně jedno ze dvou pojízdných aut z celkem čtyřech
A proč to všechno?
Na to bych měl konečně založit téma o zlém, škaredém a zlobivém ZRu. Ale ono si to nějak pořád nezaslouží.
Včera, jak jsem dal SPZ Labuťky do depozitu, ZRem dojel do práce a o obědové přestávce koukl v ZRu do motoru, abych překontroloval stav tlakování hadic - tedy jestli po vychládnutí zůstaly tvrdé. Kupodivu ne. Ale shodou okolností jsem odšrouboval víčko oleje a hle - tam už fakt nepěkný nános kapučínové pěny
Tedy volání "divočiny", že se blíží konec těsnění. Mimochodem měněného s "kompletní repasí" motoru před cca 2500 km
A tak ZRo už se léčí u Lenhama (detaily popíšu již brzdy a jako že toho bude fakt hodně hrozně strašně moc) a já Kupéčkem musel vyřešit na cca týden ježdění do práce, protože ZT musí zůstat doma pro službu dětem. Akorát to obnášelo to, že jsme museli u Lenhama ze ZRa dát dolů zimákové 16", odvézt domů, Lenhamovi dovézt letní 17", aby mohl sjet z heveru. A já 16" teď obul na Kupéčko, protože zimní plechy z Labutě by se mi nevlezly na velké brzdy... logisticky složité, ale řešení situace se našlo a to je hlavní
Tak jen teď musím s Kupéčkem opatrně, protože ta přední křivá náprava je fakt děsně jalová a obzvlášť s tím sníženým podvozkem a gumovýma zimníma 16"
.... a bez ABS 
A tak nezbylo, než dočasně na zimu osedlat Kupéčko, protože to je teď aktuálně jedno ze dvou pojízdných aut z celkem čtyřech

Na to bych měl konečně založit téma o zlém, škaredém a zlobivém ZRu. Ale ono si to nějak pořád nezaslouží.
Včera, jak jsem dal SPZ Labuťky do depozitu, ZRem dojel do práce a o obědové přestávce koukl v ZRu do motoru, abych překontroloval stav tlakování hadic - tedy jestli po vychládnutí zůstaly tvrdé. Kupodivu ne. Ale shodou okolností jsem odšrouboval víčko oleje a hle - tam už fakt nepěkný nános kapučínové pěny


A tak ZRo už se léčí u Lenhama (detaily popíšu již brzdy a jako že toho bude fakt hodně hrozně strašně moc) a já Kupéčkem musel vyřešit na cca týden ježdění do práce, protože ZT musí zůstat doma pro službu dětem. Akorát to obnášelo to, že jsme museli u Lenhama ze ZRa dát dolů zimákové 16", odvézt domů, Lenhamovi dovézt letní 17", aby mohl sjet z heveru. A já 16" teď obul na Kupéčko, protože zimní plechy z Labutě by se mi nevlezly na velké brzdy... logisticky složité, ale řešení situace se našlo a to je hlavní

Tak jen teď musím s Kupéčkem opatrně, protože ta přední křivá náprava je fakt děsně jalová a obzvlášť s tím sníženým podvozkem a gumovýma zimníma 16"


