Světla ted nachvíli pustím k ledu. musím dořešit trhanou akceleraci. Nicméně kdyby měl někdo nápad/návod ohledně těch světel, je vítán
Problemy po vyjizdce
-
marcus_777
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Tak krom podnětů z palubní sítě to dělá i samovolně. Stačí když nechám zapnutá světla a náhodně, o různý počet poloh, si ty motorky seřizují světla. Tzn. né že by klopily souměrně, ale třeba L jede zcela nahoru, tam se zastaví. P si cvaká nahoru-dolu o 1 polohu... Prostě zcela chaoticky. Někdy se na pár sekund zastaví. Pak si jedno opět poskočí. Zdá se, že čím jsou světla déle zapnuta, tím méně dochází k samoregulaci. Nedej bože změnit polohu na přepínači. To se koncert rozehraje znovu
Jo, už se tomu směji, protože to auto mám jen na hraní. Být to hlavní auto, tak mi do smíchu moc není.
Světla ted nachvíli pustím k ledu. musím dořešit trhanou akceleraci. Nicméně kdyby měl někdo nápad/návod ohledně těch světel, je vítán
.
Světla ted nachvíli pustím k ledu. musím dořešit trhanou akceleraci. Nicméně kdyby měl někdo nápad/návod ohledně těch světel, je vítán
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problemy po vyjizdce
Nevim, nejsem elektrikář, ale nešlo by prostě natáhnout ty dráty od spínače k motorkům znovu a sólo? Je to sice už prasárna, ale jestli to dělá za jízdy takové zvěrstva tak by to bylo určitě lepší. Nebo jestli to nemůže dělat rozmr*danej přepínač.
2x Rover 620ti
-
marcus_777
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Tak jsem proměřil rozdělovač a vysokonapětové kabely. Vše odpovídá datům ze servisky. Prakticky, svíčky na nich krásně jiskří. Zítra snad seženu nástavec a vymontuju svíčky. Podivný zvuk. Ten motor nevrní ale pulzuje. Co je zvláštní, když jsem postupně odpojoval kabely a zkoušel na nich náhradní svíčku, motor běžel stejně. Což by neměl. Pač kdyby nepálil jeden válec a já při kontrole odpojil ještě druhý(testovaný), motor by v té chvíli musel běžet na dva. To jsem zvukově nespozoroval. Pulzování jde silně cítit i na výfuku.
Re: Problemy po vyjizdce
Jako ze jsi meril napeti na svicce a rozdelovaci? ... vizualni kontrola jiskry svicky je velmi zavadejici a nedostatecna. Tahle metoda fungovala mozna na š120, ale u modernich aut ee... sam jsem se presne timhle pekne vypekl... svicky jiskru hazely, ale kdyz byla pod tlakem, tak ani prd... nakonec byla blba civka...
Re: Problemy po vyjizdce
Tahle metoda je orientační vždycky, nejen u 120... Nezapomeň na oxidaci palce a víčka. Tohle vypadá na el. problém.
Svíčky bych dal nový (Brisk DR15YC á 30,-Kč) očistil víčko a palec - potřebují-li to a eventuálně i kabely (cca 6-700,-).
Svíčky bych dal nový (Brisk DR15YC á 30,-Kč) očistil víčko a palec - potřebují-li to a eventuálně i kabely (cca 6-700,-).
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Problemy po vyjizdce
Doprcic
.... uvedl jsem samozrejme spatny priklad.... a hlavne jsem necekal, ze se tu objevis
..... jeste ze ty nemas š120 
Re: Problemy po vyjizdce
Těsnění to nebude. A podle páry z výfuku nic nepoznáš, z výfuku jde celkem velké množství páry ze spáleného paliva (1,4kg na 1 kg benzínu), takže ta troška vody co uteče těsněním se tak nepozná.
Když zkoušíš tu jiskru, tak bez svíčky, podle délky jiskry, kterou je možné vytvořit lze přibližně určit napětí 1mm je zhruba 1000 V (za sucha, ne po dešti), takže by měla skákat jiskra nejméně 2 cm dlouhá. Při tom odpojování kabelů se zvuk motoru nezmění ani u jednoho válce? A proč tam máš svíčky BCPR6E-11, nepatří tam BCPR6E? Ty by měly mít 0,85mm.
Ty motorky světel doporučuju ještě jednou vytáhnout, rozmontovat a vyčistit i uvnitř - jsou tam kontakty, které určují polohu motorku.
Když zkoušíš tu jiskru, tak bez svíčky, podle délky jiskry, kterou je možné vytvořit lze přibližně určit napětí 1mm je zhruba 1000 V (za sucha, ne po dešti), takže by měla skákat jiskra nejméně 2 cm dlouhá. Při tom odpojování kabelů se zvuk motoru nezmění ani u jednoho válce? A proč tam máš svíčky BCPR6E-11, nepatří tam BCPR6E? Ty by měly mít 0,85mm.
Ty motorky světel doporučuju ještě jednou vytáhnout, rozmontovat a vyčistit i uvnitř - jsou tam kontakty, které určují polohu motorku.
Re: Problemy po vyjizdce
On ma ale myslim jeste Hondi motor... ....
Re: Problemy po vyjizdce
Jo, 90 kW je Honda, no a? Svíčky BCPR6E-11 se myslím dávaly do vozů s automatickou převodovkou.
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problemy po vyjizdce
Já je tam mam mít taky. Myslím, že do všech hond D serie se dávají tyto svíčky.
Re: Problemy po vyjizdce
No ja to rikal jen proto, ze jsem myslel, ze jiny motor, jine svicky 
-
marcus_777
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Děkuji všem za nápady.