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
A tak mě napadá...
Loňský rok byl tak hektický, že jsem zde ani nesepsal kilometrovou vzpomínku na to, jaký byl MiniRaceDay a to mám i nějaké onboardy z GoPro. A tak aspoň letmo....
Proti předchozímu roku, kdy byl výsledek v časech k pláči skrz to, že nebyla teplota a nedařilo se mi zahřát slicky a ani lepší brzdy a mírně polepšený podvozek tomu nepomohl, tak poslední MRD přinesl naopak radost z toho, že to auto a snad i jezdec, se dají a mají kam posouvat
Proti předchozímu ročníku jsem měl na autě připraveny v podstatě tři zásadní změny - kratší převodovku ze ZR 160, samosvorný diferenciál a o cca 4 cm nižší podvozek.
A konečně to byly změny, které jsem nevnímal při ostrém nasazení jinak, než pozitivně. Kratší převodovka tedy byla znát asi nejméně, protože ta nijak výrazně nezachránila to, že motor v Kupéčku jaksi nemá rád sbírání se z nízkých otáček, což je jaksi v tak ostrých zatáčkách nevyhnutelné. Ale asi to mírná pomoc byla a spíš jsem to nevnímal skrz maskování jinými změnami.
Samosvor bez diskuze obrovské pozitivum a konečně za zatáčkami to nebyla až taková marnost. Je ale pravda, že ten diferák je pořád civilní záležitost a i při tom ostrém výjezdu ta svornost nebyla taková, jaká by se opravdu hodila. Jeví se mi dostatečná v rychlejší táhlé zatáčce, kde opravdu tam, kde už se začne sunou předek rovně, tak po přidání plynu tam je najednou ještě dalších 10km/h, o které se dá jet rychleji a vysloveně přední kola udrží v oblouku samosvor až tak, že by byl zadek schopný uletět, kdybych tam neměl opravdu brutální odklony
Ale v jiné situaci, kdy nejde ani tak o udržení trakce, ale vysloveně jen prostý přenos výkonu na kolo, které je zatížené a přitom druhé pomalu v luftě, na to by byl lék asi jen v lamelovém samosvoru
Ale to už je něco, co by z auta udělalo auto nejezditelné do práce 
Ale překvapivě asi největší pozitivum a popravdě jsem to tak i čekal, nakonec vyšla ta nejlevnější úprava
To snížení o cca 4 cm Kupéčku velice pomohlo a i přes to, že jinak nastavení pružin s tlumiči vůči váze auta je úplně na prd, tak minimálně to snížení těžiště docílilo toho, že za zatáčkou bylo auto dřív na obou předních kolech a mohl jsem o to dřív zabrat plynem a pak samozřejmě reakce auta ve slalomových pasážích byla rychlejší. Snížení mělo samozřejmě i vedlejší efekt v tom, že zadní odklony můžou být snad kolem 2,5°a vpředu kolem 2° což na okruh bylo taky fajn, ale na druhou stranu na přední nápravě to zhoršilo už tak hodně rozhozenou geometrii v rejdu, takže při rejdu je znát, že ta nedotáčivost je tam větší, než je zdrávo a o to víc se to muselo tahat přes samosvor.
A přidávám ještě jednu bonusovou menší změnu k lepšímu - pořídil jsem si tří(čtyř)bodové pásy, které se daly parádně přišroubovat ke šroubům originálních pásů a nad rameny je parádně ve fixní pozici drží specifický tvar coupe sedaček. A udělal jsem fakt dobře, protože posledně jsem měl problém s tím, že na prudkých brzdách s polyuretany a slicky jsem letěl dopředu tak, že jsem nebyl schopný přesně kočírovat pedály, natož si dát meziplyn a řadit
A to se pěkně utaženými pásy podařilo luxusně vyřešit, takže do zatáčky jsem jel nerozhozený a připravený 
No a je pravda, že na dobrém výsledku se samozřejmě podepsal i ten fakt, že teplota byla o něco přívětivější i když ještě pořád ne dost dobrá na moje polotvrdé okruhové slicky. Ale definitivně správným krokem k úspěchu bylo to, že nám na druhou a třetí jízdu dali zahřívací kolo, takže byl opravdu velký rozdíl v tom, že už od startu jsem to mohl směle kropit plnou parou
Ve výsledku tedy přišlo zlepšení z předchozího nejlepšího času 02:04,015 s na 02:01,757 s .... Zároveň jsem tímto časem pokořil mnohé nafintěné Coopery S
A o tom, že jsem pokořil i Karlův nejlepší čas, tu machrovat víc nebudu

A co bylo špatně a co vůbec dál?
Špatně bylo to, že při první jízdě mi po startu hned při prvním řazení na dvojku ruplo uložení spojkového lanka
a světe div se i s v podstatě nefunkční spojkou, zdržením se tím, že jsem jedno kolo zkoušel řadit, než jsem druhé dojezdil celé jen na dvojku
, jsem zajel čas 02:05,925 s. Což mi po zjištění dalo velkou naději na to, že jestli pojedu další starty se funkční spojkou, tak bych se mohl dostat na hodně slušný čas. Naštěstí se mi pomocí dvou šroubovacích spon na hadice podařilo rychle uložení lanovodu spojky zachránit a tak jsem mohl pokračovat 
Jak jsem zmínil, nastavení motoru je takové, že není dost krouťáku v dolních otáčkách a pomalu se to sbírá.
Pak špatně a to tak, že jako definitivně, vnímám onen stav hlavně přední nápravy. Prostě v rejdu to je tak nedotáčivé, že to není pěkné a je to v současnosti nejzásadnější mínus, přes které nejede vlak.
A protože jsem pořídil ZRo 160, které má podvozek i přes handicap vlečné nápravy v lepším stavu, motor s lepšími parametry hlavně v dolní polovině, navíc podpořený lehoučkým setrvačníkem, tak mě láká na letošek udělat pokus a zjistit, jestli ZRo je schopné konkurovat jinak skvělému výsledku Kupéčka. A protože ZRo má štěstí v tom, že už tolik nezlobí a poslední měsíc jen žehlí ten stres, který jsem s ním měl, tak uvidím, ale asi do něj přesypu z Kupéčka převodovku se svorem, snížím mírně podvozek, vzadu udělám nějaký odklon a dopořídím polyuretany na přední nápravu.... no a uvidíme co se stane
A že tak nějak rozeberu Kupéčko? No, převodovky prohodím, takže pojízdné ho určitě nechám, ale pokračování v projektu Kupéčka má smysl jen za předpokladu, že se podaří srovnat křivý předek karoserie, kvůli kterému se roky trápím s rozjetou geometrii a v neposlední řadě i s tím, že v motorovém prostoru je křivě box na baterii a to mi neumožňuje tam slušně dát origo filtr box, natož větší ze ZRa
A vůbec i jinde Kupéčko potřebuje trošku poléčit od karosáře. A to když se stane, tak pak se i v důsledku testu ZRa na okruhu uvidí, jakým směrem se Kupéčko vydá... jestli se z něj stane zpět spíš okruhový "miníko-bijec" a nebo rychlá leštěnka na srazy 
Tak, Olsone...
ty ses sem asi nedočetl, ostatní taky ne a tak přeci jen, kdyby měl někdo zájem, tak sem třeba přes týden hodím ty onboardy 
Loňský rok byl tak hektický, že jsem zde ani nesepsal kilometrovou vzpomínku na to, jaký byl MiniRaceDay a to mám i nějaké onboardy z GoPro. A tak aspoň letmo....
Proti předchozímu roku, kdy byl výsledek v časech k pláči skrz to, že nebyla teplota a nedařilo se mi zahřát slicky a ani lepší brzdy a mírně polepšený podvozek tomu nepomohl, tak poslední MRD přinesl naopak radost z toho, že to auto a snad i jezdec, se dají a mají kam posouvat

Proti předchozímu ročníku jsem měl na autě připraveny v podstatě tři zásadní změny - kratší převodovku ze ZR 160, samosvorný diferenciál a o cca 4 cm nižší podvozek.
A konečně to byly změny, které jsem nevnímal při ostrém nasazení jinak, než pozitivně. Kratší převodovka tedy byla znát asi nejméně, protože ta nijak výrazně nezachránila to, že motor v Kupéčku jaksi nemá rád sbírání se z nízkých otáček, což je jaksi v tak ostrých zatáčkách nevyhnutelné. Ale asi to mírná pomoc byla a spíš jsem to nevnímal skrz maskování jinými změnami.
Samosvor bez diskuze obrovské pozitivum a konečně za zatáčkami to nebyla až taková marnost. Je ale pravda, že ten diferák je pořád civilní záležitost a i při tom ostrém výjezdu ta svornost nebyla taková, jaká by se opravdu hodila. Jeví se mi dostatečná v rychlejší táhlé zatáčce, kde opravdu tam, kde už se začne sunou předek rovně, tak po přidání plynu tam je najednou ještě dalších 10km/h, o které se dá jet rychleji a vysloveně přední kola udrží v oblouku samosvor až tak, že by byl zadek schopný uletět, kdybych tam neměl opravdu brutální odklony