Ad. regulace světel: Jak jsem psal výše, motorky jsem rozebral, vše důkladně očistil, ošetřil sprejem na kontakty(hlavně ty pohyblivé, které určují míru natočení-polohu). Převody opět namazal. Bez výsledku
.
Ad. Motor: Kontrolu s náhradní svíčkou jsem prováděl jen orientačně, abych eliminoval úplný výpadek některé větve. Na Hombreho radu, jsem to zkoušel i na přímo a jiskra byla odhadem skutečně 2cm. Pak jsem proměřil odpor vysokonapěťových kabelů. Vše vypadá normální. Rozdělovač jsem rozebral a vše důkladně vyčistil a ošetřil.
Ke svíčkám jsem se ještě nedostal. Teprv dnes, jak půjdu z práce, dokoupím delší nástavec v železářství.
Mám motor D16A8, takže tam skutečně patří svíčky BCPR6E-11(1.1mm). Rave uvádí nastavit 1.0mm. tak se raději budu řídit podle něj.
Právě mě zarazil zvuk motoru, terý byl stále stejný, ač jsem odpojil kterýkoliv válec. Nezkoušel jsem jej mít nastartovaný moc dlouho. Nevím kolik nespáleného benzínu snese katalyzátor
Určítě musím vyčistit ty svíčky. a budu moudřejší.možná jsou jen zapatlané spalováním toho starého odstátého benzínu z nádrže... V káždém případě, před cca 2 dny to ješe mělo snahu , na volnoběh, vnřet normálně. Ale když jsem přidal jen trošku plyn, tak to začalo pulzovat. Teď už to pulzuje i na volnoběh a otáčy studeného motoru jsou nižší( cca 1500 normálně, teď 1200). Navíc znatelně lenivěji akceleruje a zvuk je takový "hrubý". Jo a při akceleraci už netrhá.
To auto stálo téměř 5 měsíců pod plachtou. A když jsem ho vzal provětrat, byl jsem na něj sakra něžny
Jemná plynulá akcelerace, vytáčení do 50% max. otáček, prostě aby se vše řádně rozhýbalo, promazalo a prohřálo. Zvláštní, že se to začalo projevovat tou trhanou akcelerací, až po zastáve u kompresoru(dofoukání kol). První 4km auto šlapalo krásně(teda brzdy při sešlápnutí trošku drhly a nechtělo se jim moc brzdit, ale to je po odstávce normální.Urovlano se to během pár zabrždění.)
Ad. regulace světel: Jak jsem psal výše, motorky jsem rozebral, vše důkladně očistil, ošetřil sprejem na kontakty(hlavně ty pohyblivé, které určují míru natočení-polohu). Převody opět namazal. Bez výsledku
Ad. Motor: Kontrolu s náhradní svíčkou jsem prováděl jen orientačně, abych eliminoval úplný výpadek některé větve. Na Hombreho radu, jsem to zkoušel i na přímo a jiskra byla odhadem skutečně 2cm. Pak jsem proměřil odpor vysokonapěťových kabelů. Vše vypadá normální. Rozdělovač jsem rozebral a vše důkladně vyčistil a ošetřil.
Ke svíčkám jsem se ještě nedostal. Teprv dnes, jak půjdu z práce, dokoupím delší nástavec v železářství.
Mám motor D16A8, takže tam skutečně patří svíčky BCPR6E-11(1.1mm). Rave uvádí nastavit 1.0mm. tak se raději budu řídit podle něj.
Právě mě zarazil zvuk motoru, terý byl stále stejný, ač jsem odpojil kterýkoliv válec. Nezkoušel jsem jej mít nastartovaný moc dlouho. Nevím kolik nespáleného benzínu snese katalyzátor
To auto stálo téměř 5 měsíců pod plachtou. A když jsem ho vzal provětrat, byl jsem na něj sakra něžny
Re: Problemy po vyjizdce
A při tom foukání kol, nedělal jsi jinak nic? Nekontroloval olej, nešahal na nic v motoru? Není to jen nějaká netěsnost sacího potrubí a příslušenství kolem? Někdy může i netěsná měrka způsobovat snížení otáček volnoběhu a trhaný chod motoru na volnoběh.
-
marcus_777
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy po vyjizdce
Jen jsem dofoukal kola a dolil brzdouvou kapalinu, pač se blížila minimu. Olej jsem kontroloval ještě před výjezdem z garáže. U benzínky už ne. Na nic jiného jsem ,pokud se pamatuji, nešahal
Když to začalo trhat při akceleraci, myslel jsem, že je to starym benzinem, nebo že je v něm usazený bordel ze dna nádrže a ucpal mi filtr. Po návratu, v garáži, jsem z výfuku cítil nespálený/špatně spálený benzín a motor pulzoval. Tak jsem začal řešit zapalování. Pak to postupovalo, jak jsem popisoval výše. Chtěl jsem projet diagnostikou ECU. Ale můj VAG na rover není
zkusím ty svíčky. Koupím levné Brisk Super DR15YC-1 a uvidíme. O výsledek se hned podělím. 
Když to začalo trhat při akceleraci, myslel jsem, že je to starym benzinem, nebo že je v něm usazený bordel ze dna nádrže a ucpal mi filtr. Po návratu, v garáži, jsem z výfuku cítil nespálený/špatně spálený benzín a motor pulzoval. Tak jsem začal řešit zapalování. Pak to postupovalo, jak jsem popisoval výše. Chtěl jsem projet diagnostikou ECU. Ale můj VAG na rover není
Re: Problemy po vyjizdce
Š120 mám dvě
...v provedení LS, r.v. 1979,1980
Ty světla.. mě napadl ještě ten samotný přepínač polohy....
Ty světla.. mě napadl ještě ten samotný přepínač polohy....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.




...........
.......