Ale překvapivě asi největší pozitivum a popravdě jsem to tak i čekal, nakonec vyšla ta nejlevnější úprava

A přidávám ještě jednu bonusovou menší změnu k lepšímu - pořídil jsem si tří(čtyř)bodové pásy, které se daly parádně přišroubovat ke šroubům originálních pásů a nad rameny je parádně ve fixní pozici drží specifický tvar coupe sedaček. A udělal jsem fakt dobře, protože posledně jsem měl problém s tím, že na prudkých brzdách s polyuretany a slicky jsem letěl dopředu tak, že jsem nebyl schopný přesně kočírovat pedály, natož si dát meziplyn a řadit


No a je pravda, že na dobrém výsledku se samozřejmě podepsal i ten fakt, že teplota byla o něco přívětivější i když ještě pořád ne dost dobrá na moje polotvrdé okruhové slicky. Ale definitivně správným krokem k úspěchu bylo to, že nám na druhou a třetí jízdu dali zahřívací kolo, takže byl opravdu velký rozdíl v tom, že už od startu jsem to mohl směle kropit plnou parou

Ve výsledku tedy přišlo zlepšení z předchozího nejlepšího času 02:04,015 s na 02:01,757 s .... Zároveň jsem tímto časem pokořil mnohé nafintěné Coopery S



A co bylo špatně a co vůbec dál?
Špatně bylo to, že při první jízdě mi po startu hned při prvním řazení na dvojku ruplo uložení spojkového lanka



Jak jsem zmínil, nastavení motoru je takové, že není dost krouťáku v dolních otáčkách a pomalu se to sbírá.
Pak špatně a to tak, že jako definitivně, vnímám onen stav hlavně přední nápravy. Prostě v rejdu to je tak nedotáčivé, že to není pěkné a je to v současnosti nejzásadnější mínus, přes které nejede vlak.
A protože jsem pořídil ZRo 160, které má podvozek i přes handicap vlečné nápravy v lepším stavu, motor s lepšími parametry hlavně v dolní polovině, navíc podpořený lehoučkým setrvačníkem, tak mě láká na letošek udělat pokus a zjistit, jestli ZRo je schopné konkurovat jinak skvělému výsledku Kupéčka. A protože ZRo má štěstí v tom, že už tolik nezlobí a poslední měsíc jen žehlí ten stres, který jsem s ním měl, tak uvidím, ale asi do něj přesypu z Kupéčka převodovku se svorem, snížím mírně podvozek, vzadu udělám nějaký odklon a dopořídím polyuretany na přední nápravu.... no a uvidíme co se stane

A že tak nějak rozeberu Kupéčko? No, převodovky prohodím, takže pojízdné ho určitě nechám, ale pokračování v projektu Kupéčka má smysl jen za předpokladu, že se podaří srovnat křivý předek karoserie, kvůli kterému se roky trápím s rozjetou geometrii a v neposlední řadě i s tím, že v motorovém prostoru je křivě box na baterii a to mi neumožňuje tam slušně dát origo filtr box, natož větší ze ZRa


Tak, Olsone...


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak jsem se tedy dokopal k tomu zpracovat aspoň videa z onboardů tří ostrých jízd. Jsem si ale vědom toho, že tím videem první jízdy jdu s kůži na trh, protože sám když na to koukám, tak plaču a vy si dozajista budete klepat na čelo, co su za magora
V reálu to ale byl prostý boj afektovaného závodníka s neposlouchající technikou a vše, co dělal, bylo v opravdu nepříčetném stavu 
Jo a ne moc pěkné ručkování po volantu je důsledkem toho, že přikurtováním k sedačce už jsem zas nedosáhl dobře na volant a nebyl jsem schopný jím točit obouruč
Co si budeme povídat, to auto má rozložení pedálů vs. sedačky vs. volantu vs. šaltrpáky pro nějaké trpaslíky. Tak na příště by to chtělo volant s nástavcem.


Jo a ne moc pěkné ručkování po volantu je důsledkem toho, že přikurtováním k sedačce už jsem zas nedosáhl dobře na volant a nebyl jsem schopný jím točit obouruč

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trundo, dočetl, ale jsem tady až dnes, po pár dnech. Ještě jdu kouknout na ty videa.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Máš můj obdiv



Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
jo díky, asi jsem i zdatný čtenář.
Ale ono nejde ani tak o rozsah textu, jako o jaké téma se jedná. Něco, co mě nezajímá, se mi nechce číst i když to má třeba desetinový rozsah.
Ale ono nejde ani tak o rozsah textu, jako o jaké téma se jedná. Něco, co mě nezajímá, se mi nechce číst i když to má třeba desetinový rozsah.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Protože jsem se rozhodl, že Kupéčko již nebudu dál trápit na letní denní ježdění a vyžaduje dost karosářské práce, tak mu asi budu hledat nějaký domeček, kde ho uložím k spánku. Navíc nutná zimní projížďka zvýraznila to, že je potřeba pořešit i nemálo klempířské práce. Ale letos musím doladit vše na ZRu, takže nevím jestli na to dojde.
No a protože jsem si pořídil ostrou celoroční dailynu (ZRo) a nakonec od prosince bez jediného zaváhání žehlilo to, co jsem si s ním užil na podzim, tak jsem se rozhodl, že z Kupéčka vyměním to lepší, co jsem na něm měl. A co to? No hlavně převodovku se samosvorem, řazení a polyuretanové silentbloky.
Jóóóóó, tak jsem se urval a konečně pořídil třítunový hever se zdvihem kolem 46cm. A udělal jsem dobře, protože bez toho bych byl už asi fakt mrtvý. To je taková radost, když tenhle hever dám pod přední nápravnici a zvednu do půl metru přední nápravu najednou
Nebudu se rozepisovat, ale prohlašuji, že už nikdy doma nebudu prohazovat převodovky mezi dvěma auty = dvě rozebraný auta naráz
Z obou aut jsem to měl vymontované cca za 2 hodiny každé. Sundaval jsem je i s poloosami, protože jsem nechtěl vypouštět olej a poloosy nebylo potřeba prohazovat. Akorát asi nebylo strategicky správné to, že jsem nechtěl sundavat přední díl výfuku, který se oddělává pěkně blbě. Tzn. motor se musel mírně naklonit převodovkou dolů a pak převodovku vysunout do boku tak, aby ta delší poloosa šla nad výfukem ven. Jako nic moc, ale u druhého auta už jsem to dokonce zvládl bez pomoci. Ale to nasazení zpět, tak to už bylo peklo. Jsem u toho skoro brečel, jak jsme se s tím mordovali... Sice jsem měl domluvenou žirafu, ale zkusili jsme to bez ní a možná to byla blbost. No nějak jsme to tam dostali, ale ta poloosa opřená o věnec odlehčenýho setrvačníku mi fakt nedělala dobře. Pak jsem na ZRo všechno nastrojil zpět. Vyměnil jsem těsnění mezi katem a středním dílem, tak jsem rovnou vyměnil i kardan a celé táhlo řazení, které jsem měl na Kupéčku zrepasované. I silentblok pod kulisou jsem vyměnil za polyuretan (jen jsem tam v tom pidi prostoru musel flexou ufiknout rozšířený konec toho výstupku, co je v silentbloku - nechápu proč to tam dělali. Taky jsem prohodil v předních nápravnicích silentbloky, abych měl na ZRu polyuretan....
Demontáž jsem dělal včera - na to jsem si vzal v práci volno
Ale ta montáž dnes byla fakt naprd a časově jsem to nezvládl, takže příští sobotu budu muset doskládat Kupéčko. Jsem rád aspoň za to, že ZRo jsem do kupy dal tak, jak jsem potřeboval, projel jsem ho, nic neupadlo
Samosvor samosvoruje a řazení je preciznější než když auto vyjelo z fabriky
Chtěl jsem sice dneska stihnout i vyměnit přední brzdy a olej, ale to už si vychutnám příště. Kotouče jsem nastříkal barvou, ať mi brzy neohnijou a olej jsem na letošek i do ZT pořídil Millerovic Nanodrive, tak su zvědav 
No a protože jsem si pořídil ostrou celoroční dailynu (ZRo) a nakonec od prosince bez jediného zaváhání žehlilo to, co jsem si s ním užil na podzim, tak jsem se rozhodl, že z Kupéčka vyměním to lepší, co jsem na něm měl. A co to? No hlavně převodovku se samosvorem, řazení a polyuretanové silentbloky.
Jóóóóó, tak jsem se urval a konečně pořídil třítunový hever se zdvihem kolem 46cm. A udělal jsem dobře, protože bez toho bych byl už asi fakt mrtvý. To je taková radost, když tenhle hever dám pod přední nápravnici a zvednu do půl metru přední nápravu najednou

Nebudu se rozepisovat, ale prohlašuji, že už nikdy doma nebudu prohazovat převodovky mezi dvěma auty = dvě rozebraný auta naráz

Z obou aut jsem to měl vymontované cca za 2 hodiny každé. Sundaval jsem je i s poloosami, protože jsem nechtěl vypouštět olej a poloosy nebylo potřeba prohazovat. Akorát asi nebylo strategicky správné to, že jsem nechtěl sundavat přední díl výfuku, který se oddělává pěkně blbě. Tzn. motor se musel mírně naklonit převodovkou dolů a pak převodovku vysunout do boku tak, aby ta delší poloosa šla nad výfukem ven. Jako nic moc, ale u druhého auta už jsem to dokonce zvládl bez pomoci. Ale to nasazení zpět, tak to už bylo peklo. Jsem u toho skoro brečel, jak jsme se s tím mordovali... Sice jsem měl domluvenou žirafu, ale zkusili jsme to bez ní a možná to byla blbost. No nějak jsme to tam dostali, ale ta poloosa opřená o věnec odlehčenýho setrvačníku mi fakt nedělala dobře. Pak jsem na ZRo všechno nastrojil zpět. Vyměnil jsem těsnění mezi katem a středním dílem, tak jsem rovnou vyměnil i kardan a celé táhlo řazení, které jsem měl na Kupéčku zrepasované. I silentblok pod kulisou jsem vyměnil za polyuretan (jen jsem tam v tom pidi prostoru musel flexou ufiknout rozšířený konec toho výstupku, co je v silentbloku - nechápu proč to tam dělali. Taky jsem prohodil v předních nápravnicích silentbloky, abych měl na ZRu polyuretan....
Demontáž jsem dělal včera - na to jsem si vzal v práci volno




Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Protože zítra musím Kupéčko přeparkovat, tak jsem po delší době vyměnil akumulátor a zkusil nastartovat. Kromě pořád spuštěné sahary cvakal jeden hydroštel, ale po malé projížďce to bylo ok. Motor jede, podvozek nebouchá, uvnitř není citi, že by tam zatékalo. No stýská se mi po tom podvozku, který je prostě proti ZRu jiná liga. I ten ležatější posez je lepčí.... Ach jo.... Práce je na něm ale tuna, ale čas není. Tak jsem si pak aspoň cvakl ty tři ze čtyř 
